Foorumist vastavasisulist teemat ei leidnud, kuid mõtlesin, et äkki on kellegi kogemusi.
Kuna saabism on süvenenud, siis mõte tekkinud suveautoks võtta üks OG900 turbotatud versioon. Aga, et mitte jääda loorberitele puhkama, siis veidike kaasa aidata motot nii veerand tuhande hobuseni :eureka:
Netis ringi vaadates leidsin speedparst.se lehelt konkreetse edasiarenduse, mis lubab ca 240 HJ. Rootsi on küll lähedal, aga äkki ka eestimaa pinnal saab lahenduse leida.
Siit siis tekkisidki küsimused:
1. Kas moto originaalsisu peab valule vastu, või tuleks seal kah mõned täiendused teha vasupidavuse eesmärgil
2. Mis on kõige lihtsam viis siiski antud eesmärgi saavutamiseks, et auto oleks ikka töökindel ja iga 1000 km tagant ei peaks motot vahetama :)
3. Mis võiks olla sellise projekti orienteeruv eelarve
OG900 T16 ja 250 hobujõudu
1. Peab vastu ja kuidas veel.250hj. pole ku üldse märkimisväärne võimsusekasv.
Vaata kasvõi vanu VT teemasid.(kõige eeldusels on loomulikult mootori eelnev renoveerimine).
2.Kõige lihtsam on mängida turborõhuga,samas on miinuseks küttesegu liiga lahjaks jäämine suurtel pööretel.Soovitav vahetada ecu soft vastava vastu.Kompressor tuleks asendada tootlikumaga.
3.Kui ise teed,pääsed ca. 20-30 kiloga.Mina tegin ise ja läks oluliselt rohkem,kuna ehitasin 3 X uue mootori.
Kõigest sellest on siin meeletutes kogustes juttu aetud,peal otsingut kasutama ja lihtsalt kaevama.
Vaata kasvõi vanu VT teemasid.(kõige eeldusels on loomulikult mootori eelnev renoveerimine).
2.Kõige lihtsam on mängida turborõhuga,samas on miinuseks küttesegu liiga lahjaks jäämine suurtel pööretel.Soovitav vahetada ecu soft vastava vastu.Kompressor tuleks asendada tootlikumaga.
3.Kui ise teed,pääsed ca. 20-30 kiloga.Mina tegin ise ja läks oluliselt rohkem,kuna ehitasin 3 X uue mootori.
Kõigest sellest on siin meeletutes kogustes juttu aetud,peal otsingut kasutama ja lihtsalt kaevama.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, ega see classicu t16 erinegi väga palju tonniste mootorist. 250 hobust on vist umbes seal kuskohast edasi peaks hakkama juba suuremas koguses mitteoriginaalosi kasutama.
aga suurem turbo, tõstetud bensurõhk, näpitud aju , näpitud APC, parem IC, suurema tootlikkusega pihustid. Mootori sisu peab valule õnneks vastu.
Sellise teema jaoks soovitaksin sul uurida 900aero foorumit Seal on mõned projektid ka ~6-700 hobese juurde ajamisel.
Ahjaa, käigukaste võib sul küll minema hakata...;) vahetus 5-ne-> chillcast 4-ne ravib seda.
aga suurem turbo, tõstetud bensurõhk, näpitud aju , näpitud APC, parem IC, suurema tootlikkusega pihustid. Mootori sisu peab valule õnneks vastu.
Sellise teema jaoks soovitaksin sul uurida 900aero foorumit Seal on mõned projektid ka ~6-700 hobese juurde ajamisel.
Ahjaa, käigukaste võib sul küll minema hakata...;) vahetus 5-ne-> chillcast 4-ne ravib seda.
ma loodan suht odavalt kasutades enamasti romulast osi saavutada 200 hj.
kui mul aega neid otsida veel olex :)
yle seda piiri ma arvan on juba keerulisem.
ja OG pole mingi sportauto igaljuhul, pole mqtet - sellex turbosaabism peab olema mingis mqtetu staadiumis :)
olles mui kiir auto eesmark ma vqtax ///M3 E36 - suhtodav ja hea.
saabil aga palju asju pole tasemel - pidurid, jne.
kui mul aega neid otsida veel olex :)
yle seda piiri ma arvan on juba keerulisem.
ja OG pole mingi sportauto igaljuhul, pole mqtet - sellex turbosaabism peab olema mingis mqtetu staadiumis :)
olles mui kiir auto eesmark ma vqtax ///M3 E36 - suhtodav ja hea.
saabil aga palju asju pole tasemel - pidurid, jne.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pidureidki annab vahetada..;) Soovitaks näiteks vaadata seda teemat 900aero foorumist. 307bhp, 425 Nm.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vaata seda teemat mis ma soovitasin... Seal on ka mainitud, mis pidurid seal on. Praeguse omaniku sõnul kordades parem, kui igasugune SAABi enda toodang. Tal läks päris pikalt aega, et üldse selle pidurdusjõuga ära harjuda.
Tra mees , palju see e36 m3 sul maksma läheks? Kui emmi võrrelda tahad, siis võta viggen näiteks kõrvale (või suvaline NG 900 , mis on samast põlvkonnast, kui su e36), siis lao sellele 40tuhhisele ostuhinnale m3 ostuhinna jagu pappi otsa ja saad sellise saabi, et ise ka imestad.
Muideks, veel, kas sul on M3'ga sõidukogemust? Mul juhtumisi on, ja ausaltüteldes, kui talt kõik sõidulõbu pärssivad abivahendid maha keerata, siis on tegemist ideaalse tagurehvipõletamise masinaga.. pidamist ja minekut ja juhitavus ei ole absoluutselt kasvõi impreza või evoga(mis on 2x odavamad uuest peast), või sama ajastu S seeriaga audil..
Muideks, veel, kas sul on M3'ga sõidukogemust? Mul juhtumisi on, ja ausaltüteldes, kui talt kõik sõidulõbu pärssivad abivahendid maha keerata, siis on tegemist ideaalse tagurehvipõletamise masinaga.. pidamist ja minekut ja juhitavus ei ole absoluutselt kasvõi impreza või evoga(mis on 2x odavamad uuest peast), või sama ajastu S seeriaga audil..
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nii palju kui ma tean, siis tal vist on see kogemus, eelmine auto oli vist.
ja impreza ja evo on 4-vedu... ja S ka vist...
Ärgem nüüd fleimi ka üles veame. Ma arvan siiski, et niisama ei mainita mitu korda seda marki, kui kogemust poleks. Samas võrrelda tasuks tõesti ikkagi sama ajastu autosid e30 siis vist...mis tegelikult on üsna tige putukas
ja impreza ja evo on 4-vedu... ja S ka vist...
Ärgem nüüd fleimi ka üles veame. Ma arvan siiski, et niisama ei mainita mitu korda seda marki, kui kogemust poleks. Samas võrrelda tasuks tõesti ikkagi sama ajastu autosid e30 siis vist...mis tegelikult on üsna tige putukas
hinnamqttes selline project nagu lingis laheb maxma vqrreldavat summat ///M3 ostmisega ja kulunud osade vahetamisega. aga seal juba kqik stock on ja palju muud - LSD, kast, pidurid, jne.
jargmine punkt on - kaua masin elab kui pidevalt sqitma gaas pqrandale / pidur pqrandale. ja palju kuulub.
rally vqi ringraja auto - maitse asi. mina just neid aude eriti aru ei saa :)
saab on jube hea auto igapaeva aktiivse sqidux, sellex 200 hj / 1200 kg on taitsa piisav. suuremad nqudmised tekitavad vaga suurt kulude kasvu ja saabi korral on mqtetu ma arvan.
aga mis meil on? 129kmh limiit, teed on selliste aukudega et linnas ikkagi 69 kmh-ga sport bilsteinitel tagumik ei seisa poortel hyppades jne.
ja sittase bensu hind.
turbogaas! :)))))))))))))
jargmine punkt on - kaua masin elab kui pidevalt sqitma gaas pqrandale / pidur pqrandale. ja palju kuulub.
rally vqi ringraja auto - maitse asi. mina just neid aude eriti aru ei saa :)
saab on jube hea auto igapaeva aktiivse sqidux, sellex 200 hj / 1200 kg on taitsa piisav. suuremad nqudmised tekitavad vaga suurt kulude kasvu ja saabi korral on mqtetu ma arvan.
aga mis meil on? 129kmh limiit, teed on selliste aukudega et linnas ikkagi 69 kmh-ga sport bilsteinitel tagumik ei seisa poortel hyppades jne.
ja sittase bensu hind.
turbogaas! :)))))))))))))