1. leht 1-st

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 10:16
Postitas LPT
Hei! Kas siin foorumis on keegi, kes oleks oma käigukasti ülekannet suurendanud? Tahaks uue mootori ja kasti ehitada.

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 10:58
Postitas KT100
Sa mõtled peaülekannet "võimsamaks" teha? Pmst on su valik peaülekannet (eesmisi ketihammakaid vahetada) ja 2 difri vahel on ka valida.

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 11:14
Postitas LPT
Peaülekannet tahaks võimsamaks teha. Difrit ei julgeks puutuda.

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 11:16
Postitas KT100
Siis on sulle abiks see tabel: http://900aero.com/main/tech_main_tranny.htm
Sõltub, mis ülekanne sul on, kõige laialt levinuim on "6".
Endale panin "7"
Väiksemaid kui 6 pole veel kohanud...

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 11:44
Postitas LPT
GM 45612 on, tahaks 7-seks teha. Ma olen 8-si ka näinud, ei tea, kas sellel oleks mõtet?

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 12:49
Postitas LPT
Ja kust saaks 7-se ülekande jaoks juppe?

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 13:00
Postitas Andrus99
Arvan, et 7-ne on piisav, 8-ne vast meie oludes liiga kiire, auto muutub suht uimaseks, kuna käigud pikad (kuigi pole ise proovinud).
8-se saamine on ka omaette teema, neid hannakaid müüakse ikka hingehinnaga.

Samas pead arvestama, et kui oled 6sega harjunud, siis 7sega on kiirendus kehvem ja auto uimasem.
Samas 7sega on maanteel ikka mõnusam kulgeda, pöörded mõistlikumad.

Käigukasti teema

Postitatud: K Juun 29, 2016 13:31
Postitas LPT
Praeguse 6-sega pole 1. käigul üldse mõtet...

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 17:13
Postitas LPT
Nagu ma aru saan, saab ülekannet ju tõsta käigukasti peaülekande tõstmisega, ehk peaks piisama suuremast ketihammasrattast peaülekande otsa? Või ma eksin?

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 17:37
Postitas entson
Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 18:11
Postitas LPT
Kett on klassiku käigukastis...
Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 18:13
Postitas saabu
Keti puhul on ka vaja mõlemad hammasrattad vahetada, muidu jääb kett lühikeseks.

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 18:24
Postitas LPT
Pikemat ketti ei anna panna?

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 23:06
Postitas entson
Võib-olla olen eilane,aga seletage,kus on auto käigukastis kettülekanne?

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 23:08
Postitas S9K
Vanadel Saabidel on :D. Mootor ja käigukast on ühendatud ketiga.

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 23:11
Postitas Andrus99
Klassiku peaülekanne on kettidega, ehk siis ühendus mootori ja käigukasti vahel, guugelda kui ei usu...

Hammakaid vahetatakse paarikaupa, ketid on erinevatel ulekannetel sama pikkusega. Vist oli mingil erilisel aeglasel ülekandel eri mõõduga ketid..

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 23:12
Postitas saabu
Klassiku mootor on "tagurpidi, Sidur radika poole, Käigukast mootori all. Kast ja mootor on ühenduses ketiga.

Käigukasti teema

Postitatud: T Juul 05, 2016 23:12
Postitas entson
Jälle targem,lähen otsin lähima puu kuhu vastu põrutada!

Re: Käigukasti teema

Postitatud: E Mai 04, 2020 13:51
Postitas albertini
Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?

Re: Käigukasti teema

Postitatud: E Mai 04, 2020 14:13
Postitas saabu14jr
albertini kirjutas:
E Mai 04, 2020 13:51
Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?
Väike varras vl kollektori pool on käigukasti varras. Salongi poole jääb roolivõimu anum kui on 8v mootor.

Re: Käigukasti teema

Postitatud: E Mai 04, 2020 14:28
Postitas albertini
Tänan väga!
Jama on see, et nii kuiva varrast pole ammu kohanud...