Klassiku 16v turbo õhulugeja
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Otsin 16 klapilise turbo klassiku õhulugejat.
Minu lugeja peal on number 0 280 212 005. Teise nrga asjad sobivad ka?
Minu lugeja peal on number 0 280 212 005. Teise nrga asjad sobivad ka?
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Tegelikult on vaja ainult testida kas minu õhulugeja on vigane. Kui kellelgi on sama numbriga(või sobivad nad kõik?) siis võiks proovida minu õhulugejat. Tegemist on LH 2.2ga
Ma arvan, et LH2.2 ja LH2.4 on erinevad lugejad.
Kõnealusel tükil on pildi järgi ka reguleerkruvi, mida uuematel enam ei ole.
Proovimiseks tasub otsida ikka õige koodiga tükk.
Kõnealusel tükil on pildi järgi ka reguleerkruvi, mida uuematel enam ei ole.
Proovimiseks tasub otsida ikka õige koodiga tükk.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Käisin koos autoga kasutaja saabu juures. Õhulugeja oli tal sama numbriga olemas aga see ei aidanud. Asi on siis selles, et kütusesegu on ebareaalselt rikas. Proovisime veel kahte vabalthingava aju, ka ei miskit. Sättisime süüte manuaali järgi õigeks. Proovisime teisi küünlaid, see tegi auto vähemalt sõidetavaks.
Oskab keegi öelda kas kütuse surve võiks mõjutada asja? Minul oli küljes 2.5barri surve regulaator, proovisime 3.0barrist see asja ei muutnud. Tekkis mõte et äkki minu 2.5barrine ei lase kütust välja.
Oskab keegi öelda kas kütuse surve võiks mõjutada asja? Minul oli küljes 2.5barri surve regulaator, proovisime 3.0barrist see asja ei muutnud. Tekkis mõte et äkki minu 2.5barrine ei lase kütust välja.
Aga kust sa tead, et segu rikas on?
Kui kütuserõhu regulaator ei lase läbi, siis peaks just kütust puudu olema - ehk lahja...?
Ehk selgitad, mis probleem on?
Kui kütuserõhu regulaator ei lase läbi, siis peaks just kütust puudu olema - ehk lahja...?
Ehk selgitad, mis probleem on?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Küünlad on süsimustad, sõites pöördesse ei lähe(üle 3000 võimatu pöördeid saada), tagant tuleb tumedat tossu, sumpas paugutab vahel ja lõhn on vastav.
Rõhu regulaator on peale pihusteid, kui ta sealt kütust läbi ei lase siis tagasivoolu paaki nö ei ole ja pihustite taga on suurem rõhk kui peaks. See viga on ainult oletus, reaalselt testinud ei ole.
Rõhu regulaator on peale pihusteid, kui ta sealt kütust läbi ei lase siis tagasivoolu paaki nö ei ole ja pihustite taga on suurem rõhk kui peaks. See viga on ainult oletus, reaalselt testinud ei ole.
Kui sa proovisid 3 baarist ja midagi ei muutunud, siis ma ei usu seda viga. 2,5 versus 3 baari ei tekita nii drastilist vahet. 3 baarine on lihtsaim tuunijate trikk, et suurema turborõhu jaoks kütust juurde saada aga see ei tohiks selliseid tulemusi anda
Aga kontrolli kütust tagasivoolu paaki, võta voolik lahti ja puhu, peaks lihtsalt õhk läbi liikuma. Ettevaatust muidugi lahtiuhendamisel, rõhu all kütus!
Aga kontrolli kütust tagasivoolu paaki, võta voolik lahti ja puhu, peaks lihtsalt õhk läbi liikuma. Ettevaatust muidugi lahtiuhendamisel, rõhu all kütus!
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Eeee...tagasivoolus ei ole ikka rõhku, kui auto ei käi...
Aga kas check engine tuli ei põle? Ehk oleks hea veakoode lugeda?
Aga kas check engine tuli ei põle? Ehk oleks hea veakoode lugeda?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Üks mõte veel, mootori temp andur - ehk arvab pidevalt, et mootor külm ja aju annab rikast segu - warm up
Või siis lambda peksab segast?
Või siis lambda peksab segast?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vanal lh.2.2 juhtimisel vist pole seda check engine luksust, mäletamist mööda tuli vilkkoodide teema lh2.4ga aga võin ka eksida..
EDIT. seekord ei aidanud saabu, ma lihtsalt ei viitsi alati hakata teises arvutis kasutajat vahetama.
EDIT. seekord ei aidanud saabu, ma lihtsalt ei viitsi alati hakata teises arvutis kasutajat vahetama.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Check engine tal jah pole. Temp andur annab õigeid takistusi ja selle pistikut olen ka proovinud sillata(kuskil netis soovitati).
Lambdat tal pole.
Lambdat tal pole.
Oot, aga LH2.2 puhul peaks lambda igal juhul olema - vähemalt Bentley manuaali järgi on kõikidel LH2.2 skeemidel olemas
Õhukulumõõtjal on võimalik määrata nn "baas-seadistust", ehk siis mõõta takistust klemmide 3 ja 6 vahel, mis peab olema u 380 oomi.
Kui ei ole, siis reguleerida regul kruvist et oleks - kui ei saa reguleerida siis on õhukulumõõtja pekkis.
Õhukulumõõtjal on võimalik määrata nn "baas-seadistust", ehk siis mõõta takistust klemmide 3 ja 6 vahel, mis peab olema u 380 oomi.
Kui ei ole, siis reguleerida regul kruvist et oleks - kui ei saa reguleerida siis on õhukulumõõtja pekkis.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sel 85 aasta päritolu mootoril lambdat küll ei olnud. Nii palju kui ma mäletada suudan oma vanast autost..:P
Huvitav... raamatu järgi peaks olema
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
regullisime mõlema õhulugejaga 380ne oomi peale, muffigi ei muutunud, Lambda oli võibolla usa turu masinatel koos EGRiga, euro masinatel need asjad puudusid.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7619
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Aga mis numbreid näitab gaasiklapi lüliti? / tühikäik, täiskoormus?
Õhupuhastaja ei ole umbes?
Õhupuhastaja ei ole umbes?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Gaasiklapi lüliti olen ka üle kontrollinud, näitab nii nagu peab.
Tutikas koonukas on, proovisin vana originaal karpi ka aga täpselt sama.
Tutikas koonukas on, proovisin vana originaal karpi ka aga täpselt sama.
Guugeldasin "c900 turbo 16V running rich"
- pihustid lekivad - võib olla tõenäoline??
- kui kütuserõhu regulaatori membraan lekib, siis võib liikuda kütus vaakumvoolikut pidi sisselaskesse. Aga sa vist proovisid teist regulaatorit juba ka.
- tühikäigu õhuklapp (AIC) võib kinni jääda, nt avatud asendis
- kellegil olla olnud turbo kinni kiilunud, nii et ringi ei käi ja takistab õhuvoolu... :freak:
- dead animal in intake :eureka:
- pihustid lekivad - võib olla tõenäoline??
- kui kütuserõhu regulaatori membraan lekib, siis võib liikuda kütus vaakumvoolikut pidi sisselaskesse. Aga sa vist proovisid teist regulaatorit juba ka.
- tühikäigu õhuklapp (AIC) võib kinni jääda, nt avatud asendis
- kellegil olla olnud turbo kinni kiilunud, nii et ringi ei käi ja takistab õhuvoolu... :freak:
- dead animal in intake :eureka:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Panustan viimaselel Andruse variandile :D
Aga kui vaja, on mul sama koodiga õhukulumõõtja olemas. Võime vahetada.
Aga nagu ikka: kõigepealt uued küünlad (mis juba olemas, saan aru), siis jagaja kaas, rootor, juhtmed.
Lisaks võin anda oma LH2.2 ECU. Minul oli ta O2 sensoriga, ilm EGR-ita masinal. Kui hästi otsin, leian ka originaalpihustid, kui õigesti mäletan, oli nende läbilase 150cc juures, mingid valged olid...
Ja CEL-i näitas ka mu masin LH2.2-ga.
Aga kui vaja, on mul sama koodiga õhukulumõõtja olemas. Võime vahetada.
Aga nagu ikka: kõigepealt uued küünlad (mis juba olemas, saan aru), siis jagaja kaas, rootor, juhtmed.
Lisaks võin anda oma LH2.2 ECU. Minul oli ta O2 sensoriga, ilm EGR-ita masinal. Kui hästi otsin, leian ka originaalpihustid, kui õigesti mäletan, oli nende läbilase 150cc juures, mingid valged olid...
Ja CEL-i näitas ka mu masin LH2.2-ga.
Aju võiks täitsa proovida. Tühikäigul saime normaalselt tööle, kuid pöördeid tõstes hakkas puterdama. Pole välistatud üldse süüte probleemid.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Pihusti lekkimist kontrollisime.
AIC klapi puhastasin ja vahetasin ka teise vastu.
Aju võiks tõesti proovida veel ja ka pihusteid. Olen esmaspäeval auto juures tagasi.
AIC klapi puhastasin ja vahetasin ka teise vastu.
Aju võiks tõesti proovida veel ja ka pihusteid. Olen esmaspäeval auto juures tagasi.
Andke siis ikka teada siin teemas ka, mil moel see probleem lahendus/ei lahendunud... paraku kipuvad sellised foorumiteemad tihti soiku jääma ja väärt info jääb huvilistele jagamata.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson