Klassiku 16v turbo õhulugeja

Kõige klassikalisemad Saabid
kristjanksl
Postitusi: 60
Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD

#26

E Aug 22, 2016 23:59

Hetkel pole aega olnud midagi teha.
Ainult niipalju, et peale 4 päeva autost eemal olemist on aku täiesti tühjaks jooksnud. Üritasime käima joosta, käigu sisse pannud ja siduri lahutanud vaatan et pöörded on 2-3 tuhat mis nad kindlasti olla ei saa nii aeglase hooga. Käima ta ei läinud ja ei hakanud teist katset tegema. Hetkega meenus et saabu14jr rääkis Hall Sensorist ja see võiks ju sellist asja korraldada? Aju saab vale pöörde ja annab liigselt kütust. Samas kui auto käis näitas armatuuril õiget pööret. Homme uurin asja.
Kas 8 klapise jagaja on samasugune?

KT100: võtan ühendust kui niikaugele jõuan et neid proovida
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#27

T Aug 23, 2016 0:21

8 klapi jagaja on erinev. mul vedeleb neid jagajaid hall anduriga ka,
kristjanksl
Postitusi: 60
Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD

#28

T Aug 23, 2016 23:59

Jagaja ei teinud midagi. Nüüd saame süüte uuesti paika keerata :P

Homme hakkan juhtmeid üle vaatama põhjalikumalt
kristjanksl
Postitusi: 60
Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD

#29

K Aug 24, 2016 21:56

Nii, viga on leitud.
Asi oli selles et mul oli pandud vale relee, aju pearelee :wall: Mõõtsin pihusti pinget mootori töötades, tühikäigul oli õige(seda mõõtsin ka varem) aga pöördes näitas kõvasti rohkem kui oleks pidanud olema.

Ma poleks iial selle peale tulnud, et sama funktsiooniga releed erinevad(amprid teised). Jälle targem :cool:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

N Aug 25, 2016 8:03

Pearelee amperaaž ei puutu üldse asjasse (ecu on väiketarbija) ning ju see relee ikka sobiv oli. Lihtsalt selle aeg sai täis.
Vasta