Selline küsimus, et kas B202 tähendab alati 16klapilist mootorit? ning mida see S seal võiks tähendada?
( wikipediat linkida pole mõtet)
B201 B202S
Mul nimelt kahtlus, et see deocder http://www.saabnet.ru/vin.htm paneb segast. Kui kellelgi on paberites 900 8klapiline mootor, võiks huvi pärast koodi sisestada ja vaadata, mis näitab.
Algselt postitas: andreas
Selline küsimus, et kas B202 tähendab alati 16klapilist mootorit? ning mida see S seal võiks tähendada?
( wikipediat linkida pole mõtet)
202 ja edasi on kõik alati 2nukkvõlliga ja 16 klapilised.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v
Algselt postitas: Cyber
tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v
Üldist võllide arvu jah. Näiteks minu tonnise 234 tähistus tähendab 2,3 mootor ja 4 võlli (2 nukka, kaks tasakaalustusvõlli).
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Cyber
tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v
Üldist võllide arvu jah. Näiteks minu tonnise 234 tähistus tähendab 2,3 mootor ja 4 võlli (2 nukka, kaks tasakaalustusvõlli).
ja 205 mootoril pole üldse balansvõlle;):thumb:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sorry;) kuna küsimus algselt oli klassiku kohta, siis mina mõtlsesingi ikka klassikut.
JA KUI MA ÜTLESIN, et see 2 seal 202-s ja 1 seal 201-s tähendab nukkade arvu, siis see seda ka TÄHENDAB.
Ma ei võtnud seda konjakiklaasist, vaid soomekeelsest Saabi remondiraamatust:wall:
Mis need 235-ed jne tähendavad ma ei tea..
Esimene 20 tähendab litraazhi, sellepärast ongi 2,1 liitrisel 21...
JA KUI MA ÜTLESIN, et see 2 seal 202-s ja 1 seal 201-s tähendab nukkade arvu, siis see seda ka TÄHENDAB.
Ma ei võtnud seda konjakiklaasist, vaid soomekeelsest Saabi remondiraamatust:wall:
Mis need 235-ed jne tähendavad ma ei tea..
Esimene 20 tähendab litraazhi, sellepärast ongi 2,1 liitrisel 21...
Miks ma üldse küsimuse tõstatasin, oli tegelikult minu imestus, kui sinna saabnet.ru vin decoderisse oma vin-i sisestasin (originaali, mitte praeguste paberite oma) ning mootoriks 16klapiline ökopower vabalthingav pakuti (B202S). Nii oli ka esimese saaniga (8v karpa) ning sama lugu koorub ka djk auto teemast välja http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1187
CSI-Trollhättan... :freak:
CSI-Trollhättan... :freak:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
8v ei oma seda elektroonikat, mis on 16v-l. Ainult APC, ja sedagi mitte kõigil. Olles nüüd mõlemaga sõitnud, tundub mulle et 16v hakkaks nagu madalamalt vedama ja kestaks kauem see vedu. Bensiini kulub ka vähem selle 16v-ga.
Kui sul on juba sõitev ja korralikult käiv 8v, siis eriti suurt mõtet selle 16v panemisel sinna pole. Kui sa just ei kavatse sealt teab kui palju välja pigistama hakata. Aga see on juba teine teema...
PS. Mul on olemas 5 käiguline turbo kast ja ka enamus muud kola, mida sul vaja võib minna, pedaalid, sidur jne.
Kui sul on juba sõitev ja korralikult käiv 8v, siis eriti suurt mõtet selle 16v panemisel sinna pole. Kui sa just ei kavatse sealt teab kui palju välja pigistama hakata. Aga see on juba teine teema...
PS. Mul on olemas 5 käiguline turbo kast ja ka enamus muud kola, mida sul vaja võib minna, pedaalid, sidur jne.