B201 B202S

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#1

K Aug 30, 2006 23:08

Selline küsimus, et kas B202 tähendab alati 16klapilist mootorit? ning mida see S seal võiks tähendada?

( wikipediat linkida pole mõtet)
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#2

N Aug 31, 2006 1:03

Mul nimelt kahtlus, et see deocder http://www.saabnet.ru/vin.htm paneb segast. Kui kellelgi on paberites 900 8klapiline mootor, võiks huvi pärast koodi sisestada ja vaadata, mis näitab.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Aug 31, 2006 7:54

Algselt postitas: andreas
Selline küsimus, et kas B202 tähendab alati 16klapilist mootorit? ning mida see S seal võiks tähendada?

( wikipediat linkida pole mõtet)


202 ja edasi on kõik alati 2nukkvõlliga ja 16 klapilised.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 31, 2006 16:58

see kaks seal 0-i järel näitabki nukkade arvu. 8V mootoril on siis vastavalt 201..
ja 2,1 litraazhine mootor on 212 koodiga
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

N Aug 31, 2006 19:01

tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

N Aug 31, 2006 19:06

Algselt postitas: Cyber
tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v

Üldist võllide arvu jah. Näiteks minu tonnise 234 tähistus tähendab 2,3 mootor ja 4 võlli (2 nukka, kaks tasakaalustusvõlli).
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#7

N Aug 31, 2006 19:15

Täitsa loogiline. seega ajab see decoder udu
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

N Aug 31, 2006 19:15

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Cyber
tegelikult näitab see lõpunumber vist midagi muud kui nukkade arvu... on ju ka 204, 234 mootorid ja siis 308 on kolmene v6, näitas vist mingit üldist võllide arvu. 05 lõpuga on ka vist.
Aga esialgse küsimuse vastus on küll JAH, 202 on alati 16v

Üldist võllide arvu jah. Näiteks minu tonnise 234 tähistus tähendab 2,3 mootor ja 4 võlli (2 nukka, kaks tasakaalustusvõlli).


ja 205 mootoril pole üldse balansvõlle;):thumb:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#9

R Sept 01, 2006 8:23

sorry;) kuna küsimus algselt oli klassiku kohta, siis mina mõtlsesingi ikka klassikut.

JA KUI MA ÜTLESIN, et see 2 seal 202-s ja 1 seal 201-s tähendab nukkade arvu, siis see seda ka TÄHENDAB.
Ma ei võtnud seda konjakiklaasist, vaid soomekeelsest Saabi remondiraamatust:wall:

Mis need 235-ed jne tähendavad ma ei tea..
Esimene 20 tähendab litraazhi, sellepärast ongi 2,1 liitrisel 21...
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10

R Sept 01, 2006 8:44

mitu "võlli" on B206i mootoril? :P :poke:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#11

R Sept 01, 2006 15:08

Miks ma üldse küsimuse tõstatasin, oli tegelikult minu imestus, kui sinna saabnet.ru vin decoderisse oma vin-i sisestasin (originaali, mitte praeguste paberite oma) ning mootoriks 16klapiline ökopower vabalthingav pakuti (B202S). Nii oli ka esimese saaniga (8v karpa) ning sama lugu koorub ka djk auto teemast välja http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1187
CSI-Trollhättan... :freak:
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#12

E Okt 02, 2006 15:55

T8 fännid võiks rääkida, millised eelised on 8klapilisel 16 klapilise ees. Ma nimelt mõlgutan mõtteid, et kui kunagi ümber ehitada, kas T8+5 käiguline manuaal või kohe 16v koos manuaaliga
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

E Okt 02, 2006 16:33

8v ei oma seda elektroonikat, mis on 16v-l. Ainult APC, ja sedagi mitte kõigil. Olles nüüd mõlemaga sõitnud, tundub mulle et 16v hakkaks nagu madalamalt vedama ja kestaks kauem see vedu. Bensiini kulub ka vähem selle 16v-ga.

Kui sul on juba sõitev ja korralikult käiv 8v, siis eriti suurt mõtet selle 16v panemisel sinna pole. Kui sa just ei kavatse sealt teab kui palju välja pigistama hakata. Aga see on juba teine teema...

PS. Mul on olemas 5 käiguline turbo kast ja ka enamus muud kola, mida sul vaja võib minna, pedaalid, sidur jne.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta