abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!
Tegu on siis 2,0 saab 90ga. Kuna auto on seisnud pool aastat on tekkinud miski imelik viga külge. Ei lähe üle 1500 pöörde ja selleks et kaks minutit mootor käib kulub 5 liitrit bensiini. Kui keegi ehk oskab aidata siis paluks puust ja punaselt kuna olen suht võhik saabi alal ning alles algaja
Vaata ,kas karbussis õlitase on normis(kork kaane peal,spetsõli).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
See ei piira veel pöördeid.Nõelklapp võib kinni olla seosmisest.
Esmalt kontrolli ikka õli-membraaniteemat.
Esmalt kontrolli ikka õli-membraaniteemat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):
1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.
Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.
Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
Algselt postitas: miku
membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):
1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.
Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
Õli puudumine on põhiline pööretepiiraja,kuna kolb liigub laksuga üles ja ülirikas segu kustutab mootori.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nojah, mul pole see õli puudumine eriti pööret piiranud, aga ilmselt olen ma üks nendest vähestest õnnelikest olnud. Samas, kui õli on olemas, siis vaata, kas kolb liigub ilma takistuseta üles, või jääb kinni kuhugi....
no nii õpetasin nüüd vähe teist käima ja tulemuseks on see et pöörete lagi on 2500 ja mitte grammigi rohkem. Tühikäik on ilus aga suuremaid pöördeid on võimatu saavutada. Olen proovinud nii hea kui halvaga aga ju siis on veel mingit moodi proovimata. Küttekulu sain ka kontrolli alla juba
Oled sa kindel, et see on karbuss?
Jälle kogemus. Sümptomid enam-vähem samad, kuid probleem oli miskis jaburas 5 cm torus, mis oli pandud millegipärast bensiinivooliku vahele, mis üle tagumise silla jooksis. See raip oli millegipärast lömmis ja tulemus oli täpselt selline, et tühikäik oli nagu kell, samas kui mootor pidi hakkama tööd tegema, siis hakkal lollusi tegema ühel lihtsal põhjusel. Bensiini ei saand kätte.
Nii. Nüüd järgmine liigutus on see, et võta küünal maha ja vaata, mis värvi on. Kui on valge, siis on segu lahja, ehk siis otsi soenduseks pudelikaela bensiinitorustikust või pumbast endast.
Kui on must, siis uputab. Siin on kas nõelklapp või siis see vaakumiga liikuv kolb. Membraani soovitaks siiski välja vahetada (kui seda tehtud pole), seal võib miski selline jama olla, mida palja silmaga ei näe.
Ja siis kogu selle kammajaa juures võib olla veel see keiss, et nõela asend kolbi otsas on porno. Tuleks üle kontrollida. Tarkade inimeste juures.
Jälle kogemus. Sümptomid enam-vähem samad, kuid probleem oli miskis jaburas 5 cm torus, mis oli pandud millegipärast bensiinivooliku vahele, mis üle tagumise silla jooksis. See raip oli millegipärast lömmis ja tulemus oli täpselt selline, et tühikäik oli nagu kell, samas kui mootor pidi hakkama tööd tegema, siis hakkal lollusi tegema ühel lihtsal põhjusel. Bensiini ei saand kätte.
Nii. Nüüd järgmine liigutus on see, et võta küünal maha ja vaata, mis värvi on. Kui on valge, siis on segu lahja, ehk siis otsi soenduseks pudelikaela bensiinitorustikust või pumbast endast.
Kui on must, siis uputab. Siin on kas nõelklapp või siis see vaakumiga liikuv kolb. Membraani soovitaks siiski välja vahetada (kui seda tehtud pole), seal võib miski selline jama olla, mida palja silmaga ei näe.
Ja siis kogu selle kammajaa juures võib olla veel see keiss, et nõela asend kolbi otsas on porno. Tuleks üle kontrollida. Tarkade inimeste juures.
Lisaks veel tooremehanism,mis seoses ealise väsimuse/kulumisega on ebatihe,mistõttu sehu muutub pööretel ülitikkaks.
Süütejagaja kinnikiilunud tsentrifugaalkaalud üõhjustavad sarnase sümtoomi(süüdet ei muudeta varasemaks gaasi andes)
Süütejagaja kinnikiilunud tsentrifugaalkaalud üõhjustavad sarnase sümtoomi(süüdet ei muudeta varasemaks gaasi andes)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989