abi saadud!!!!Hädas karbussiga!!

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
hunt54
Postitusi: 5
Liitunud: N Aug 31, 2006 17:33
Asukoht:
Auto:

#1

N Aug 31, 2006 17:43

Tegu on siis 2,0 saab 90ga. Kuna auto on seisnud pool aastat on tekkinud miski imelik viga külge. Ei lähe üle 1500 pöörde ja selleks et kaks minutit mootor käib kulub 5 liitrit bensiini. Kui keegi ehk oskab aidata siis paluks puust ja punaselt kuna olen suht võhik saabi alal ning alles algaja
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Aug 31, 2006 19:17

Vaata ,kas karbussis õlitase on normis(kork kaane peal,spetsõli).
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#3

N Aug 31, 2006 22:29

teiseks võib ka membraan pees olla
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#4

N Aug 31, 2006 22:33

Katkisele membraanile viitab ka näiteks must suits ja õli kadumine karburaatori kambrist.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
hunt54
Postitusi: 5
Liitunud: N Aug 31, 2006 17:33
Asukoht:
Auto:

#5

R Sept 01, 2006 0:11

Kusagilt altpoolt ajab bensu välja ka karbuss
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Sept 01, 2006 7:59

See ei piira veel pöördeid.Nõelklapp võib kinni olla seosmisest.
Esmalt kontrolli ikka õli-membraaniteemat.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

R Sept 01, 2006 9:30

membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):

1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.

Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 01, 2006 9:36

Algselt postitas: miku
membraani tuksisolek ei piira pöördeid, samuti õlitase. Pigem selle jutu järgi haiseb kahe asja järgi (kogemused):

1. Pöörded ei lähe üle 1500 - kolb jääb kinni kuhugi keskele
2. Bensukulu ja tilkumine - nõelklapp ei pea, kas tuksis või kaka vahel.

Minu kogemus membraani katki olemisega on see, et pöördeid ei tohi alla miski 2000 lasta, jääb laksust seisma.


Õli puudumine on põhiline pööretepiiraja,kuna kolb liigub laksuga üles ja ülirikas segu kustutab mootori.
hunt54
Postitusi: 5
Liitunud: N Aug 31, 2006 17:33
Asukoht:
Auto:

#9

L Sept 02, 2006 0:58

õli on olemas
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#10

E Sept 04, 2006 9:36

Nojah, mul pole see õli puudumine eriti pööret piiranud, aga ilmselt olen ma üks nendest vähestest õnnelikest olnud. Samas, kui õli on olemas, siis vaata, kas kolb liigub ilma takistuseta üles, või jääb kinni kuhugi....
hunt54
Postitusi: 5
Liitunud: N Aug 31, 2006 17:33
Asukoht:
Auto:

#11

N Sept 07, 2006 20:44

no nii õpetasin nüüd vähe teist käima ja tulemuseks on see et pöörete lagi on 2500 ja mitte grammigi rohkem. Tühikäik on ilus aga suuremaid pöördeid on võimatu saavutada. Olen proovinud nii hea kui halvaga aga ju siis on veel mingit moodi proovimata. Küttekulu sain ka kontrolli alla juba
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#12

R Sept 08, 2006 13:09

Oled sa kindel, et see on karbuss?

Jälle kogemus. Sümptomid enam-vähem samad, kuid probleem oli miskis jaburas 5 cm torus, mis oli pandud millegipärast bensiinivooliku vahele, mis üle tagumise silla jooksis. See raip oli millegipärast lömmis ja tulemus oli täpselt selline, et tühikäik oli nagu kell, samas kui mootor pidi hakkama tööd tegema, siis hakkal lollusi tegema ühel lihtsal põhjusel. Bensiini ei saand kätte.

Nii. Nüüd järgmine liigutus on see, et võta küünal maha ja vaata, mis värvi on. Kui on valge, siis on segu lahja, ehk siis otsi soenduseks pudelikaela bensiinitorustikust või pumbast endast.

Kui on must, siis uputab. Siin on kas nõelklapp või siis see vaakumiga liikuv kolb. Membraani soovitaks siiski välja vahetada (kui seda tehtud pole), seal võib miski selline jama olla, mida palja silmaga ei näe.

Ja siis kogu selle kammajaa juures võib olla veel see keiss, et nõela asend kolbi otsas on porno. Tuleks üle kontrollida. Tarkade inimeste juures.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

L Sept 09, 2006 9:16

Lisaks veel tooremehanism,mis seoses ealise väsimuse/kulumisega on ebatihe,mistõttu sehu muutub pööretel ülitikkaks.

Süütejagaja kinnikiilunud tsentrifugaalkaalud üõhjustavad sarnase sümtoomi(süüdet ei muudeta varasemaks gaasi andes)
hunt54
Postitusi: 5
Liitunud: N Aug 31, 2006 17:33
Asukoht:
Auto:

#14

E Sept 11, 2006 22:00

no nii viga lõpuks käes. Membraanis oli imepisike mikropragu sees. Tänud kes aitasid nõu ja jõuga
Vasta