1. leht 2-st

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: N Sept 07, 2006 11:39
Postitas djk
Kas kellelgi veel on olnud probleeme sellega et klassiku alumiste õõtsade kinnitused on kereküljest lihtsalt katki roostetanud. Ühel autol lausa oli raami pooleks logistanud.
On keegi seda remontinud, mis oleks kõige targem teha? Alt poolt keevitada on suht raske, ühelt poolt jääb roolilatt ette :( ja tegelikuses ikkagi suurt kasu sellest pole.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: N Sept 07, 2006 11:53
Postitas Cyber
Klassiku õõtsakinnitused on tüüpviga kusjuures. Siin just natuke aega tagasi oli teema koos piltidega. Mart900 vist tegi selle. Alumisi saab veel altpool teha, ülemisi saab korralikult teha ainult mootorit maha võttes.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: N Sept 07, 2006 12:18
Postitas miku
Lihtsam on küsida, kellel ei ole sellega probleeme olnud ja siis minna ja uurida, mis ta selle heaks teind on :D

Ülemistega pole probleeme kunagi olnud, alumised on absoluutselt kõik keevitatud. Ja eks aint keevitus aitab. Või siis kerevahetus.

EDIT: Jutt siis sellest, et minu autodel plaa pla plaa.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: L Sept 09, 2006 9:24
Postitas Trionic
Algselt postitas: miku
Lihtsam on küsida, kellel ei ole sellega probleeme olnud ja siis minna ja uurida, mis ta selle heaks teind on :D

Ülemistega pole probleeme kunagi olnud, alumised on absoluutselt kõik keevitatud. Ja eks aint keevitus aitab. Või siis kerevahetus.

EDIT: Jutt siis sellest, et minu autodel plaa pla plaa.


keevitaks su aerole ka ülemised õõtsad külge

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 14:38
Postitas chopper
Tere.

Jätkan teemat ja uuriks, kas keegi ehk teab, kus saaks lasta klassiku õõtsad siis ikkagi korralikult tagasi kere külge kinnitada? Lugesin siin paar teemat, läbi, kus sellest murest jtutu, kuid lahendust veel kuskil polnud. St, lahendus on, aga lahendajaid polnud keegi teadnud pakkuda.
Kas ehk praegu on teada mõni koht või tegija?
Endal nimelt mure üsna päevakorraline.

Tervitades,

Jarmo.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 15:07
Postitas Trionic
Maal mõni traktorikeevitaja teeks suht norm hinnaga.Linnas vaevalt. Ise teen 1,5 päeva sellist tööd.Korrutad tunnitasuga,siis:red:

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 15:26
Postitas chopper
Jah, ma veel mõtlesin korraks siiski uurida, enne kui selle hädaga KA Sinu juurde tulen. Nagu sa täna hommikul nägid, siis neid hädasid mul mõned ikka on;) Ma lihtsalt momendil olen säästureziimil ja proovin jupphaaval asju tegema hakata kuskilt otsast.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 15:53
Postitas part
seal on vist lisaks ka see probleem , et sa võid nad isegi külge tagasi keevitada, aga see rooste- ja mõra-aldis karpide ja urgude konstrui tuleks korraliku tegemise korral vist koguni eelnevalt avada mõnest kriitilisemast kohast ja seestpoolt kah üle käia? põnev ja kasulik oleks kui keegi fotodokumenteeriks seda remonti - paljudele asjast huvitatutele muutuks asi selgemaks.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 16:20
Postitas Cyber
Lisaks see, et korralikult tehes, nii ülemised kui alumised, peaks mootori maha tõstma, muidu pole ruumi tegutseda.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: E Mai 21, 2007 16:56
Postitas mart96
ega seal jah just eriti palju ruumi ei ole ja jutt käib siis ikka öötshoova kiinituste keevitamisest, kui keevitad öötshoovad kere kylge, saad ikka väga jäiga vedrustusega auto-irwww.

parandustykke on myygil Soomes ja ka Vengis(Eesti)
neid saab muidugi ka ise teha. Sinna kipub kogunema liiva ja sodi, mis siis hea kompressina roostet soodustab. Iga kord kui autot pesta-peaks ka sealt pesema sodi välja, aga noh see on vist juba tagantjärgi tarkus.....

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: R Mai 25, 2007 15:54
Postitas chopper
Teema endiselt aktuaalne.
Kui on keegi siit teinud/lasknud kuskil selle töö teha, siis ehk olete nõus jagama infot koha kohta?
Troost seda tööd siiski ette võtta ei tahtnud, otsin alternatiive. Suvalist kolhoosivasjat ka ei tahaks, kuigi eks tuleb hakata ka neid otsima, kui enam tõesti midagi muud üle ei jää.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: R Mai 25, 2007 16:09
Postitas Lembit
Olen ise teinud. Rohkem teha ei viitsi.
Mootorit maha ei võtnud ja järgmiseks korraks ostaks remonditükid, mitte ei möllaks plekitükkidega

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: R Mai 25, 2007 19:25
Postitas ivomets
Algselt postitas: chopper
Teema endiselt aktuaalne.
Kui on keegi siit teinud/lasknud kuskil selle töö teha, siis ehk olete nõus jagama infot koha kohta?
Troost seda tööd siiski ette võtta ei tahtnud, otsin alternatiive. Suvalist kolhoosivasjat ka ei tahaks, kuigi eks tuleb hakata ka neid otsima, kui enam tõesti midagi muud üle ei jää.


mul vahest igav...

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 27, 2007 8:52
Postitas Trionic
Ei võtnud seepärast,et tööd on niigi liiga palju ja et seda korralikult teha(antud isendil pole ka eriti kohta kuhu midagi keevitada,ehk siis väga kaugelt tuleb üles ehitama hakata),läheks vähemalt paar päeva,mis tunnihinnaga korrutades teeks märkimisväärse summa.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 27, 2007 12:05
Postitas chopper
Ega ma ei virisegi:) Vabandan, kui selline mulje jäi postist.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: T Okt 02, 2007 11:33
Postitas vulkanus
Kirjutan ka igaks juhuks siia teemasse äkki keegi veel ei tea.
igatahes antud murele saab minu juurest lahenduse, tegemist siis 2 päevase tööga ja hind kujuneb umbes 3000 de kanti olenevalt olukorrast.

kõik kontaktid saab minu profiili alt

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: T Okt 02, 2007 16:23
Postitas Trionic
Kas ehitad selle karbi ka pooltelje tunnelisse uue ja kas teed täiskeevituse,või punktid?

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: T Okt 02, 2007 17:30
Postitas vulkanus
Üritan alati taastada võimalikult originaalilähedaselt ja loomulikult taastan ka kõik karbid algsel kujul. Pluss lisan veel mõned olukorda parandavad drenaazid, kuna klassiku ehitus antud kohas on väga nõme ja puuduvad korralikud äravoolud.

Tänapäeval on olemas õnneks ka kõik plekid mida vaja läheb selle koha remondiks, seega on võimalik taastada peaaegu nii, et polegi aru saada, et midagi tehtud on.

Varem polnud mul õrna aimugi, et selliseid tükke tellida saab siis sai tehtud shabloni järgi tükid ja kõik kumerused välja taotud ,vot see oli juba täielik pein

Kõige lollim lugu on asja juures see, et korralikult teha, tuleb ära võtta alt läbi jooksev tala, seega, muutub masin suht vedelaks ja ärapaindumise oht on suht suur. Seega soovitan, kes seda tööd ette võtab, toestage masin korralikult ära, et algne seis ei muutuks eriti sel juhul kui masinal on juba ka vedrupesa ära mädanenud, kuid vaevalt eriti on neid, kes kogu seda kremplit viitsib taastada.

terv vulkanus

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: T Okt 02, 2007 21:26
Postitas Trionic
Tore,et üle paljude aastate jälle keegi seda tööd korralikult ette viitsib võtta.Viimati7-8.a. tagasi tegi mu sõber Pääskülas seda ülihästi,lausa mootor käis maha,et juhi poolt korralikult üles ehitada. Kahjuks/õnneks veab ta tänapäeval surnud saabe treila kukil meile reanimeerimiseks.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: T Okt 02, 2007 22:37
Postitas vulkanus
Jah- ega mullegi neid eriti palju enam ei tule, see nagu rohkem hobi kui töö.
Eks ole ju nii, et kes sellist ligi 30 a vanust masinat omab, teeb tihti sellised asjad ise ära. Nii öelda see mees, kes vana klasikut omab, ei saa olla pe...sest väljakasvanud kätega.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 28, 2017 0:18
Postitas heeercules
10 aastat on möödunud, aga probleemid jäävad..

Mul oleks samuti vaja 900 klassiku esiõõtsa kinnitusi keevitada.
On värskemat infot, et kes ja kus võiks sellega tegeleda?

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 28, 2017 8:28
Postitas arvo92
No egas seal midagi keerulist pole. Loe sulle eelnevat postitust "...kes ligi 30 a vanust masinat omab, teeb tihti sellised asjad ise ära"

Seal on palju nokkimist, et kõik korralikult kätte saada - ja keevitada saad ulatuslikult. Eks siin vaata neid klassikumehi, kes seda palju teinud on. Oleneb ju, kus sa oled. Aga iga mõistusega töökoda võiks selle tööga hakkama saada. Siis aga oleneb, kas sa tahad selle töö ka kinni maksta sest asja korralikult tehes läheb aega ja hiljem peab kruntima värvima omajagu.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 28, 2017 9:59
Postitas IQ*
Kasutaja nimega vulcanus pakkus kunagi abi. Tema peaks seda asja põhjalikumalt tundma.

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 28, 2017 10:52
Postitas saabu14jr
Mainin ära, et kui tahad kasutada remont plekke, siis almelo müüb täitsa neid, külgmine ja alumine plekk oli kokku 100eur üks pool. Autoekspertidest saaks ettemaksu teel tellida alumise pleki ca 50eur tk. Kui klokkerholmi koodiga kodulehelt otsid, kuid tellimine pidi võtma aega umbes kuu..

Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Postitatud: P Mai 28, 2017 12:02
Postitas arvo92
Võib remontplekke kasutada, võib ise teha - suht sirged tükid ja keerulist pole midagi. Mina peksin 2.2mm plekitahvlist välja endal need tükid kõik. Väga viisakas sai ja nüüd mädaneb muu kere ära ümbert aga need tükid jäävad.

Jah, Vulkanus Tallinnas kindlasti aitab sind. Või Ivomets Pärnus.