Klassiku alumiste õõtsade kinnitused :(

Kõige klassikalisemad Saabid
Kasutaja avatar
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#1

N Sept 07, 2006 11:39

Kas kellelgi veel on olnud probleeme sellega et klassiku alumiste õõtsade kinnitused on kereküljest lihtsalt katki roostetanud. Ühel autol lausa oli raami pooleks logistanud.
On keegi seda remontinud, mis oleks kõige targem teha? Alt poolt keevitada on suht raske, ühelt poolt jääb roolilatt ette :( ja tegelikuses ikkagi suurt kasu sellest pole.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13570
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#2

N Sept 07, 2006 11:53

Klassiku õõtsakinnitused on tüüpviga kusjuures. Siin just natuke aega tagasi oli teema koos piltidega. Mart900 vist tegi selle. Alumisi saab veel altpool teha, ülemisi saab korralikult teha ainult mootorit maha võttes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 553
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht:
Auto:

#3

N Sept 07, 2006 12:18

Lihtsam on küsida, kellel ei ole sellega probleeme olnud ja siis minna ja uurida, mis ta selle heaks teind on :D

Ülemistega pole probleeme kunagi olnud, alumised on absoluutselt kõik keevitatud. Ja eks aint keevitus aitab. Või siis kerevahetus.

EDIT: Jutt siis sellest, et minu autodel plaa pla plaa.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Sept 09, 2006 9:24

Algselt postitas: miku
Lihtsam on küsida, kellel ei ole sellega probleeme olnud ja siis minna ja uurida, mis ta selle heaks teind on :D

Ülemistega pole probleeme kunagi olnud, alumised on absoluutselt kõik keevitatud. Ja eks aint keevitus aitab. Või siis kerevahetus.

EDIT: Jutt siis sellest, et minu autodel plaa pla plaa.


keevitaks su aerole ka ülemised õõtsad külge
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#5

E Mai 21, 2007 14:38

Tere.

Jätkan teemat ja uuriks, kas keegi ehk teab, kus saaks lasta klassiku õõtsad siis ikkagi korralikult tagasi kere külge kinnitada? Lugesin siin paar teemat, läbi, kus sellest murest jtutu, kuid lahendust veel kuskil polnud. St, lahendus on, aga lahendajaid polnud keegi teadnud pakkuda.
Kas ehk praegu on teada mõni koht või tegija?
Endal nimelt mure üsna päevakorraline.

Tervitades,

Jarmo.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

E Mai 21, 2007 15:07

Maal mõni traktorikeevitaja teeks suht norm hinnaga.Linnas vaevalt. Ise teen 1,5 päeva sellist tööd.Korrutad tunnitasuga,siis:red:
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#7

E Mai 21, 2007 15:26

Jah, ma veel mõtlesin korraks siiski uurida, enne kui selle hädaga KA Sinu juurde tulen. Nagu sa täna hommikul nägid, siis neid hädasid mul mõned ikka on;) Ma lihtsalt momendil olen säästureziimil ja proovin jupphaaval asju tegema hakata kuskilt otsast.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 839
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

E Mai 21, 2007 15:53

seal on vist lisaks ka see probleem , et sa võid nad isegi külge tagasi keevitada, aga see rooste- ja mõra-aldis karpide ja urgude konstrui tuleks korraliku tegemise korral vist koguni eelnevalt avada mõnest kriitilisemast kohast ja seestpoolt kah üle käia? põnev ja kasulik oleks kui keegi fotodokumenteeriks seda remonti - paljudele asjast huvitatutele muutuks asi selgemaks.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13570
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#9

E Mai 21, 2007 16:20

Lisaks see, et korralikult tehes, nii ülemised kui alumised, peaks mootori maha tõstma, muidu pole ruumi tegutseda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#10

E Mai 21, 2007 16:56

ega seal jah just eriti palju ruumi ei ole ja jutt käib siis ikka öötshoova kiinituste keevitamisest, kui keevitad öötshoovad kere kylge, saad ikka väga jäiga vedrustusega auto-irwww.

parandustykke on myygil Soomes ja ka Vengis(Eesti)
neid saab muidugi ka ise teha. Sinna kipub kogunema liiva ja sodi, mis siis hea kompressina roostet soodustab. Iga kord kui autot pesta-peaks ka sealt pesema sodi välja, aga noh see on vist juba tagantjärgi tarkus.....
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#11

R Mai 25, 2007 15:54

Teema endiselt aktuaalne.
Kui on keegi siit teinud/lasknud kuskil selle töö teha, siis ehk olete nõus jagama infot koha kohta?
Troost seda tööd siiski ette võtta ei tahtnud, otsin alternatiive. Suvalist kolhoosivasjat ka ei tahaks, kuigi eks tuleb hakata ka neid otsima, kui enam tõesti midagi muud üle ei jää.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
Lembit
Postitusi: 109
Liitunud: T Jaan 25, 2005 10:39
Asukoht:
Auto:

#12

R Mai 25, 2007 16:09

Olen ise teinud. Rohkem teha ei viitsi.
Mootorit maha ei võtnud ja järgmiseks korraks ostaks remonditükid, mitte ei möllaks plekitükkidega
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

R Mai 25, 2007 19:25

Algselt postitas: chopper
Teema endiselt aktuaalne.
Kui on keegi siit teinud/lasknud kuskil selle töö teha, siis ehk olete nõus jagama infot koha kohta?
Troost seda tööd siiski ette võtta ei tahtnud, otsin alternatiive. Suvalist kolhoosivasjat ka ei tahaks, kuigi eks tuleb hakata ka neid otsima, kui enam tõesti midagi muud üle ei jää.


mul vahest igav...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

P Mai 27, 2007 8:52

Ei võtnud seepärast,et tööd on niigi liiga palju ja et seda korralikult teha(antud isendil pole ka eriti kohta kuhu midagi keevitada,ehk siis väga kaugelt tuleb üles ehitama hakata),läheks vähemalt paar päeva,mis tunnihinnaga korrutades teeks märkimisväärse summa.
chopper
Postitusi: 31
Liitunud: N Sept 21, 2006 22:41
Asukoht:
Auto:
Kontakt:

#15

P Mai 27, 2007 12:05

Ega ma ei virisegi:) Vabandan, kui selline mulje jäi postist.
225 1980 | B20 1966 | Type1 1971
http://www.kustom.ee - One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
vulkanus
Postitusi: 810
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#16

T Okt 02, 2007 11:33

Kirjutan ka igaks juhuks siia teemasse äkki keegi veel ei tea.
igatahes antud murele saab minu juurest lahenduse, tegemist siis 2 päevase tööga ja hind kujuneb umbes 3000 de kanti olenevalt olukorrast.

kõik kontaktid saab minu profiili alt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

T Okt 02, 2007 16:23

Kas ehitad selle karbi ka pooltelje tunnelisse uue ja kas teed täiskeevituse,või punktid?
vulkanus
Postitusi: 810
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#18

T Okt 02, 2007 17:30

Üritan alati taastada võimalikult originaalilähedaselt ja loomulikult taastan ka kõik karbid algsel kujul. Pluss lisan veel mõned olukorda parandavad drenaazid, kuna klassiku ehitus antud kohas on väga nõme ja puuduvad korralikud äravoolud.

Tänapäeval on olemas õnneks ka kõik plekid mida vaja läheb selle koha remondiks, seega on võimalik taastada peaaegu nii, et polegi aru saada, et midagi tehtud on.

Varem polnud mul õrna aimugi, et selliseid tükke tellida saab siis sai tehtud shabloni järgi tükid ja kõik kumerused välja taotud ,vot see oli juba täielik pein

Kõige lollim lugu on asja juures see, et korralikult teha, tuleb ära võtta alt läbi jooksev tala, seega, muutub masin suht vedelaks ja ärapaindumise oht on suht suur. Seega soovitan, kes seda tööd ette võtab, toestage masin korralikult ära, et algne seis ei muutuks eriti sel juhul kui masinal on juba ka vedrupesa ära mädanenud, kuid vaevalt eriti on neid, kes kogu seda kremplit viitsib taastada.

terv vulkanus
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6978
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

T Okt 02, 2007 21:26

Tore,et üle paljude aastate jälle keegi seda tööd korralikult ette viitsib võtta.Viimati7-8.a. tagasi tegi mu sõber Pääskülas seda ülihästi,lausa mootor käis maha,et juhi poolt korralikult üles ehitada. Kahjuks/õnneks veab ta tänapäeval surnud saabe treila kukil meile reanimeerimiseks.
vulkanus
Postitusi: 810
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#20

T Okt 02, 2007 22:37

Jah- ega mullegi neid eriti palju enam ei tule, see nagu rohkem hobi kui töö.
Eks ole ju nii, et kes sellist ligi 30 a vanust masinat omab, teeb tihti sellised asjad ise ära. Nii öelda see mees, kes vana klasikut omab, ei saa olla pe...sest väljakasvanud kätega.
heeercules
Postitusi: 4
Liitunud: E Mai 15, 2017 23:48
Asukoht:
Auto:

#21

P Mai 28, 2017 0:18

10 aastat on möödunud, aga probleemid jäävad..

Mul oleks samuti vaja 900 klassiku esiõõtsa kinnitusi keevitada.
On värskemat infot, et kes ja kus võiks sellega tegeleda?
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 432
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#22

P Mai 28, 2017 8:28

No egas seal midagi keerulist pole. Loe sulle eelnevat postitust "...kes ligi 30 a vanust masinat omab, teeb tihti sellised asjad ise ära"

Seal on palju nokkimist, et kõik korralikult kätte saada - ja keevitada saad ulatuslikult. Eks siin vaata neid klassikumehi, kes seda palju teinud on. Oleneb ju, kus sa oled. Aga iga mõistusega töökoda võiks selle tööga hakkama saada. Siis aga oleneb, kas sa tahad selle töö ka kinni maksta sest asja korralikult tehes läheb aega ja hiljem peab kruntima värvima omajagu.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 501
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#23

P Mai 28, 2017 9:59

Kasutaja nimega vulcanus pakkus kunagi abi. Tema peaks seda asja põhjalikumalt tundma.
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 811
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#24

P Mai 28, 2017 10:52

Mainin ära, et kui tahad kasutada remont plekke, siis almelo müüb täitsa neid, külgmine ja alumine plekk oli kokku 100eur üks pool. Autoekspertidest saaks ettemaksu teel tellida alumise pleki ca 50eur tk. Kui klokkerholmi koodiga kodulehelt otsid, kuid tellimine pidi võtma aega umbes kuu..
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 432
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#25

P Mai 28, 2017 12:02

Võib remontplekke kasutada, võib ise teha - suht sirged tükid ja keerulist pole midagi. Mina peksin 2.2mm plekitahvlist välja endal need tükid kõik. Väga viisakas sai ja nüüd mädaneb muu kere ära ümbert aga need tükid jäävad.

Jah, Vulkanus Tallinnas kindlasti aitab sind. Või Ivomets Pärnus.
Vasta