900l mootor maha - mida veel teha?
Postitatud: N Nov 16, 2017 12:30
Tere,
Sellest suvest siis minagi õnnelik 900 klassiku omanik.
Pärast Soomest toomist ja 5000 km sõitmist hakkab käigukast üles ütlema. 2. käiku saab sisse ainult 1. käigu pealt alla tulles ja ka seda moodu hakkab käiku välja viskama. Esimesi probleeme ilmnenud ka 1. käiguga. Uus kast on välja vaadatud ja plaan ootele panna kuni vana veel enam-vähem töötab.
Kui aga käigukast lendab tuleks nkn mootor välja tõsta ja oleks mõistlik ka korralik hooldus teha. Kilometraaž on veel poisike (280k km), kuid esimene loogika ütleb, et tasuks vahetada vähemalt mootori kett ja väntvõllitihend, mis pisut lekib. Nüüd aga küsimused:
1. Vahetada tasuks ka vast keti tallad, kuid kust uusi leida?
2. Kas peaks vahetama ka keti hammasrattad?
3. Mille kallale veel läheksite, kui mootor juba kord välja tõstetud?
Üks pilt ka isendist:
Sellest suvest siis minagi õnnelik 900 klassiku omanik.
Pärast Soomest toomist ja 5000 km sõitmist hakkab käigukast üles ütlema. 2. käiku saab sisse ainult 1. käigu pealt alla tulles ja ka seda moodu hakkab käiku välja viskama. Esimesi probleeme ilmnenud ka 1. käiguga. Uus kast on välja vaadatud ja plaan ootele panna kuni vana veel enam-vähem töötab.
Kui aga käigukast lendab tuleks nkn mootor välja tõsta ja oleks mõistlik ka korralik hooldus teha. Kilometraaž on veel poisike (280k km), kuid esimene loogika ütleb, et tasuks vahetada vähemalt mootori kett ja väntvõllitihend, mis pisut lekib. Nüüd aga küsimused:
1. Vahetada tasuks ka vast keti tallad, kuid kust uusi leida?
2. Kas peaks vahetama ka keti hammasrattad?
3. Mille kallale veel läheksite, kui mootor juba kord välja tõstetud?
Üks pilt ka isendist: