Tere,
Sellest suvest siis minagi õnnelik 900 klassiku omanik.
Pärast Soomest toomist ja 5000 km sõitmist hakkab käigukast üles ütlema. 2. käiku saab sisse ainult 1. käigu pealt alla tulles ja ka seda moodu hakkab käiku välja viskama. Esimesi probleeme ilmnenud ka 1. käiguga. Uus kast on välja vaadatud ja plaan ootele panna kuni vana veel enam-vähem töötab.
Kui aga käigukast lendab tuleks nkn mootor välja tõsta ja oleks mõistlik ka korralik hooldus teha. Kilometraaž on veel poisike (280k km), kuid esimene loogika ütleb, et tasuks vahetada vähemalt mootori kett ja väntvõllitihend, mis pisut lekib. Nüüd aga küsimused:
1. Vahetada tasuks ka vast keti tallad, kuid kust uusi leida?
2. Kas peaks vahetama ka keti hammasrattad?
3. Mille kallale veel läheksite, kui mootor juba kord välja tõstetud?
Üks pilt ka isendist:
900l mootor maha - mida veel teha?
- kasparpeek
- Postitusi: 3
- Liitunud: N Nov 16, 2017 11:45
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 klassik 2.0i 8v
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Mingi keti teema on kl puhul mõtetu. Vaata oma mootori padjad üle, lisaks salongis käigukangi konsooli 3 polti. ära vahetada tasuks generaatori 2 kummipuksi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- kasparpeek
- Postitusi: 3
- Liitunud: N Nov 16, 2017 11:45
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 klassik 2.0i 8v
Ivo's the man!
Kaks erinevat mehaanikut, üks neist Saabi Antist, uurisid asja ja ütlesid, et probleem on kastis sees. Parandus aga oli 5 minuti töö:
Oi kui mõnus nüüd vurada on!