Praegu on käsil kaua garaazhis vedelenud varuosa-klassiku ('85 5d) tükkideks lammutamine. Kuna autol on korralik komplektne mootor+viiene kast, mis viimati (küll mõned aastad tagasi) proovides laitmatult nurrus, tekkis mõte see mingi aeg 99-le ümber tõsta. Mõlemad autod on pritsega, 99-l tuleks modida tulemüüri, et H-mootor B-mootori kohale istuks. Aga millised probleemid võivad tekkida käiguhoovastiku - käigukangisüsteemi ümbertõstmisel? On's keegi kokku puutunud?
Kunagi Anti rääkis, et oli vanale 99-le viiese kasti pannud, aga igavene jama olevat olnud, ja polnudki saanud käike hästi käima. Huvitav, milles siis see jama võib olla?
klassiku 5-käiguline kast 99-le?
Ise küsin, ise vastan.
http://www.demeis.com/motorsport/hardware/saab99story.html
kirjutab:
Fitting the 16V engine/5-speed into the 99 engine bay required:
moving the firewall back 2 inches using a hydraulic press
/.../welding a tab onto the bottom of the 4-speed chain cover where the 5-speed case has an opening
/.../shortening the standard SAAB 900 5-speed shift linkage rod
Olen küllap natuke rumal, ei saanud aru, mida seal keevitada tuleb.
http://www.demeis.com/motorsport/hardware/saab99story.html
kirjutab:
Fitting the 16V engine/5-speed into the 99 engine bay required:
moving the firewall back 2 inches using a hydraulic press
/.../welding a tab onto the bottom of the 4-speed chain cover where the 5-speed case has an opening
/.../shortening the standard SAAB 900 5-speed shift linkage rod
Olen küllap natuke rumal, ei saanud aru, mida seal keevitada tuleb.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.tfd.chalmers.se/~burenius/bildarkiv/page_01.htm projekt 99T16.