1,5 Bar, vist väheke liig
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Kuna turbol oli wastegate ajami võll küljest ätra murdunud ja sai tagasi keevitatud, ei julge praegu täisboostiga sõita, kuna varasema 0,8-1 Bar-i rõhu asemel, viskab nüüd 1,2-1,5 Bar-i. Ei tea, kas läks tagasipanekul varda pikkus paigast, kuigi sai vanade roostejälgede järgi tagasi pandud ? Igatahes mootorit ka õhtale ei tahaks lasta.
Märksõnaks base boost. Midagi kirjeldatud siin: http://www.thesaabsite.com/faqs/FAQ--tu ... tml?id=499
Kuna sa lasid võlli kinni keevitada, siis ei saa enam ka seda lahti võtta, et reguleerida. Nüüd tuleb turbo maha võtta ja asendada, või -keevitus lahti lõigata ja taastada algolek.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Mul seisab riiulil üks uhiuus klassiku mitsu turbo. Võin pakkuda kui vaja peaks minema
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Vaakumregulaatori ajam oli wastegate võlli otsast ära murdunud, muud lahendust ei leidnud hetkel. Huvitav, kas selline kit aitaks? https://www.ebay.co.uk/itm/Fit-BMW-335I ... SwUMxaCthB