1,5 Bar, vist väheke liig

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

R Mär 16, 2018 17:25

Kuna turbol oli wastegate ajami võll küljest ätra murdunud ja sai tagasi keevitatud, ei julge praegu täisboostiga sõita, kuna varasema 0,8-1 Bar-i rõhu asemel, viskab nüüd 1,2-1,5 Bar-i. Ei tea, kas läks tagasipanekul varda pikkus paigast, kuigi sai vanade roostejälgede järgi tagasi pandud ? Igatahes mootorit ka õhtale ei tahaks lasta.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

R Mär 16, 2018 23:32

Märksõnaks base boost. Midagi kirjeldatud siin: http://www.thesaabsite.com/faqs/FAQ--tu ... tml?id=499
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

K Apr 04, 2018 14:47

Kuna sa lasid võlli kinni keevitada, siis ei saa enam ka seda lahti võtta, et reguleerida. Nüüd tuleb turbo maha võtta ja asendada, või -keevitus lahti lõigata ja taastada algolek.
Andreas187
Saabiklubi liige
Postitusi: 405
Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 04, 2018 18:21

Mul seisab riiulil üks uhiuus klassiku mitsu turbo. Võin pakkuda kui vaja peaks minema
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#5

K Apr 04, 2018 21:17

Vaakumregulaatori ajam oli wastegate võlli otsast ära murdunud, muud lahendust ei leidnud hetkel. Huvitav, kas selline kit aitaks? https://www.ebay.co.uk/itm/Fit-BMW-335I ... SwUMxaCthB
Vasta