1. leht 1-st

1,5 Bar, vist väheke liig

Postitatud: R Mär 16, 2018 17:25
Postitas LPT
Kuna turbol oli wastegate ajami võll küljest ätra murdunud ja sai tagasi keevitatud, ei julge praegu täisboostiga sõita, kuna varasema 0,8-1 Bar-i rõhu asemel, viskab nüüd 1,2-1,5 Bar-i. Ei tea, kas läks tagasipanekul varda pikkus paigast, kuigi sai vanade roostejälgede järgi tagasi pandud ? Igatahes mootorit ka õhtale ei tahaks lasta.

Re: 1,5 Bar, vist väheke liig

Postitatud: R Mär 16, 2018 23:32
Postitas KT100
Märksõnaks base boost. Midagi kirjeldatud siin: http://www.thesaabsite.com/faqs/FAQ--tu ... tml?id=499

Re: 1,5 Bar, vist väheke liig

Postitatud: K Apr 04, 2018 14:47
Postitas Trionic
Kuna sa lasid võlli kinni keevitada, siis ei saa enam ka seda lahti võtta, et reguleerida. Nüüd tuleb turbo maha võtta ja asendada, või -keevitus lahti lõigata ja taastada algolek.

Re: 1,5 Bar, vist väheke liig

Postitatud: K Apr 04, 2018 18:21
Postitas Andreas187
Mul seisab riiulil üks uhiuus klassiku mitsu turbo. Võin pakkuda kui vaja peaks minema

Re: 1,5 Bar, vist väheke liig

Postitatud: K Apr 04, 2018 21:17
Postitas LPT
Vaakumregulaatori ajam oli wastegate võlli otsast ära murdunud, muud lahendust ei leidnud hetkel. Huvitav, kas selline kit aitaks? https://www.ebay.co.uk/itm/Fit-BMW-335I ... SwUMxaCthB