Radiaatori plastikust toru remont

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Nakataja
Postitusi: 388
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#1

N Nov 08, 2018 9:18

Tere,

Küsimus suurele ringile, et millega oleks mõistlik jahutus radiaatori plastikust toru lappida, kui on tekkinud pragu.
Olen korra teinud nii, et sulatasin jootekolviga plastikut ja vajutasin näpuga plastiku kokku. Seejärel katsin kogu toru veekindla epo kihiga (suht paksult).
Sellisel kombel pidas liite koht vastu umbes 2 kuud. Eile andis kahjuks täpselt samast kohast pragu järgi. Arvatavasti on põhjuseks pigem vibratsioon kui rõhk ,kuna see on just liitekoht kus kummivoolik ühendub radika pealevooluga.
Kas klaasriide ja vaiguga oleks tulemus töökindlam või oskab keegi veel mingit head lahendust pakkuda millega plastikut lappida.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2908
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#2

N Nov 08, 2018 10:02

Üle minna kummist lõdvikule, metallist ühenduskohad vaja otsida ja sobilik lõdvik.
Osades lammutustes on suur kast kust leiad paari euri eest sobiliku mõõdu ja kujuga lõdviku.
Nakataja
Postitusi: 388
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#3

N Nov 08, 2018 13:07

Kahjuks ei anna sel radikal toda plastikust osa vahetada, kuna on radika külge tehase poolt valtsitud. Samuti ei anna kummi voolikut antud kohta panna, kuna toru on järsu nurgaga ja pragu on just selle nurga keskel. Ainus võimalus on ikkagi mingi ainega seda kohta töödelda aga mis oleks selline mõistlik lahendus?
saabu
Postitusi: 723
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#4

N Nov 08, 2018 13:13

Kus sul see ühendus seal täpsemalt on? saad äkki mingi pildi panna probleemsest kohast?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

N Nov 08, 2018 21:56

selleks on spets. nn. rasvase plastiku liim. tallinnas müüakse, vanasti oli kuskil politsei maja lähedal. Pärnu maantee ääres.
liimi nimi: megaplast MM; tuleb kasutada ka krunti. arnibait oü oli siis maaletooja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1503
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#6

N Nov 08, 2018 22:05

Kas praole väike auk ka otsa lasta? Ja siis kogu sre krempel kinni möksida.
Nakataja
Postitusi: 388
Liitunud: R Dets 10, 2004 10:17
Asukoht:
Auto:

#7

R Nov 09, 2018 18:59

Kirjelduste järgi tundub see Megaplast MM päris vinge toode olema aga kahjuks ei ole seda vist enam Eesti pinnalt saada. Vähemalt ma ei leidnud netist otsides.
Aukude puurimine peataks vist prao edasi minemise küll aga see ei ole hetkel probleemiks. Mis mõginat sa soovitaksid või oled ise kasutanud?
Mul ikkagi antud olukorras vist plaan proovida klaasriide ja epoga asi uuesti üle teha. Äkki saab vastupidavam kui lihtsalt epo kiht.
Või oskab keegi veel mingi mõtte välja pakkuda?
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1503
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

R Nov 09, 2018 19:13

Pilt oleks abiks. Saaks prao vahele midagi (liimhermeetikut) ja siis näiteks voolikuklambriga kinniõmmata näiteks? Torust rõngas sisse panna mõra alla ja siis kinni panna klambbriga?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7180
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

R Nov 09, 2018 19:44

epo liim ei sobi selle plastiga kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta