1. leht 1-st

900 klassiku sissepritse probleem

Postitatud: T Sept 10, 2019 14:23
Postitas Kustafa
Tegemist on siis elektroonilise Bosch pritsega, vabalthingava 2,0l masinaga aastast 1991.
Probleem järgmine: järsku gaasi andes kaob jõud justkui saaks kütus otsa. Samas tasapisi gaasiandes saab pöörded ülesse ja alates 2500 pöördest tuleb jõud taha justkui turbo rakenduks. Tühipööretel töötab ilusti ühtlaselt ja mootori töösoojalt läheb olukord palju paremaks.
Soojalt on probleem tuntav kuid sõita saab.
Vahetatud/kontrollitud on : uus temp andur, jagaja kaas, rootor, küünlad-juhtmed, knock snr, filtrid(bensiini, õhk) lambda snsr.
Kontrollitud: gaasiklapiasendi andur,
Check engine tuli kustub ilusti ära mootori tööle hakates ja viga ei anna. Auto ostes andis viga hapniku(lambda snsr) andurile mis sai ära vahetatud. Siis andis ka viga et segu on liiga lahja (too lean).
Ise kahtlustan õhulugeja viga mis segu lahjaks jätab .
Kui on kellelgi ideid/kogemust vastaval teemal siis oleksin tänulik või veel parem kui kellelgi on sama mootoriga masin millelt saaks õhulugejat proovida ja saaks vea kindlaks teha, ennem kui midagi ostma hakkan.
Tänan .

Re: 900 klassiku sissepritse probleem

Postitatud: T Sept 10, 2019 15:33
Postitas saabu14jr
Mul tallinnas oleks katsetamiseks anda õhulugejat.

Re: 900 klassiku sissepritse probleem

Postitatud: T Sept 10, 2019 15:37
Postitas Kustafa
Väga tore, kunas saaks proovida? Sõidan masinaga ringi ja saan läbi tulla kui sobib.

Re: 900 klassiku sissepritse probleem

Postitatud: E Sept 16, 2019 15:44
Postitas Kustafa
Tänu saabu14jr sain rikke kõrvaldatud. Viga oli õhulugejas. Peale õhulugeja vahetust kadus probleem ja nüüd Saab kekskenduda muudele detailidele. Veelkord tänud!