T8 puterdab ja pöörded madalad
Postitatud: L Apr 18, 2020 1:16
Ütlen kohe, et B201 ja 8 klappi on täiesti võõras teema.
Sain kunagi T8 Classicu, millel oli väljalaske kollektor mõraga ja selle kolinaga oli kole ringi sõita. Sai uus kollektor koos tihendite ja plekiga pandud ning peale seda hakkas hirmsasti throttle body otsast ülemineku kummi maha viskama (see suur TB otsas), kui gaasi tugevamalt vajutasin, mille tagajärjel auto kohe seiskus. See üleminek oli lõigatud mingist suurest voolikust, millel oli rohkem riiet koostises, kui kummi, aga kollektori lekkega ta püsis otsas ka kiirendades ilusasti.
Tellisin uued silikoonid ja panin jõuklambitega kinni, et enam otsast ei raputaks. Kahjuks selle käigus purunes üks makaron ja spetsialistid olid juba viidanud ka, et makaronid lekivad. Vaatasin lähemalt ja leidsin ka teisel makaronil mõra. Hea, et põlema ei olnud läinud midagi kapoti all.
Käisin siis mööda Tallinna linna, küll ühes hydroscandis ja teises ja forssis (vw, audi ka K-jet peal kunagi olnud), kõk laiutasid käsi, ei nemad ilusat asja oska pakkuda. Võtsin siis 3mm sisediameeriga vooliku ja klambrid. Sulatasin vanadel makaronidel otsikud küljest ja tegin uued voolikud, kõik ühe pikkused nagu jutud internetis rääkisid. Panin samas järjekorras tagasi nagu enne olid. Peale seda masin puterdab.
Külma mootoriga käib veel enam-vähem rahuldavalt, kuid peale natukest aega käimist, hakkab vaikselt maha surema. Pöörded kõiguvad külmast peast alla 1000 juures ja soojast peast käivad lausa 0 lähedal ära ja üle 500 väga ei tõuse. Mootori töö väga ebaühtlane ja rapub ka korralikult.
Kas on võimalik, et tegin mingi vea makarone tagasi pannes? Lugesin enne, et 3mm töötab ka inimestel, kuigi originaal on 2mm.
Leidsin internetist mingi pildi, kus oli Boschi kütuse jaoturi otsad nummerdatud (juhi pool seistes, vastu päeva ringi tehes 1,2,3,4). Tõstsin voolikud 1 ja 3 ringi, et oleks selles järjekorras nagu firering järjestus silindritel, kuid rööm oli üürike, kui peale minutit hakkas jälle puterdama.
Kas miski võis viga saada/katki minna, kui peale voolikute vahetust auto käivitus alles 5ndal korral ja jäi käima?
On üldse vahet, milline kütuse jagaja ots on millise silindri peale minev?
Või on auto seadistatud käima nende leketega, mis enne olid ja nüüd uute juppidega on vaja midagi ümber seadistada?
(Kunagi puterdas B202 (tonnise peal) samamoodi ja siis arvati, et tühikäigu ringis viga, kuid selgus hoopis, et kett oli hamba võrra paigast nihukud.)
Sain kunagi T8 Classicu, millel oli väljalaske kollektor mõraga ja selle kolinaga oli kole ringi sõita. Sai uus kollektor koos tihendite ja plekiga pandud ning peale seda hakkas hirmsasti throttle body otsast ülemineku kummi maha viskama (see suur TB otsas), kui gaasi tugevamalt vajutasin, mille tagajärjel auto kohe seiskus. See üleminek oli lõigatud mingist suurest voolikust, millel oli rohkem riiet koostises, kui kummi, aga kollektori lekkega ta püsis otsas ka kiirendades ilusasti.
Tellisin uued silikoonid ja panin jõuklambitega kinni, et enam otsast ei raputaks. Kahjuks selle käigus purunes üks makaron ja spetsialistid olid juba viidanud ka, et makaronid lekivad. Vaatasin lähemalt ja leidsin ka teisel makaronil mõra. Hea, et põlema ei olnud läinud midagi kapoti all.
Käisin siis mööda Tallinna linna, küll ühes hydroscandis ja teises ja forssis (vw, audi ka K-jet peal kunagi olnud), kõk laiutasid käsi, ei nemad ilusat asja oska pakkuda. Võtsin siis 3mm sisediameeriga vooliku ja klambrid. Sulatasin vanadel makaronidel otsikud küljest ja tegin uued voolikud, kõik ühe pikkused nagu jutud internetis rääkisid. Panin samas järjekorras tagasi nagu enne olid. Peale seda masin puterdab.
Külma mootoriga käib veel enam-vähem rahuldavalt, kuid peale natukest aega käimist, hakkab vaikselt maha surema. Pöörded kõiguvad külmast peast alla 1000 juures ja soojast peast käivad lausa 0 lähedal ära ja üle 500 väga ei tõuse. Mootori töö väga ebaühtlane ja rapub ka korralikult.
Kas on võimalik, et tegin mingi vea makarone tagasi pannes? Lugesin enne, et 3mm töötab ka inimestel, kuigi originaal on 2mm.
Leidsin internetist mingi pildi, kus oli Boschi kütuse jaoturi otsad nummerdatud (juhi pool seistes, vastu päeva ringi tehes 1,2,3,4). Tõstsin voolikud 1 ja 3 ringi, et oleks selles järjekorras nagu firering järjestus silindritel, kuid rööm oli üürike, kui peale minutit hakkas jälle puterdama.
Kas miski võis viga saada/katki minna, kui peale voolikute vahetust auto käivitus alles 5ndal korral ja jäi käima?
On üldse vahet, milline kütuse jagaja ots on millise silindri peale minev?
Või on auto seadistatud käima nende leketega, mis enne olid ja nüüd uute juppidega on vaja midagi ümber seadistada?
(Kunagi puterdas B202 (tonnise peal) samamoodi ja siis arvati, et tühikäigu ringis viga, kuid selgus hoopis, et kett oli hamba võrra paigast nihukud.)