Saab 900 turbo 88 lahendamata probleem, aita mind enda teadmistega
Postitatud: K Mai 27, 2020 9:14
Mootor: 8V turbo 88 aasta. Modifikatsioonid puuduvad, ainult originaalist suurem leegitoru/downpipe.
Probleem: Külmalt käivitades ja sõites on kõik ok. Kui mootor veidike soojeneb, siis hakkab ühtlase gaasiga vahele jätma. Tugevalt gaasi andes läheb edasi kenasti ja vahele jätmist ei tähelda. Sõites näiteks 50ga linnas umbes 2000 pöördega, siis jätab päris tugevalt vahele nii, et terve auto jõnksutab. Peaaegu nagu fuel cutoff oleks aga koormust ju peal ei ole.
Hakkas juhtuma, kui auto seisis oktoobist detsembri teise pooleni. Enne oktoobrit vahelduva eduga sõidetud, kuid probleemi ei olnud. Kuni augustini kaks aastat seisnud.
Mis on tehtud: vahetatud on kütusetorud mootori peal (sama siseläbimööduga, kui originaal, kuid vooliku sein paksem), pritsepea normaalselt töötava masina pealt, WUR ehk warm up regulator normaalselt töötava masina pealt, küünlad, jagaja normaalselt töötava masina pealt, pihustid puhastatud ja surve kontrollitud (3 bar'i ligi ehk napilt vajalik), vaakumvoolikud kontrollitud/vahetatud.
Praeguseks hakkab nagu peast ideede sahtel tühjaks saama. Tegemist peaks olema kas süüte või kütuse probleemiga aga kõik on põhimõtteliselt läbi käidud. K-Jetronic peaks olema töökindel aga no kui midagi paigast ära läheb, siis on jällegi keeruline paika saada. Enne kui eraldiseisva aju jaoks raha hakkan koguma, ehk oskab keegi probleemist läbi närida.
Probleem: Külmalt käivitades ja sõites on kõik ok. Kui mootor veidike soojeneb, siis hakkab ühtlase gaasiga vahele jätma. Tugevalt gaasi andes läheb edasi kenasti ja vahele jätmist ei tähelda. Sõites näiteks 50ga linnas umbes 2000 pöördega, siis jätab päris tugevalt vahele nii, et terve auto jõnksutab. Peaaegu nagu fuel cutoff oleks aga koormust ju peal ei ole.
Hakkas juhtuma, kui auto seisis oktoobist detsembri teise pooleni. Enne oktoobrit vahelduva eduga sõidetud, kuid probleemi ei olnud. Kuni augustini kaks aastat seisnud.
Mis on tehtud: vahetatud on kütusetorud mootori peal (sama siseläbimööduga, kui originaal, kuid vooliku sein paksem), pritsepea normaalselt töötava masina pealt, WUR ehk warm up regulator normaalselt töötava masina pealt, küünlad, jagaja normaalselt töötava masina pealt, pihustid puhastatud ja surve kontrollitud (3 bar'i ligi ehk napilt vajalik), vaakumvoolikud kontrollitud/vahetatud.
Praeguseks hakkab nagu peast ideede sahtel tühjaks saama. Tegemist peaks olema kas süüte või kütuse probleemiga aga kõik on põhimõtteliselt läbi käidud. K-Jetronic peaks olema töökindel aga no kui midagi paigast ära läheb, siis on jällegi keeruline paika saada. Enne kui eraldiseisva aju jaoks raha hakkan koguma, ehk oskab keegi probleemist läbi närida.