Mootor: 8V turbo 88 aasta. Modifikatsioonid puuduvad, ainult originaalist suurem leegitoru/downpipe.
Probleem: Külmalt käivitades ja sõites on kõik ok. Kui mootor veidike soojeneb, siis hakkab ühtlase gaasiga vahele jätma. Tugevalt gaasi andes läheb edasi kenasti ja vahele jätmist ei tähelda. Sõites näiteks 50ga linnas umbes 2000 pöördega, siis jätab päris tugevalt vahele nii, et terve auto jõnksutab. Peaaegu nagu fuel cutoff oleks aga koormust ju peal ei ole.
Hakkas juhtuma, kui auto seisis oktoobist detsembri teise pooleni. Enne oktoobrit vahelduva eduga sõidetud, kuid probleemi ei olnud. Kuni augustini kaks aastat seisnud.
Mis on tehtud: vahetatud on kütusetorud mootori peal (sama siseläbimööduga, kui originaal, kuid vooliku sein paksem), pritsepea normaalselt töötava masina pealt, WUR ehk warm up regulator normaalselt töötava masina pealt, küünlad, jagaja normaalselt töötava masina pealt, pihustid puhastatud ja surve kontrollitud (3 bar'i ligi ehk napilt vajalik), vaakumvoolikud kontrollitud/vahetatud.
Praeguseks hakkab nagu peast ideede sahtel tühjaks saama. Tegemist peaks olema kas süüte või kütuse probleemiga aga kõik on põhimõtteliselt läbi käidud. K-Jetronic peaks olema töökindel aga no kui midagi paigast ära läheb, siis on jällegi keeruline paika saada. Enne kui eraldiseisva aju jaoks raha hakkan koguma, ehk oskab keegi probleemist läbi närida.
Saab 900 turbo 88 lahendamata probleem, aita mind enda teadmistega
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Võta küünlad maha peale sõitu kuumalt mootorilt (ära lase tühkäigul töödata) ja vaata mis värvi need on.
Siis saab aimu kas segu on liiga lahja ja hakkab osakoormusel vähele jätma.
Siis saab aimu kas segu on liiga lahja ja hakkab osakoormusel vähele jätma.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nohhh, selle peaks ikka ju käima ka saama ja läbi närima.
Esiteks NGk küünlad,
siis vaataks pihustite juga ja tilkumist näiteks mingites 0,5 liitristes purkides. nii tyhiköäigul, kui ka max k-jeti asendi korral. Sealt võib mingeid anomaaljaid märgata. läbipaistvates torudes näeks näiteks õhumullide liikumist. siia-sinna.-
ka bena pump võib jamada. lihtsalt rõhku ei jätku mingil hetkel, mul alfal oli ka nii, ja samad sümptoomid. ja mis seisukorras pumba otsas olev sõel on?? seal on mingi kummilutt ka vahel, sellest kummist saab aja jooksul vedel plöga
Esiteks NGk küünlad,
siis vaataks pihustite juga ja tilkumist näiteks mingites 0,5 liitristes purkides. nii tyhiköäigul, kui ka max k-jeti asendi korral. Sealt võib mingeid anomaaljaid märgata. läbipaistvates torudes näeks näiteks õhumullide liikumist. siia-sinna.-
ka bena pump võib jamada. lihtsalt rõhku ei jätku mingil hetkel, mul alfal oli ka nii, ja samad sümptoomid. ja mis seisukorras pumba otsas olev sõel on?? seal on mingi kummilutt ka vahel, sellest kummist saab aja jooksul vedel plöga
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mul oli sarnane jõnksutamine klassikul ja kui bensufilter sai uue vastu ära vahetatud kadus ka jõnksutamine. Odav ja vajalik toiming igaljuhul.
Samas võib seda põhjustada ka kütusejagaja aga filtri vahetus oleks igaljuhul vajalik kui auto on mingi aeg ka seisnud.
Samas võib seda põhjustada ka kütusejagaja aga filtri vahetus oleks igaljuhul vajalik kui auto on mingi aeg ka seisnud.
Eks saab proovida ka teie pakutud asjad läbi.
Aga millest see võib tulla või mis see loogika on, et kütust ei anta peale või süüdet ei anta piisavalt just madalal koormusel. Suurel koormusel on arusaadav aga just madala või tühikäigul töötades.
Aga millest see võib tulla või mis see loogika on, et kütust ei anta peale või süüdet ei anta piisavalt just madalal koormusel. Suurel koormusel on arusaadav aga just madala või tühikäigul töötades.
Regular Saab Guy
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ehk on (lisa)probleem süütepoolis ja/või süütemoodulis. Loogika see, et madalal koormusel ei jätku süüteenergiat (lahjema)segu süütamiseks. Süüteküünalde vahe, muuda väiksemaks, kas on muutust? Kas su autol on EGR ka peal, ehk on selle asjaga miski seotud.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Küünalde värvusest peakski aru saama kummas viga, kas kütuses või süütes, siis saab suuna võta.
Küünlad valged ja heledad seega ei sa kütust peale (saab lisa õhku jne). küünluad mustad, tumedad ei süüta korralikult.(süüte pool juhtmed jagaja jne)
Küünlad valged ja heledad seega ei sa kütust peale (saab lisa õhku jne). küünluad mustad, tumedad ei süüta korralikult.(süüte pool juhtmed jagaja jne)
Küünlad mustad ja segu rikas. Samas annad gaasi ja siis tõmbab kõik normaalseks. Kui segu lahjemaks kruttida, siis suretab välja põhimõtteliselt. Praegusena ainukesena veel vahetamata lambda ja kütusepump.
Lambda kerge aga pumbaga keerulisem ja kulukam.
Lambda kerge aga pumbaga keerulisem ja kulukam.
Regular Saab Guy