900 T8 kohati jõuetu

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 23, 2020 15:05

Auto läheb käima puterdades. Justnagu ei jääks käima, kuid mõne sekundi järel leiab hingamise üles ja käib.
Tühikäigul käib ebaühtlaselt, kohati 600 põõret isegi vaid, aga seier kõigub üles ja alla koguaeg.
Kohati kohapealt ära minnes oleks nagu kuskil kinni ja siis korraga leiab jälle ennast ja saab liikuma.
Tagaluugi juures seistes on kuulda elektroonikavidina käimise häält (bensupump).
Kohati kohalt minnes tahab ära surra. Madalaid pöördeid ei kannata, kohe puterdab ja kipub ära surema.

Kas tegu võib olla, et kütusepump on kohe õhtal ja ei suuda ette anda vajalikku kogust koguaeg?
Paak on täis või pooltäis, vahet pole.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

R Okt 23, 2020 17:24

caarel kirjutas:
R Okt 23, 2020 15:05
Auto läheb käima puterdades. Justnagu ei jääks käima, kuid mõne sekundi järel leiab hingamise üles ja käib.
Tühikäigul käib ebaühtlaselt, kohati 600 põõret isegi vaid, aga seier kõigub üles ja alla koguaeg.
Kohati kohapealt ära minnes oleks nagu kuskil kinni ja siis korraga leiab jälle ennast ja saab liikuma.
Tagaluugi juures seistes on kuulda elektroonikavidina käimise häält (bensupump).
Kohati kohalt minnes tahab ära surra. Madalaid pöördeid ei kannata, kohe puterdab ja kipub ära surema.

Kas tegu võib olla, et kütusepump on kohe õhtal ja ei suuda ette anda vajalikku kogust koguaeg?
Paak on täis või pooltäis, vahet pole.
Just keegi ravis oma masinal umbes sama asja. Olid üituse etteande torud pragulised ja tõmbasd õhku vahele. Eks peab dignostima, mis täpselt viga.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#3

R Okt 23, 2020 17:32

Kõige lihtsam on alustada pihustitesse minevatest torudest. Töötava mootoriga liiguta torusid kinnituste juurest. Tundub kõige töenäolisem, et lasevad õhku vahele kuskilt.
Regular Saab Guy
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#4

E Okt 26, 2020 15:31

Kui makaronid välja vahetasin, siis esimesel käivitusel oli näha ka kuidas makaronid täitusid kütusega ja see pilt oli päris imelik, sest küte liikus makaronis 10cm kaupa edasi ja terve makaroni täitmiseks kulus 5+ sekundit, ehk üpris loiult suruti kütet peale. Mingisugusestki voolamisest oli see nähtu ikka väga kaugel.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

E Okt 26, 2020 17:07

caarel kirjutas:
E Okt 26, 2020 15:31
Kui makaronid välja vahetasin, siis esimesel käivitusel oli näha ka kuidas makaronid täitusid kütusega ja see pilt oli päris imelik, sest küte liikus makaronis 10cm kaupa edasi ja terve makaroni täitmiseks kulus 5+ sekundit, ehk üpris loiult suruti kütet peale. Mingisugusestki voolamisest oli see nähtu ikka väga kaugel.
Täitsa ok. Pihusritesse lähebki vähe kütust väikese aja jooksul
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#6

K Okt 28, 2020 0:47

Täna oli veel näha, et külmast peast paagis oleva kütuse näidik kõikus 10+ liitrit ülesse ja alla. Soojast peast jäi see lõpuks paika.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#7

K Okt 28, 2020 11:57

caarel kirjutas:
K Okt 28, 2020 0:47
Täna oli veel näha, et külmast peast paagis oleva kütuse näidik kõikus 10+ liitrit ülesse ja alla. Soojast peast jäi see lõpuks paika.
See ei tohiks mootori käimisega kuidagi seotud olla, täiesti eraldiseisev süsteem ja ahel.
Võimalik, et see kütuseanduri ujuk jäi kuidagi kinni ja auto liikudes sai vabalt liikuma taas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vasta