900 T8 käigukasti mure
Postitatud: R Okt 23, 2020 15:14
Vaatasin, et õlivarras oli kuival. VÕtsin ülivahetuse ette. Ette on nähtud 3L (2.7L ühte ja 0.3L teise kambrisse).
Alt õli välja lastes tuligi sealt vaid 1,5L õli, mis oli paksult pruun ja pärlmutter karva (metalli kõvasti sees). Paistab, et eelmised omanikud on hoolikalt jälginud tehase juhist, ehk käigukasti õli pole vaja kunagi vahetada ja need kastid lekivadki kaane vahelt ja sedasi need maha surevad paljudel sinisilmsetel. Magnetotsik oli ka metallikarva täis. VÄlja kolksatas ka tükk metalli,mis ei magneteerunud ja oli ühest servast sile, nagu alusvanni serv vms. Pisike tükike, selline 5mm.
Sisse läks 2.5L SAE 75W GL-4 käimakasti õli, siis näitas, et on max level.
Käikude lõpud, 4000 prööret+ hakkab gaasipedaali peksma sellist hammasratta surinat/värinat, justnagu kuiv hammakas hakkaks otse vastu pedaali saagima.
Peaks valmistuma kasti suremiseks või on see normaalne nähe klassiku kastide puhul?
Alt õli välja lastes tuligi sealt vaid 1,5L õli, mis oli paksult pruun ja pärlmutter karva (metalli kõvasti sees). Paistab, et eelmised omanikud on hoolikalt jälginud tehase juhist, ehk käigukasti õli pole vaja kunagi vahetada ja need kastid lekivadki kaane vahelt ja sedasi need maha surevad paljudel sinisilmsetel. Magnetotsik oli ka metallikarva täis. VÄlja kolksatas ka tükk metalli,mis ei magneteerunud ja oli ühest servast sile, nagu alusvanni serv vms. Pisike tükike, selline 5mm.
Sisse läks 2.5L SAE 75W GL-4 käimakasti õli, siis näitas, et on max level.
Käikude lõpud, 4000 prööret+ hakkab gaasipedaali peksma sellist hammasratta surinat/värinat, justnagu kuiv hammakas hakkaks otse vastu pedaali saagima.
Peaks valmistuma kasti suremiseks või on see normaalne nähe klassiku kastide puhul?