Klassiku tagaklaasi soojenduse ühendus

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#1

L Apr 10, 2021 17:43

Oskab keegi mulle ära seletada kuidas jooksevad juhtmed tagaakna soojenduseni releest alates? Skeem oleks eriti hea, ei õnnestu googlest leida.
Probleem selles, et soojendus ei toimi ja nähtavalt viga on puuduvas ühenduses - vasakpoolse klemmiga ei ühendu ühtki juhet, samas parempoolsesse juhe jookseb. Eeldan, et ühte ühendub mass - aga kumba, ja kui see on vasakpoolne siis kas võin lihtsalt suvalise massijuhtme vedada või on midagi keerulisemat?
Mõelnud seda puuduvat juhet hakata taga otsima (kuskil peab ta ju olema), aga hea oleks enne teada kuidas ta jooksma ja ühenduma peaks et oskaks teda kuskilt otsida. Äkki keegi on seda teinud varem ja oskab hüva nõu anda.

Autoks 1990a kaheukseline luukpära.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#2

L Apr 10, 2021 21:13

Skeemi järgi tuleb releest toitejuhe ja teine kütteelemendi ots on massis.

Mu 78 aasta luukpäral on nii, et tagaluugile tuleb 2 juhet, üks on numbrivalguse toide ja teine klaasikütte toide. Mõlema teine ots on luugi massiga ühendatud. Klaasikütte mass läheb kohe klemmi kõrval kruviga luugi külge.
Luugi ja kere vahelise massi ühenduseks on luugi hingede vahel juhtmega sild, kruvidega luugi ja kere küljes.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Vasta