1. leht 1-st

Klassiku tagaklaasi soojenduse ühendus

Postitatud: L Apr 10, 2021 17:43
Postitas heff
Oskab keegi mulle ära seletada kuidas jooksevad juhtmed tagaakna soojenduseni releest alates? Skeem oleks eriti hea, ei õnnestu googlest leida.
Probleem selles, et soojendus ei toimi ja nähtavalt viga on puuduvas ühenduses - vasakpoolse klemmiga ei ühendu ühtki juhet, samas parempoolsesse juhe jookseb. Eeldan, et ühte ühendub mass - aga kumba, ja kui see on vasakpoolne siis kas võin lihtsalt suvalise massijuhtme vedada või on midagi keerulisemat?
Mõelnud seda puuduvat juhet hakata taga otsima (kuskil peab ta ju olema), aga hea oleks enne teada kuidas ta jooksma ja ühenduma peaks et oskaks teda kuskilt otsida. Äkki keegi on seda teinud varem ja oskab hüva nõu anda.

Autoks 1990a kaheukseline luukpära.

Re: Klassiku tagaklaasi soojenduse ühendus

Postitatud: L Apr 10, 2021 21:13
Postitas Andrus99
Skeemi järgi tuleb releest toitejuhe ja teine kütteelemendi ots on massis.

Mu 78 aasta luukpäral on nii, et tagaluugile tuleb 2 juhet, üks on numbrivalguse toide ja teine klaasikütte toide. Mõlema teine ots on luugi massiga ühendatud. Klaasikütte mass läheb kohe klemmi kõrval kruviga luugi külge.
Luugi ja kere vahelise massi ühenduseks on luugi hingede vahel juhtmega sild, kruvidega luugi ja kere küljes.