sidur lahutab liiga põranda lähedalt
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
täna ilmnes selline probleem, et sidur hakkas liiga põranda lähedalt lahutama. vahepeal tundub justkui oleks jälle ok, aga kui sidurit natuke pikemalt peal hoida, lahutas jälle väga põranda lähedalt ja äkiliselt. korra juhtus isegi nii, et ei lahutanudki ning ei lasknud käiku ka välja võtta.
kas võib kahtlustada siduri peasilindri tihendite kulumist? või peasilinder ise? mis arvate? kas kellegil on pakkuda või teab soovitada, kust saaks paranduskomplekti (olen kuulnud, et selline "komplekt" on olemas)?
kas võib kahtlustada siduri peasilindri tihendite kulumist? või peasilinder ise? mis arvate? kas kellegil on pakkuda või teab soovitada, kust saaks paranduskomplekti (olen kuulnud, et selline "komplekt" on olemas)?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sul jah peasilindri mansetid kulunud.ka silindrid paska täis.
kui vajutad tugevalt, siis hakkab ylevalt ja kui vajutad nõrgalt, siis mansett ei jää tihedaks ja hakkab hiljem .
arvan, et pea igast poest leiad vajalikud.
eks pese systeem ka siis läbi. näiteks piiritusega ja siis uus õli sisse.
paned piirituse sisse ja vajutad 100 korda ja vahepeal lased alt jälle nats soga välja jne...
siis kestab ehk kauem.
kui vajutad tugevalt, siis hakkab ylevalt ja kui vajutad nõrgalt, siis mansett ei jää tihedaks ja hakkab hiljem .
arvan, et pea igast poest leiad vajalikud.
eks pese systeem ka siis läbi. näiteks piiritusega ja siis uus õli sisse.
paned piirituse sisse ja vajutad 100 korda ja vahepeal lased alt jälle nats soga välja jne...
siis kestab ehk kauem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viitab küll peasilindrile,aga ennem kontrolli toru/voolikut,las keegi painab
pedaali,ise jälgi,et volla ei paisuks.Enda vanal ajasin jupp aega viga taga,
olles eelnevalt vahetanudpeasilindri ja töösilindri,mul oli torus mikropragu,
leke oli pea. olematu,aga rõhu lasi maha.
Rem. komplekti peaks saama igast poest,millel on leping balti varuosa as`ga.
pedaali,ise jälgi,et volla ei paisuks.Enda vanal ajasin jupp aega viga taga,
olles eelnevalt vahetanudpeasilindri ja töösilindri,mul oli torus mikropragu,
leke oli pea. olematu,aga rõhu lasi maha.
Rem. komplekti peaks saama igast poest,millel on leping balti varuosa as`ga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
ma eriti täpselt siduri ehitust-remonti ei jaga, kuid leidsin ühe ingliskeelse õpetuse, kus lähenetakse peasilindri mansettide vahetusele siduripedaali eemaldamise ja sealt omakorda silindri sisu eemaldamise kaudu. kas see on ka õige variant? haynes kirjutab, et eemaldada tuleks terve silinder koos korpusega kere küljest... kui rakendada esimest varianti (st eemaldada ainult sisu, kus asuvad ka mansetid), kas siis õli ei hakka kuskilt põrandale voolama?
proovin tsekata voolikut ka.
proovin tsekata voolikut ka.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Peasilinder tuleks ikka auto küljest ära võtta. Muidu peaksid kogu mansettide vahetuse läbi viima peadpidi armatuuri all (see oleks rohkem nagu hammaste ravimine pärasoole kaudu). Ja tõenäoliselt saaksid sortsu õli kah tuppa.
Pedaali pole sul üldse vaja näppida,lased silindri võlli pedaali küljest lahti,
keerad 2 mutrit salongi poolt maha(eelnevalt muidugi pead toru ja vooliku
lahti päästma)ja võtad silindri maha.Sisu eemaldamise järel uuri,ega
silindri seinad kriimulised ei ole,kui on,tasuks hoonida,muidu on uued mansetid varsti peetis,tihti on ka vedru surnud,või lausa katki.(odavates
komplektides vedru puudub).Kokku pannes jälgi,et mansetid krussi ei
läheks.Õhutada saab sidurit ainult surve all,lastes õlipaaki ca. 1bar. rõhu.
Sarnased sümptoomid tekkisid mul varsti,pärast eelnevas
kirjes mainit. toruvahetust uuesti.kuna kõik oli juba vahetatud,peale korvi,ostsin uue komplektsiduri ja peale seda sai alles kõik hea,korvi lamellid olid surnud,kuigi
visuaalselt nägi korv välja,nagu uus.
keerad 2 mutrit salongi poolt maha(eelnevalt muidugi pead toru ja vooliku
lahti päästma)ja võtad silindri maha.Sisu eemaldamise järel uuri,ega
silindri seinad kriimulised ei ole,kui on,tasuks hoonida,muidu on uued mansetid varsti peetis,tihti on ka vedru surnud,või lausa katki.(odavates
komplektides vedru puudub).Kokku pannes jälgi,et mansetid krussi ei
läheks.Õhutada saab sidurit ainult surve all,lastes õlipaaki ca. 1bar. rõhu.
Sarnased sümptoomid tekkisid mul varsti,pärast eelnevas
kirjes mainit. toruvahetust uuesti.kuna kõik oli juba vahetatud,peale korvi,ostsin uue komplektsiduri ja peale seda sai alles kõik hea,korvi lamellid olid surnud,kuigi
visuaalselt nägi korv välja,nagu uus.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
njah, siis on ikkagi töökotta minek. oi pljä, te pealinna mehed ei kujuta üldse ette, mida siin agulis öeldakse selle peale, kui ütled, et tahad SAAB-i remonti tuua...:mad:
Algselt postitas: Trionic Õhutada saab sidurit ainult surve all,lastes õlipaaki ca. 1bar. rõhu.
pole vaja,võta part kinni ja kahekesi saab edukalt käsipumbaga ja mingit
sobivat kummipuksi(lada amordipuksid) kasutades paaki kerge rõhu anda.
sobivat kummipuksi(lada amordipuksid) kasutades paaki kerge rõhu anda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
heheh, agulikoll jah, aga sel juhul pane 10 tärni kah taha aga muus osas on siin agulis ikkagi ülimõnus elada. pardiga peaks jah diilile saama, kuid praegu koolitab teine ennast jälle konnasööjate maal, `tea kas tulebki sealt veel tagasi... ;)
EDIT: ma nii informatiivses mõttes raporteerin, et MITTE ÜHESKI minule teada-tuntud varuosade poes trt-s ei ole ei remondikomplekti ega silindrit ennast. tln-s ei ole kohapeal pakkuda ka ei salomel ega laki autol tln-s. tra küll, täiesti haige värk nende saabiosadega siin panaanivabariigis. ahjaa, lisaks sellele jõudis juba mind saabinime kuuldes pikalt saata üks mainekas remonditöökoda, kes reklaamib ennast tehnika maailma esimesel siselk-l, eino tsiisus, siduri peasilindri mansettide vahetamine - see ju ei saa ometi NII raske olla! ise veel ütlevad, et ei tööta vormelimeeskonnas, kuna igapäev üksjasama auto ja igav hakkab. eks remontigu siis opeleid ja forde edasi, kui nii huvitav on :P
EDIT: ma nii informatiivses mõttes raporteerin, et MITTE ÜHESKI minule teada-tuntud varuosade poes trt-s ei ole ei remondikomplekti ega silindrit ennast. tln-s ei ole kohapeal pakkuda ka ei salomel ega laki autol tln-s. tra küll, täiesti haige värk nende saabiosadega siin panaanivabariigis. ahjaa, lisaks sellele jõudis juba mind saabinime kuuldes pikalt saata üks mainekas remonditöökoda, kes reklaamib ennast tehnika maailma esimesel siselk-l, eino tsiisus, siduri peasilindri mansettide vahetamine - see ju ei saa ometi NII raske olla! ise veel ütlevad, et ei tööta vormelimeeskonnas, kuna igapäev üksjasama auto ja igav hakkab. eks remontigu siis opeleid ja forde edasi, kui nii huvitav on :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
noniih, tänu tln-s asuva venna kiirele tegutsemisele sain õhtuks paranduskomplekti trt-sse ning Trionicu juhiste ja ühe hakkaja meistrimehe abiga said mansetid-vedru ära vahetatud i-vsjo-rabotaet-kak-nada.
nu vot,saibiiss
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989