Mu kojamehed arendasid hiljaaegu oma intellekti ning lülituvad nüüd sisse täiesti juhuslikel hetkedel - sõltumata sellest, mis asendis mu hoob/lüliti on. Vahest teevad ühe tõmbe. Vahest kümme. Vahest jäävadki käima. Vahest aitab selle vastu, kui hooba tõmmata ja vett pritsida, aga vahest ei aita ka. Ja siis vahepeal töötavad täpselt nii, nagu leping ette näeb - ma lülitan hooba ja nemad käivad. Kuni järgmise sõiduni, kus neil jälle oma plaan ellu rakendub.
Ivometsa juures sai keretöid tehtud ning ta viskas ka kojameestele pilgu peale, aga lahendust sealt ei sündinud – soovitas uued hankida.
Soovitusi? Äkki on asendust kellelgi pakkuda?
90/99 kojamehed elavad oma elu
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
99 kojameeste el. Süsteem on nii keeruline, et ma ei julgenud hakata mootori kyljes olevaid asju lahti võtma ja vaatama mis seal sees on. Selle mootori kättesaamine on kah omaette ooper.Kuna asendada ei ole millegiga. Seal süsteemis on relee, siis on veel mingi releeplokk ja kõike seda juhib kontaktplaat mootoris endas kui salongis kangi liigutada. Uhhh süsteem võrreldes 96 ga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma prooviks alustuseks releed vahetada, mu punasel 99-l oli ka mingi segane asi kojameestega ja relee vahetus toimis. Kuskohast seda saada on muidugi iseküsimus…
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nüüd kojamehed käivad, aga seisma jäävad ainult käsu peale - kus hoova välja lükkad, seal kojamehed ka peatuvad - nt keset esiklaasi. Intervallinrežiimi pole, ainult kiire ja ahvikiire. Samas Pärnust pealinna sai kenasti ära sõidetud täna, parem kui juhuslik isetegevus.
Aga endiselt olen huvitet lahendusest, kui keegi oskab pakkuda.
Aga endiselt olen huvitet lahendusest, kui keegi oskab pakkuda.