Kas oleks pointi paigaldada karterituulutuse otsa nn õlikogumispaak?
Et siis karterituulutus suubuks selleks ette nähtud paaki, (mille vabas otsas on pisike filter), mitte enam enne turbot õhuvõtutorusse. Positiivseks küljeks oleks puhtam õhuvõtt.
Ma saan aru, et selle peenema klapiga vaakumvooliku (klapikambrikaane ja sisselaskekollektori vahel) allesjätmine on hädavajalik, kuna vaakum aitab paremini gaase eemaldada. Kas aga karterituulutus peab kindlasti sinna turbo ette õhuvõttu suubuma?
Küsimus T16 klassiku karterituulutusest
Vot-vot seda sama teemat ma lugesingi, saabcentrali foorumis oli veel pikem jutt selle sama auto kohta.
Kuigi lõplikku vastust nad välja ei mõelnud, et kas karterituulutuse ventileerimisel turbo õhuvõttu on mingit pointi või mitte. Ehk mõni meie saabiguru oskab kommenteerida?
Kuigi lõplikku vastust nad välja ei mõelnud, et kas karterituulutuse ventileerimisel turbo õhuvõttu on mingit pointi või mitte. Ehk mõni meie saabiguru oskab kommenteerida?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Katsetasin Cyberi hõbedasel kunagi 9-5 juppidega tuulutust.(suht sarnane).Midagi hullemaks ei teinud(paremaks ka mitte).Marginaalselt vähenes drosselklapi määrdumine õliga.Turbo õhuvõtu torus on pidev ja suur imu,seepärast sinna see tuulutusvoolik suunatakse.Jämedast torust toimub tuulutamine koormatud mootoriga, peenikesest tühikäigul ja ilma koormuseta käigul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Pisut OT aga vist samasse teemasse.
Kui ma enda autot laiali lammutasin avastasin ka, et mul IC pisut õli täis ja mõningates põlvedes väike õliloik. Uurisin seda asja Turbo foorumist ja sealt sain sellist infi, et kui turborõhku on tõstetud siis oleks hea õlikoguja sinna vahele panna. eeldan, et see säästab ka turbot kuna see õli hakkab ju ka turbiinile ladestuma ja viib ta tasakaalust välja. Et äkki oleks ikkagi asjal mõtet.
Kui ma enda autot laiali lammutasin avastasin ka, et mul IC pisut õli täis ja mõningates põlvedes väike õliloik. Uurisin seda asja Turbo foorumist ja sealt sain sellist infi, et kui turborõhku on tõstetud siis oleks hea õlikoguja sinna vahele panna. eeldan, et see säästab ka turbot kuna see õli hakkab ju ka turbiinile ladestuma ja viib ta tasakaalust välja. Et äkki oleks ikkagi asjal mõtet.