Tere
Klassikuga tekkinud järgmine probleem et umb pooltundi peale käivitamist sõidab ideaalselt ja siis hakkab juperdama sureb koguaeg välja siis läheb jälle käima ja nii jõnksutab. Küünlajuhtmetes oli algul viga näha sai uued pandud siis süütepool peksis üle sai uus jagaja kaas ja süütepool pandud , käivitamine läks paremaks ja töötab ühtlasemalt aga soojalt hakkab jälle jama pihta. Kas keegi oskab aidata ? Tegu siis 85 aasta 2,0turbo klassikuga
probleem klassikuga: sureb soojalt välja
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Maandy
Tegu siis 85 aasta 2,0turbo klassikuga
enne võiks veel täpsustada, kas tegu on T8 (K-Jetronic) või T16 (LH-Jetronic vms) mootoriga. mõlemal juhul võib veapõhjustajaid olla sadu. samas võiks mõlemal juhul alustada nt vaakumvoolikute pidavuse kontrollimisest. T8 puhul võiks kahtlustada ka juhtrõhuregulaatori töökorras olekut. foorumi teel kahjuks vast üsna võimatu midagi täpset diagnoosida.
Algselt postitas: Maandy
Tere
Klassikuga tekkinud järgmine probleem et umb pooltundi peale käivitamist sõidab ideaalselt ja siis hakkab juperdama sureb koguaeg välja siis läheb jälle käima ja nii jõnksutab. Küünlajuhtmetes oli algul viga näha sai uued pandud siis süütepool peksis üle sai uus jagaja kaas ja süütepool pandud , käivitamine läks paremaks ja töötab ühtlasemalt aga soojalt hakkab jälle jama pihta. Kas keegi oskab aidata ? Tegu siis 85 aasta 2,0turbo klassikuga
On tegu selle Ivometsa-Andrease-Morrise endise klassikuga? Muarust on sellel relval enne ka käima jäämisega probleeme olnud. Uuri vanu teemasid.
jah täpsustades on tegu ilma intercoolerita T8 klassikuga ja see on see sama Ivometsa-Andrease-Morrise endine klassik mis on siiamaani veebruarist väga ilusti sõitnud. vaakumvoolikute pidavus on kontrollitud ja töötab aga juhtrõhuregulaator tundub küll kahtlasena aga et ainult töösooja mootoriga sureb välja on ka natuke imelik kuid siiski kas kellegil pole laenata korraks juhtrõhuregulaatorit mis oleks korras ? teeks proovi
küsimus veel et kas vabalthingava klassiku juhtrõhuregulaator sobib ?
Tänud vastuste eest!
küsimus veel et kas vabalthingava klassiku juhtrõhuregulaator sobib ?
Tänud vastuste eest!
Terekest ka.
Vaata ka igaksjuhuks käigukangi juures asuvad süütejuhtmed üle - need ei olnud viimati väga kaubandusliku välimusega. Ükskord isegi olin veendunud, et nüüd suri bensupump......puterdas ja suri välja. tegelikult oli mingi juhe seal lihtsalt kohe-kohe lahti tulemas....kuigi.. sooja-külma mootoriga pole sellel küll muidugi midagi pistmist.
küttesegu muidu korras nüüd?
Andreas
Vaata ka igaksjuhuks käigukangi juures asuvad süütejuhtmed üle - need ei olnud viimati väga kaubandusliku välimusega. Ükskord isegi olin veendunud, et nüüd suri bensupump......puterdas ja suri välja. tegelikult oli mingi juhe seal lihtsalt kohe-kohe lahti tulemas....kuigi.. sooja-külma mootoriga pole sellel küll muidugi midagi pistmist.
küttesegu muidu korras nüüd?
Andreas
Tere
Külma sooja mootoriga just ongi nii old ,et külma mootoriga pole mitte mingeid probleeme olnud. Kui mootor soe ei taha käivituda korralikult ja ei taha käima jääda aga ok tänud eks ma uurin neid käigukangi juures olevaid juhtmeid. Kuid leitud ka mõned juhtmed nagu mootori temp andur-lüliti juhtme isolatsioon on ära sulanud ja peale süütepooli-jagaja vahelist juhtme vahetamist ning uute juhtmete paigaldust jälle probleemi polnud. Rohkem pole ka sõitnud
BTW külmast soojast mootorist just kuulsin niipalju et ühel olevat ka juhtme isolatsioon puruks/sulanud olnud ja ühenduses mingi muu juhtmega ning andmeid sai mootor sedasi et kui oli töösoe siis mootor arvas et -40 kraadi ja andis niipalju kütet et mootor lämbus väga omapärane juhtum
To: Cyber päris palju :red: vahest juhtub
Külma sooja mootoriga just ongi nii old ,et külma mootoriga pole mitte mingeid probleeme olnud. Kui mootor soe ei taha käivituda korralikult ja ei taha käima jääda aga ok tänud eks ma uurin neid käigukangi juures olevaid juhtmeid. Kuid leitud ka mõned juhtmed nagu mootori temp andur-lüliti juhtme isolatsioon on ära sulanud ja peale süütepooli-jagaja vahelist juhtme vahetamist ning uute juhtmete paigaldust jälle probleemi polnud. Rohkem pole ka sõitnud
BTW külmast soojast mootorist just kuulsin niipalju et ühel olevat ka juhtme isolatsioon puruks/sulanud olnud ja ühenduses mingi muu juhtmega ning andmeid sai mootor sedasi et kui oli töösoe siis mootor arvas et -40 kraadi ja andis niipalju kütet et mootor lämbus väga omapärane juhtum
To: Cyber päris palju :red: vahest juhtub
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: Maandy
aga juhtrõhuregulaator tundub küll kahtlasena aga et ainult töösooja mootoriga sureb välja on ka natuke imelik kuid siiski kas kellegil pole laenata korraks juhtrõhuregulaatorit mis oleks korras ? teeks proovi
küsimus veel et kas vabalthingava klassiku juhtrõhuregulaator sobib ?
see, et ta külmalt töötab OK ja soojalt hakkab jamama, võibki minu arvates viidata just peetis juhtrõhuregulaatorile (muidugi ka sajale muule põhjusele). samas töökorras JRL-e on tänapäeval vist üsna raske leida, eks sa pead mõne varuosadeks müüdava rondi küljest selle ära kruvima, lootuses, et see on parem. või siis tellima tutika, mis maksab mitmeid tuhandeid kroone. JRL töökorras olekut on võimalik ka kontrollida, kuid see on suht ajamahukas ja tüütu (peab kontrollima kambrirõhke nii külma kui sooja mootoriga) töö (Trionic kunagi mu klassikutel tegi seda).
Olen nüüdki paarile teinud.Tipptöökorda kalibreerimine võtab 10-15 tundi(enamik ajast kulub korduvale mootori jahutamisele,kõik pole otsene tööaeg)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989