Mis õli karbussi ?
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Mure selline, et tahaks teada mis õli käib mu 99 2,0 ilma turbota mootori karbussi. On see mingi spets õli või võib panna ka näiteks mootori või käimakasti õli ? Ja veel kas 99 ongi selline uimane poiss, et kui gaasi põhja surud siis nati aja pärast kukub vedama ? Või on kusagil probleem või viga mida otsida.
ATF kägukasti/roolivõimu õli käib sinna hästi.
Uimasust neile mootoritele küll ette heita ei saa.
Uimasust neile mootoritele küll ette heita ei saa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
Aga kus siis viga võib olla ? Istme ja rooli vahel nagu ikke algajale saabijuhile omane ? Või tuleb hakata arutama tehnilisi nüanse. Tahaks ikkegi asja vähe äkilisemaks 74 Kw peaks lubama midagi enamat kui mu vana siguli 011 45 kw.
sry, et teise mehe teemasse kuid samuti mure CD175 karpaga: kus tallinnas on kõige parem lasta seda kontrollida/reguleerida? kytusekulu on kuidagi liiga suur ning samuti tundub mootor vähe uimane. Koduste vahenditega seda vist paika ei saa? Või äkki oskab keegi mingile juhendile viidata.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
egas sealt suurt keerulist ei ole: tähtis , et ujuki tase oleks õige, nõelklapp peaks ja kummimembraan terve.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Hoopis tähtsam on muutuva kõriläbimõõduga karpadel,nagu CD 150;CD175
ja muud sellelaadsed võllide ja "tooresüsteemi" hermeetilisus,ehk siis üle-
ja alarõhu teema ülal ja all kambrites,eelduseks kummimembraani
korrasolek ja loomulikult ivometsa mainitud ujukitase ja nõelklapi korrasolek.Kui karpa hakkab suure hõrenduse puhul gaasiklapi võlli simmerite vahelt õhku imema,kaob kiirendusrikastus,kui veel samal ajal
imetakse bensiini läbi suletud(aga kulunud ja ebatiheda)"tooreklapi"ketaste,kaob igasugune võimsus,kiirendus ja sõidadki oma saaniga nagu penskar mossega.
ja muud sellelaadsed võllide ja "tooresüsteemi" hermeetilisus,ehk siis üle-
ja alarõhu teema ülal ja all kambrites,eelduseks kummimembraani
korrasolek ja loomulikult ivometsa mainitud ujukitase ja nõelklapi korrasolek.Kui karpa hakkab suure hõrenduse puhul gaasiklapi võlli simmerite vahelt õhku imema,kaob kiirendusrikastus,kui veel samal ajal
imetakse bensiini läbi suletud(aga kulunud ja ebatiheda)"tooreklapi"ketaste,kaob igasugune võimsus,kiirendus ja sõidadki oma saaniga nagu penskar mossega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989