Mis õli karbussi ?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#1

N Jaan 27, 2005 8:57

Mure selline, et tahaks teada mis õli käib mu 99 2,0 ilma turbota mootori karbussi. On see mingi spets õli või võib panna ka näiteks mootori või käimakasti õli ? Ja veel kas 99 ongi selline uimane poiss, et kui gaasi põhja surud siis nati aja pärast kukub vedama ? Või on kusagil probleem või viga mida otsida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

N Jaan 27, 2005 12:51

ATF kägukasti/roolivõimu õli käib sinna hästi.
Uimasust neile mootoritele küll ette heita ei saa.
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#3

N Jaan 27, 2005 23:37

Aga kus siis viga võib olla ? Istme ja rooli vahel nagu ikke algajale saabijuhile omane ? Või tuleb hakata arutama tehnilisi nüanse. Tahaks ikkegi asja vähe äkilisemaks 74 Kw peaks lubama midagi enamat kui mu vana siguli 011 45 kw.
tom
Postitusi: 4
Liitunud: R Juul 23, 2004 12:03
Asukoht:
Auto:

#4

R Jaan 28, 2005 1:29

sry, et teise mehe teemasse kuid samuti mure CD175 karpaga: kus tallinnas on kõige parem lasta seda kontrollida/reguleerida? kytusekulu on kuidagi liiga suur ning samuti tundub mootor vähe uimane. Koduste vahenditega seda vist paika ei saa? Või äkki oskab keegi mingile juhendile viidata.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

R Jaan 28, 2005 8:32

egas sealt suurt keerulist ei ole: tähtis , et ujuki tase oleks õige, nõelklapp peaks ja kummimembraan terve.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Jaan 28, 2005 10:01

Hoopis tähtsam on muutuva kõriläbimõõduga karpadel,nagu CD 150;CD175
ja muud sellelaadsed võllide ja "tooresüsteemi" hermeetilisus,ehk siis üle-
ja alarõhu teema ülal ja all kambrites,eelduseks kummimembraani
korrasolek ja loomulikult ivometsa mainitud ujukitase ja nõelklapi korrasolek.Kui karpa hakkab suure hõrenduse puhul gaasiklapi võlli simmerite vahelt õhku imema,kaob kiirendusrikastus,kui veel samal ajal
imetakse bensiini läbi suletud(aga kulunud ja ebatiheda)"tooreklapi"ketaste,kaob igasugune võimsus,kiirendus ja sõidadki oma saaniga nagu penskar mossega.
tom
Postitusi: 4
Liitunud: R Juul 23, 2004 12:03
Asukoht:
Auto:

#7

R Jaan 28, 2005 23:55

okei asja uuritakse.. milline se õige ujuki tase on? on äkki kellelgi mingit pdf manuaali selle karpa kohta
tom
Postitusi: 4
Liitunud: R Juul 23, 2004 12:03
Asukoht:
Auto:

#8

E Jaan 31, 2005 2:57

niih karpa nyyd laiali lammutatud. Gaasiklapi simmerid peab vist välja praakima. Ja ikkagi võiks keegi reeta selle õige ujukitaseme reguleerimise kohta midagi... :wall:
Vasta