Käigukast ulub 900 '85
Neljakäiguline käigukast.
Õli on normis, ulub ainult neljanda käiguga, veo all, kiirustel 80 ja üles (kolmanda käiguga ei ulu samal kiirusel).
Kas on mingi teada tuntud viga?
Mis järgneb, kui remonti edasi lükata?'
Edit: Selline viga on veel lisaks, et pidurdades justkui kisuks käiku välja kergelt. Mingi mootori/käigukasti padi läbi? Milline?
Õli on normis, ulub ainult neljanda käiguga, veo all, kiirustel 80 ja üles (kolmanda käiguga ei ulu samal kiirusel).
Kas on mingi teada tuntud viga?
Mis järgneb, kui remonti edasi lükata?'
Edit: Selline viga on veel lisaks, et pidurdades justkui kisuks käiku välja kergelt. Mingi mootori/käigukasti padi läbi? Milline?
kindlasti on kõige odavam variant ulumisele mitte tähelepanu pöörata ja nii kaua sõita, kuni endal närv vastu peab. Käigukast peab kindlasti kauem vastu. Kui närv. Või ulub päris hullusti kohe? Värk on selles, et ega käigukasti vahetus 100% rahuldavat tulemust pruugigi anda, ega need romula kastid nüüd just ülivaiksed ka pole. Ma sõitsin 4 a ulguva kastiga, siis enam ei tahtnud ja lasin ära vahetada...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui ulub diferentsiaal, siis jama rohkem, kui vaid mõni laagrid, siis see pole raske need ära vahetada.
ja laagrid pole kallid ka teab mis.
ja laagrid pole kallid ka teab mis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tundub, et kui ainult ühe käiguga ulub siis on laagrid. Differ uluks kogu aeg. Ikkagi paras peavalu. Maha katkuda ja möllata seal kallal mõned päevad.
Kui käiku välja kisub siis kontrolli padjad üle. Käimari oma on seal ees, radika ja siduri vahel näha. Kahekesi saad vaadata palju venima annab. Kässar peale ja üritad kohalt võtta, teine siis vaatab palju liikuma annab.
Kui käiku välja kisub siis kontrolli padjad üle. Käimari oma on seal ees, radika ja siduri vahel näha. Kahekesi saad vaadata palju venima annab. Kässar peale ja üritad kohalt võtta, teine siis vaatab palju liikuma annab.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jooniseid just pole, mahavõtmise õpetuse leiab http://www.thesaabsite.com/900old/900&79to94faqs.htm. Sealt leiab ka palju muud.
Tänud, väga abiks link. Seal kusjuures oli ka pilt täitsa olemas.
Sama sait pakkus ka veaks "pinion bearing pitting", ehk siis vahetusse läheksid peaülekande vedava võlli laagrid.
Kui käigukasti vahetada, kas oleks mõtet otsida 5-käigulist kasti?
Kas on veel mingeid selliseid töid, mis oleks eriti mõistlik ära teha käigukasti vahetuse käigus?
Sama sait pakkus ka veaks "pinion bearing pitting", ehk siis vahetusse läheksid peaülekande vedava võlli laagrid.
Kui käigukasti vahetada, kas oleks mõtet otsida 5-käigulist kasti?
Kas on veel mingeid selliseid töid, mis oleks eriti mõistlik ära teha käigukasti vahetuse käigus?
to Lembit:kui vahetad 5-lise vastu,tuleb asendada ka käigukang koos terve
kulissiga,loomulikult on viielisega parem sõita(kütusekulu),samas on ta
neljasest kapriissem.
kulissiga,loomulikult on viielisega parem sõita(kütusekulu),samas on ta
neljasest kapriissem.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sa seda 5-st kuritarvitama ei hakka siis ei juhtu temaga ka midagi. Mul hetkel kolmas auto 5-käigulisega. Ükski pole neist tõrkunud.
4-käigulistest tehakse miski karastamise (chill cast) trikiga suht pommikindlaid võidusõitmise asju. Sisu läheb loomulikult ka vahetusse..;)
4-käigulistest tehakse miski karastamise (chill cast) trikiga suht pommikindlaid võidusõitmise asju. Sisu läheb loomulikult ka vahetusse..;)
4 käigukast (kk) ise remontimisel tüüpilisem probleem on veovõlli kahe koonus rulllaagri pingutamine. Häda seisneb selles, et vale pingutuse juures (ise arvan nii, parandage kui eksin) oled üsna kiiresti lahti laagrite "pukist". See lihtsalt murdub ära ja siis on kuri karjas. Murdumise tunnuseks on käikude halb/raskendatud vahetamine. Samas, tüüpiline hävimise koht ongi just need laagrid.
Veel on võimalik viga plokk hammasratta tagumise nõellaagri purunemine mis on tingitud suure läbisõidu tulemusel tekkinud kulumisest. tavaliselt on siis vaja välja vahetada laager ja ka võll.
Ülejäänu kk on minu meelest väga robustne ja lollikindel.
Kindlasti on neid nupukesi veel aga hetkel ei tule rohkem meelde.
Muidugi soovitaks kk remondi puhul väljavahetada kõik need laagrid ja vidinad (mis vähgi kulumismärke näitavad) mida ei saa vahetada ilma kk mahavõtmata.
Kui pakub huvi siis mul peaks kuskil vedelema üks vana 4 kk mille pealt saaks uurida tema ehitust.
Veel on võimalik viga plokk hammasratta tagumise nõellaagri purunemine mis on tingitud suure läbisõidu tulemusel tekkinud kulumisest. tavaliselt on siis vaja välja vahetada laager ja ka võll.
Ülejäänu kk on minu meelest väga robustne ja lollikindel.
Kindlasti on neid nupukesi veel aga hetkel ei tule rohkem meelde.
Muidugi soovitaks kk remondi puhul väljavahetada kõik need laagrid ja vidinad (mis vähgi kulumismärke näitavad) mida ei saa vahetada ilma kk mahavõtmata.
Kui pakub huvi siis mul peaks kuskil vedelema üks vana 4 kk mille pealt saaks uurida tema ehitust.
Kui see kast on taastatavas seisus, siis pakub küll huvi. Üritaks selle kasti korda teha ja siis vahetada kasti.Algselt postitas: ateKui pakub huvi siis mul peaks kuskil vedelema üks vana 4 kk mille pealt saaks uurida tema ehitust.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ka mul peaks kuskil olema kunagi ostetud pea komplektne 99, millel korras kast.
ja mootor ka 1,8 oli täiesti sõidatav.
pärnumaal.
kui huvi, siis võiksin minna vaatama, kas alles ja sinu mureks jääb vaid endale see võtta.
ja mootor ka 1,8 oli täiesti sõidatav.
pärnumaal.
kui huvi, siis võiksin minna vaatama, kas alles ja sinu mureks jääb vaid endale see võtta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.