Mootori vahetus

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Ants-poiss
Postitusi: 32
Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
Asukoht:
Auto:

#1

T Veebr 22, 2005 12:52

Olen vaatand ja ülatunud.Nimelt kas on võimalik istudada 9000 turbo 2,3 mootor 900 sajale peale.Nimelt sattusin ühele lingile peale,see oli soomes, kus oli see sama mootor peal 99.
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#2

T Veebr 22, 2005 17:20

räägi lähemalt, ennast huvitab ka.
kuna 9000-l on mootor minuteada risti ja 900-l (vanal) pikki, siis ei tohiks see ilma suurema keevituseta õnnestuda?
kui keegi on soomes seda 99-le pannud, siis jagad äkki meie ka selle lingi?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

T Veebr 22, 2005 17:26

no kui kindlalt väideti et 2.3 siis ikka vist 9000 oma oli...Keemia igaljuhul. Aga näe http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=628, siin ma ühe lingi tõin. Seal on 99 peale 16v turbokone pandud... vägagi valus pill.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ants-poiss
Postitusi: 32
Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
Asukoht:
Auto:

#4

T Veebr 22, 2005 17:49

Leidsin selle looma soome auto börsist ,huvipärast vaatasin.Praeguseks on see auto maha müüdud.,kuulutust polnud.aadres oli www.nettiauto.com.Muidugi see on teostatav .mootorid praktiliselt samad.Tee aind kinnitus kohad ümber.Projekt oleks jah hea,saaks üpris lendava püssi.Pani täiesti mõtlema.9000 mootori tunnenjuba kaugelt ära.Kui see on teostav siis vaadata heas korras mootor kusgilt ja vaigselt nõkitseda.Kas kiidate heaks selle mõtte
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

T Veebr 22, 2005 18:27

See oleks lõppkokkuvõttes ehitamine ehitamise pärast. Tekiksid komplikatsioonid ükevaatustega jms. Ümberehitus igavene keemia. Loomulikult õppind riistad ja rootsi mehed teevad kõik valmis, või kuidas see ütlemine oli. Mis sa selle asjaga pärast peale hakkad?? Samas kui sul raha üle on ma võin sulle kontonumbri öelda, kuhu seda alati kanda võib..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#6

T Veebr 22, 2005 19:08

ot, ot selgitage mulle ikka lähemalt
Cyberi toodud lingist on ilusti näha 99 kapotialune ilma mootorita, kas tahate tõesti väita et sinna läheb 9000 risti mootor vahele kõigest kinnituskohti korrigeerides??? või ei olegi 9000-l kõik mootorid risti?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

T Veebr 22, 2005 19:13

kindlasti mitte...aga nagu ma ütlesin, hea tahtmise korral (loe: suure rahakoti abil) teeb ka peedist pesumasinale trumli...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#8

T Veebr 22, 2005 19:27

Ants-poiss, oled sa ikka kindel, et tegu oli 2,3-se modraga? 2,0 modra peaks 900sele sobima küll väga hästi, kuna minu teada on vanema otsa 9000 2,0 modra ja 900 16V modrad ploki ja kaane poolest enam-vähem identsed (targemad, parandage mind). 900sele paigutatakse see modra lihtsalt pikipidi peale. sisse- (koos toitega) ja väljalase on paigutatud teisiti.

Cyberi viidatud 99-le pandi minu teada peale 900se 2,0 16V turbomodra ja nägu näha, istub päris kenasti. aga ikka pikisuunas, nagu klasskule ja 99 kohane, mitte risti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

T Veebr 22, 2005 19:48

nõustun aljogaga.
aga kas 2,3 mootor on niipalju suurem, et ei sobiks nagu 2,0 mootor??
9000 peal ju yhtemoodi asuvad??samade kinnituste peal??
äkki plokk sama suurusega või vaid kõrgem+
kes teab?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

T Veebr 22, 2005 21:14

Tegelikult, kui ma nüüd järele mõtlen, siis olen ma näinud netis, et topitakse 2.3 kaasi ka 900 peale. Ilmselt siis ikka see plokk seal all piisavalt sarnane on. Aga ega teda vist risti ikka sinna ei panda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#11

T Veebr 22, 2005 21:45

vbolla siis tõesti saavutatakse suurem modramaht kõrguse arvelt, sest olen netist näinud, et ka 2,1 lidrase kaas sobitatakse ilma raskusteta 2,0 ploki peale.
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#12

T Veebr 22, 2005 22:37

Head inimesed

üritaks teile vähehaaval meenutada, et plokikaane vahetusega kohe kuidagi töömahtu juurde ei saa. Suurema töömahu plokikaante paigaldamine oli minu mäletamist mööda seotud natuke lahkema sisse- ja väljalasketraktiga.

Silindri läbimõõt on nii 2,0 kui ka 2,3 modral sama. Kolvi käik on erinev. seega teine vänt, kepsud ja kolvid ning 2-lidrasest saab 2,3. Näituseks uuemate ysitonniste mootorid B204 ja B234 tehakse sama ploki sisse (9-5 peaks olema sama lugu - B205 ja B235 kasutavad sama plokki).

vot kui te nüüd uuriksite seda varianti, kas c900 modrale õnnestub mingi keemia abiga 2,3 sisu sisse pressida...
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#13

T Veebr 22, 2005 23:23

sry, väljendasin end segaselt. kui mainisin, et suurem modramaht saavutatakse "kõrguse" arvelt, pidingi tegelt silmas pikemat kolvikäiku sama läbimõõduga silindrite juures. 2,3 ja 2,1 lidrase kaane tõin võrdlusse sisse seepärast, et kuuldavasti sobib nende kaas ka 2,0 lidrase mahuga ploki peale. ehk siis et plokk ja kaas ühilduvad omavahel probleemideta ja suurem töömaht on järelikult saavutatud pikema kolvikäigu läbi. nagu duesenberg juba mainis, kasutatakse suurema töömahuga plokil kasutatavat kaant väiksemate plokkidega modrade peal tavaliselt "parema õhuvoolavuse" saavutamise eesmärgil.

pakun, et 2,3 mahuga sisu toppimine 900se 2,0 16v mootorisse võib osutuda üsna tülikaks - kuna me nüüd lihtsat loogikat kasutades teame, et 2,3 peaks välismõõtmetelt olema samane 2,0-ga, siis oleks lihtsam 900sele kohe 2,3ne peale istutada. kui kellegil peaks miskipärast selline tahtmine tekkima...:freak:
Ants-poiss
Postitusi: 32
Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
Asukoht:
Auto:

#14

K Veebr 23, 2005 7:39

To Cyber.
Tegu oli küll 9000 2.3 (147 kw).Ega ma uurisin seda lähemalt jah,.900 mootor see kindlalt polnd.Kui tegelt hakkamist ja rahakott suur,saab asja.Kui sihuke mootor panna 900 peale oleks päris hea tuunimis projekt küll.
Ants-poiss
Postitusi: 32
Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
Asukoht:
Auto:

#15

K Veebr 23, 2005 7:42

Saaks neid Rullnokki vähe õrritada,Vrõmm vrõmm.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#16

K Veebr 23, 2005 8:47

imo saab rullnokke õrritada ka tavalise 8v modraga, mida on ka vähe "teravamaks" lihvitud. T8-st rääkimata... aga jah, kui oled piisav entusiast, raha-oskusi-aega küllaga, siis miks mitte
Ants-poiss
Postitusi: 32
Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
Asukoht:
Auto:

#17

K Veebr 23, 2005 9:37

Muidug see jääb ideeks,mida saab teostada.Teha vanast klassikast elajas.Veel suurem plaan on vaadata kuskilt 900 aero,tuleb natuke raha korjata.See oleks üks mu unistuste täitumine.Ja jääb tulevikku.
Vasta