CO liig (classic 900i)
Kas 10% lähedale kippuva CO puhul (täpsemalt CO 9.887%, C02 6,04%, O2 4,05%, HC 669ppm, Lambda 0,832) on ainuke variant töökoda või on midagi võimalik ka ise teha?
Kui töökoda on ainus võimalus probleemi lahendamiseks, siis kui suur hunnik seda üldist vahetusekvivalenti võiks kuluda?
Ehk ei jää üle jällegi muud üle, kui tunnistada oma rumaluse sügavust ses valdkonnas
:wall:
Kui töökoda on ainus võimalus probleemi lahendamiseks, siis kui suur hunnik seda üldist vahetusekvivalenti võiks kuluda?
Ehk ei jää üle jällegi muud üle, kui tunnistada oma rumaluse sügavust ses valdkonnas
:wall:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
su masin on sissepritsega jah?! põhimõtteliselt annab ka ise teha, kui sul on olemas vajalik gaasianalüsaator (vms). reguleerida saab ise, aga kui sa ei tea reguleeritu väärtusi, siis pole reguleerimisest kasu.
CO regull käib õhufiltri peal oleva kummikopsiku kõrval (juhi poole) olevast august. sinna auku tuleb toppida võti (vist torx?!) ja kui keerad vastupäeva, läheb segu lahjemaks ja CO langeb. tegemist suht tundliku regulliga, nii et kõvasti ei ole vaja keerata. Haynesi piibli järgi võib klassiku max CO tase olla 4,5%.
seega oleks mõtekas sul minna suvalisse töökotta, kus on analüsaator olemas ja siis kas krutid ise või näitad töömehele näpuga kust ja kuidas tuleb kruttida.
CO regull käib õhufiltri peal oleva kummikopsiku kõrval (juhi poole) olevast august. sinna auku tuleb toppida võti (vist torx?!) ja kui keerad vastupäeva, läheb segu lahjemaks ja CO langeb. tegemist suht tundliku regulliga, nii et kõvasti ei ole vaja keerata. Haynesi piibli järgi võib klassiku max CO tase olla 4,5%.
seega oleks mõtekas sul minna suvalisse töökotta, kus on analüsaator olemas ja siis kas krutid ise või näitad töömehele näpuga kust ja kuidas tuleb kruttida.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: aljoga
CO regull käib õhufiltri peal oleva kummikopsiku kõrval (juhi poole) olevast august.
See on nüüd küll väga ebamäärane juhatus. Vaja vaadata seda "vidinat", mille küljest kõik pritsungi makaronid tulevad. Üsna pikk peenike kruvikas on vaja, et seda kruttida.
Algselt postitas: ivomets
nii huvitavad numbrid.
ja auto ikka sõidab?
Kui käima panna, siis läheb hoobilt ja sõidab kah (täna -10 kraadise välistemperatuuriga proovisin, pärast ca kolmenädalist seismist). Aga kuna üv-d hetkel pole ja tehniline olukord pole hää, siis ei taha ma teda tõbisena eriti kiusata.
Oskab keegi mulle mõnd kohta Tartus või lähikonnas soovitada?? (varasematest teemadest tean, et tegelikult selles regioonis ei taha ja/või ei oska keegi midagi SAABidega suurt tegeleda )
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ehklähed kuskile ylevaatuse punkti ja palud abi, et co-d ja muid asju kontrollida ja keerata.
endal peab pikk ja peenike kruvikas olema ja koht ka teada.
ega neid gaasianalysaatoreid paljudes töökodades pole. meil pärnus hea meelega ylevaatuspunktid 25.- eest kontrollivad vajalikke asju
endal peab pikk ja peenike kruvikas olema ja koht ka teada.
ega neid gaasianalysaatoreid paljudes töökodades pole. meil pärnus hea meelega ylevaatuspunktid 25.- eest kontrollivad vajalikke asju
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nad nii eriti ei taha, et kui lähed ylevaatust tegema ja siis palud ka kruttida ja putitada. tuleb ikka minna vaid yhte asja tegema korraga.
muidugi oleneb kõik ikka inimestest.
kas kruvika leidsid ja augu kah??
muidugi oleneb kõik ikka inimestest.
kas kruvika leidsid ja augu kah??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kruvikas pole probleem, augu koha pealt pole 100% kindel, selles venekeelses käsiraamatus on küttesegu reguleerimise kohta lootusetult udune m-v pildike;)
Mul oli tookord käies just seda lehte vaja, kuna tunne ütles, et kohe läbi ei saa...
Enne mõne meistri juurde minekut katsun kõik lihtsamad kohad - kontaktid, küünlad, õhufiltri jne ise üle käia.
Mul oli tookord käies just seda lehte vaja, kuna tunne ütles, et kohe läbi ei saa...
Enne mõne meistri juurde minekut katsun kõik lihtsamad kohad - kontaktid, küünlad, õhufiltri jne ise üle käia.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Selgus, et ka kruvikas võib probleemiks osutuda - olemasolevate torxide pikkus jääb paraku väheseks:( Kui pikk ja mis suurusega see kruvikas peab olema??
Targad inimesed andke nõu (aga nõu olgu hea ja soovitavalt roostevaba:P)!
Targad inimesed andke nõu (aga nõu olgu hea ja soovitavalt roostevaba:P)!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Minul on seal kolmene kuuskant,aga sellist pikkust ei leidnud mis ulatuks poldipeani,käiasin tavalisest kruvikast (umbes 15cm.) otsa nii,et istuks ilusasti kolmesesse kuuskanti.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Kas siis osadel on lihtsalt (sise-)kuuskant ja osadel torx:o?? Teaks nüüd??
Edit 02.04.05.:
Nüüd tean - 3 mm kuuskant igal juhul, tänud isand Trionicule :notworthy:
Muide, Haynes'i käsiraamatus kutsutakse seda Allen'i võtmeks (Allen key) - aga kes see Allen on/oli ma küll ei tea ;)
Ja veel - :eureka: Trionicu soovitus - keerates MITTE PEALE VAJUTADA! :)
Edit 02.04.05.:
Nüüd tean - 3 mm kuuskant igal juhul, tänud isand Trionicule :notworthy:
Muide, Haynes'i käsiraamatus kutsutakse seda Allen'i võtmeks (Allen key) - aga kes see Allen on/oli ma küll ei tea ;)
Ja veel - :eureka: Trionicu soovitus - keerates MITTE PEALE VAJUTADA! :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Võru 139 asuva töökoja tegelased saidki üleeile Tupsu (cl 900i/84) heitgaasid normi aetud läks vaid ca 1 tund ja 20 min ning 300 kohalikku tugrikut :)
Ninapidi juurde kahjuks ei lastud ja pärastine kommentaar piirdus vaid sellega , et "lasi end kenasti paika reguleerida". Aga töötab küll ühtlasemalt ja kuidagi vaiksemalt, kui liikumise peal vabakäigule lasin sai mootori töötamisest aru peaaegu vaid tahhomeetri näidu järgi mis kenasti kuhugi 800-900 pöörde juurde pidama jäi ;)
Õhtuks saime temaga ka ülevaatusest läbi - CO 3,3 ja pidurid korras - selleks korraks suur häda möödas :drink:. Nüüd tuleb jõudumööda väiksemate kallale asuda. :wall:
Võru tänava mehed olid Tupsu kapoti alla aga ühe mutrivõtme nr 11 jätnud, mille neile ka tagasi viisin... (aga huvitav milleks läks vaja võtit 11 CO regulli jures?)
Ninapidi juurde kahjuks ei lastud ja pärastine kommentaar piirdus vaid sellega , et "lasi end kenasti paika reguleerida". Aga töötab küll ühtlasemalt ja kuidagi vaiksemalt, kui liikumise peal vabakäigule lasin sai mootori töötamisest aru peaaegu vaid tahhomeetri näidu järgi mis kenasti kuhugi 800-900 pöörde juurde pidama jäi ;)
Õhtuks saime temaga ka ülevaatusest läbi - CO 3,3 ja pidurid korras - selleks korraks suur häda möödas :drink:. Nüüd tuleb jõudumööda väiksemate kallale asuda. :wall:
Võru tänava mehed olid Tupsu kapoti alla aga ühe mutrivõtme nr 11 jätnud, mille neile ka tagasi viisin... (aga huvitav milleks läks vaja võtit 11 CO regulli jures?)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P