Lugu nimelt selline, et klassiku tuled ei lülita ennast alati(1/10) süüte välja keeramisel välja.
Milles võib asi olla?
tulede probleem
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Esimesel tonnisel -86 oli probleemiks, et kaugtulede lüliti kuumenes ja seest plastmass sulas ära. Käisin autoelektriku juures ja ta pani 2 lisa releet ja rohkem muresid rohkem sellega ei olnud. Need vand originaal releed teevad muresid:wall: ja alati puhastamine ei aita.
__In Boost We Trust__
Algselt postitas: saabotska
Ei aita relee kontaktide ülevaatamine ega ka puhastamine jne. Läbi käidud tee:wall:
Relee asendamine kah proovitud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Uut releed suudavad Sulle pakkuda ehk Troost, SaabiAnti ja VM, aga kui Sa rahuldud ka ühe vana asendamisega teisega, siis võin ehk isegi aidata, ainult vaata milline neist see õige on (vaata, mis on vajaliku relee kood).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Mul on sarnane relee numbrikoodiga 85.62.100 R 601.282 , ilmselt kah tulede oma, kuid kas neid saab/võib omavahel asendada, seda ma küll ei tea :freak:
Ehk oskab keegi targem seda ütelda?
Ehk oskab keegi targem seda ütelda?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Mul ka jama, küll naise ´88 aasta klassiku põhitulede releega. Lähituled ei põle, kõik teised põlevad. Ausalt öeldes eraldi kaitset ma ei leidnudki lähi(põhi)tuledele.
Peaks vist olema nr.16 ja 17 = 15A, right,-left low beam, kui ma nüüd järele mõtlesin.
Relee minu autol: 95 53 546, 02007, korpus musta värvi, 6 -jalaga, lisaks põhja all 4 auku (mainisin seda kuna leidsin netist pildi kus ühel releel neid auke ei ole, tootja Kaehler, Saksamaa), aukude seest paistavad vask klemmid, tootja g.CARTIER, Prantsusmaa.
Releel on kärsa lõhn juures, ära on kärsanud klemmide 56b ja 30 juurest, samuti on kaitsmeplokis vastavate pesade juurest ka kärsanud.
Relee viga kahtlustan kuna tõstsin teiselt sama aasta klassikult relee ümber ja põhituled töötasid.
Nüüd küsimus, kui oluline on releede puhul, et uue või asendus relee kood vastaks täpselt vana relee omale või oleks ligilähedane, lisaks relee korpuse värv - kas peab sama olema.
Näitena toon alloleva lingi: peaks avanema pilt ja toote kirjeldus, pildil on punane ja tootekoodid ei kattu minu omadega, lisaks ka kirjas et sobivus 900 ´91-93
http://www.saabbrains.com/SaabBrainsItem.php?item=relay9566647red
Tegelen ka uue ja/või kasutatud relee otsimise ja hinna uurimisega, varuvariandina kaalun vana relee "remontimist". Kui lahenduse saan annan teada.
Alates postituse alustamisest on nüüd mõni aeg möödas, lihtsalt ei saatnud ära kuna ootasin lisa info laekumist ning kus häda kõige suurem seal abi kõige lähem. See vanarahva tarkus peab praegu eriti hästi paika.
Nimelt meenus ajusopist, et aeg-aejalt on ukse küljesahtlis sobrades näppude vahele jäänud mingi releejupp. Käisin just õues ja vaatasin ning mis ma leidsin. Vastu vaatab mulle head light relay, ilma kärsa tunnusteta, küll Valeo toode, musta värvi, number täpselt sama 9553546 proovisin asendada, asi töötab :head:
Klapib 1:1 -le.
Selle oli sinna jätnud auto eelmine, soomlasest omanik, ei tea kas oskas ette aimata, et klassikutel võib selle järele vajadus tekkida. No ainult kiidusõnad talle siit veelkord !
Sain teada, et relee kood peab(-ks) siiski kattuma ehk siis olema see õige.
Tänud neile kellele juba U2U saata jõudsin ja kes oma abi pakkusid :notworthy:
Praegu siis loodan, et probleem lahendatud, õhtul proovin teisele autole külge mis hetkel gabariitidega mööda linna vurab.
Kiskus monoloogiks ära.
Peaks vist olema nr.16 ja 17 = 15A, right,-left low beam, kui ma nüüd järele mõtlesin.
Relee minu autol: 95 53 546, 02007, korpus musta värvi, 6 -jalaga, lisaks põhja all 4 auku (mainisin seda kuna leidsin netist pildi kus ühel releel neid auke ei ole, tootja Kaehler, Saksamaa), aukude seest paistavad vask klemmid, tootja g.CARTIER, Prantsusmaa.
Releel on kärsa lõhn juures, ära on kärsanud klemmide 56b ja 30 juurest, samuti on kaitsmeplokis vastavate pesade juurest ka kärsanud.
Relee viga kahtlustan kuna tõstsin teiselt sama aasta klassikult relee ümber ja põhituled töötasid.
Nüüd küsimus, kui oluline on releede puhul, et uue või asendus relee kood vastaks täpselt vana relee omale või oleks ligilähedane, lisaks relee korpuse värv - kas peab sama olema.
Näitena toon alloleva lingi: peaks avanema pilt ja toote kirjeldus, pildil on punane ja tootekoodid ei kattu minu omadega, lisaks ka kirjas et sobivus 900 ´91-93
http://www.saabbrains.com/SaabBrainsItem.php?item=relay9566647red
Tegelen ka uue ja/või kasutatud relee otsimise ja hinna uurimisega, varuvariandina kaalun vana relee "remontimist". Kui lahenduse saan annan teada.
Alates postituse alustamisest on nüüd mõni aeg möödas, lihtsalt ei saatnud ära kuna ootasin lisa info laekumist ning kus häda kõige suurem seal abi kõige lähem. See vanarahva tarkus peab praegu eriti hästi paika.
Nimelt meenus ajusopist, et aeg-aejalt on ukse küljesahtlis sobrades näppude vahele jäänud mingi releejupp. Käisin just õues ja vaatasin ning mis ma leidsin. Vastu vaatab mulle head light relay, ilma kärsa tunnusteta, küll Valeo toode, musta värvi, number täpselt sama 9553546 proovisin asendada, asi töötab :head:
Klapib 1:1 -le.
Selle oli sinna jätnud auto eelmine, soomlasest omanik, ei tea kas oskas ette aimata, et klassikutel võib selle järele vajadus tekkida. No ainult kiidusõnad talle siit veelkord !
Sain teada, et relee kood peab(-ks) siiski kattuma ehk siis olema see õige.
Tänud neile kellele juba U2U saata jõudsin ja kes oma abi pakkusid :notworthy:
Praegu siis loodan, et probleem lahendatud, õhtul proovin teisele autole külge mis hetkel gabariitidega mööda linna vurab.
Kiskus monoloogiks ära.