CO reguleerimine
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See jutt hiljuti käis pritsemootori kohta. Siin on tegu karpaga...
Eelmine teema oli http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=802
Eelmine teema oli http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=802
troostauto. Selleks on mingi erilise otsaga võti.
Aga ma ühe trionicult saadud tarkusega keksiks ka. Mul nimelt oli ka co suur, jõudu ikka napilt ja bensukulu enam-vähem. Siis selgus, et karterituulutus, mis tolmu vältimiseks õhufiltrisse on suunatud annab rõhuga nii palju õliaurusid karpasse mineva õhu sekka, et see jookseb kuni sumpa väljalasketoruni välja. Ehk siis mõni õlirõngas mootoris tuksis ja karteris kompressioon liiga suur. Nüüd siis juba kolmandat aastat sõidan nii, et karterituulutuse voolik tolkneb niisama.
Ja co ongi hambutult madal, aga kuna karburaator ise on suht kulunud ja ma talle remonti pole enam võimaldanud, siis juurde keerata enam 'pisut' ei pidand saama.
Aga ma ühe trionicult saadud tarkusega keksiks ka. Mul nimelt oli ka co suur, jõudu ikka napilt ja bensukulu enam-vähem. Siis selgus, et karterituulutus, mis tolmu vältimiseks õhufiltrisse on suunatud annab rõhuga nii palju õliaurusid karpasse mineva õhu sekka, et see jookseb kuni sumpa väljalasketoruni välja. Ehk siis mõni õlirõngas mootoris tuksis ja karteris kompressioon liiga suur. Nüüd siis juba kolmandat aastat sõidan nii, et karterituulutuse voolik tolkneb niisama.
Ja co ongi hambutult madal, aga kuna karburaator ise on suht kulunud ja ma talle remonti pole enam võimaldanud, siis juurde keerata enam 'pisut' ei pidand saama.