Matialune märg ?!?

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#1

T Mär 08, 2005 21:50

Tere,

Siuke mure et suvel avastasin ühe naljaka asja et isegi kui ei sõida autoga ja see seisab vihma käes, siis kõrvalistuja mati alla tekib suur loik. Mati pealne ja kõik muu on nagu kuiv ... niiet lagi ei tilgu aga kuskilt ta ikkagi sinna põranda katte ja plekivahele jõuab. On kellelgi sama jama olnud või oskab keegi aidata heade ideedega ...

tegu siis 900, 87a. isendiga
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

T Mär 08, 2005 22:11

Katuseluuk on?? Äkki luugi drenaaž umbes ja siis pressib valesse kohta. Keegi siin võitles selle teemaga, Aljoga äkki?? Kalla kruusiga vett luugi vahele ja vaata kas tuleb loik alla..:) Asjatundjad kindlasti kirjeldavad täpsemalt. Ma ise pole seda üritus läbi teinud.
EDIT: tegelikult oleks pidanud ütlema, et kasuta otsingut.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=306
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=593#pid4784
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#3

T Mär 08, 2005 22:22

Ei katuseluuki pole, oleks ise ka sellest alustanud
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

K Mär 09, 2005 8:13

äkki on põhi läbi roostetanud??
või kuskil augud sees?;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#5

K Mär 09, 2005 11:30

sinu asemel läheneksin ma esimese asjana probleemile (nagu ivomets juba soovitas) "alt poolt" ;) ehk siis - iste välja (kui segab), ukseliist(ud) ära, polster lahti kakkuda ja siis edasi uurida. maitea, kuidas sul, aga minu isendil on polstri all veel selline vihane poroloon-kummimatt (vist nii soojustuseks kui ka heliisolatsiooniks). matt iseenesest väga hea asi, aga kui põrand uputab, siis imeb see kõik niiskuse endasse ja tekitab roostele ideaalilähedase keskkonna paljunemiseks. mina viskasin selle igatahes talveks välja, kuna ei tahtnud, et põhi alt ära roostetaks.

ühesõnaga, kui sa oled polstri juba lahti saanud ja olenemata sellest, kas sul on see matt või mitte, käi polstrialune põrand millimeeter haaval läbi. kui silmnähtavaid auke-roostekohti pole näha, katsu näpuga pehmeid kohti. seal on rebane ilmselt sees ja matsutab täiega. kõikvõimalikud roostekohad tasuks roosteks puhtaks teha ja roostesurmaga üle käia. võid polstri mõneks ajaks ka lahti jätta - kui põrand kuivaks tehtud ja siis mõne päeva pärast jälle märg, siis ehk suudad lekkeallika (asukoha) tuvastada (pane põrandale ajaleht, siis on võimalik lekkekoht kergemini tuvastatav).
holger
Postitusi: 83
Liitunud: T Mär 16, 2004 12:33
Asukoht:
Auto:

#6

K Mär 09, 2005 12:09

ise kahtlustaksin veel uksetihendeid. endal on lausvihmaga seistes vahest tekkinud loik nn. ukselävele või kuidas seda plekkliistu seal nimetataksegi, sealt valgub polstritele ja ongi märjad. Kuidagi raske on uskuda, et autole seistes põhja kaudu loik saab tekkida. aga eks peagi siis ka põhjas augud.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#7

K Mär 09, 2005 12:30

sama asi on mõnikord esinenud ka minu 96-l, see lävepakule vee kogumine, aga on seostunud jõulise loputamisega peale autopesu - kahtlustan et uksetihendi murde/pöörde koht kust ligilähedaselt algab ukseklaasi alumine esinurk
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#8

K Mär 09, 2005 12:36

tegelt on ka minul ukselävele mõnikord natuke vett valgunud, aga siiani ei ole suutnud selle lekkekohta tuvastada. viimasel ajal küll pole seda enam juhtunud, ehk sellepärast et mitu kuud järjest pole vihma sadanud...

nagu ma ühes teemas juba kord mainisin, klassik ei ole vettpidavaks loodud :freak:
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#9

K Mär 09, 2005 12:40

Tänud... eks siis hakkan lammutama ja roostet killima :gun:
djk
Postitusi: 187
Liitunud: R Dets 03, 2004 14:03
Asukoht:
Auto:

#10

P Mai 08, 2005 18:51

nii ise küsin ja ise vastan ... sai nagu vihma ajal pingsalt uurimistööd tehtud, et kus vesi sisse voolab lahinal ja siis selgus et uksetihendi vahelt. Avasin ukse selguski et tihend oli pisut väsinud, turgutasin seda natuke ja kõik jäigi pidama ;)
Vasta