Tere,
Siuke mure et suvel avastasin ühe naljaka asja et isegi kui ei sõida autoga ja see seisab vihma käes, siis kõrvalistuja mati alla tekib suur loik. Mati pealne ja kõik muu on nagu kuiv ... niiet lagi ei tilgu aga kuskilt ta ikkagi sinna põranda katte ja plekivahele jõuab. On kellelgi sama jama olnud või oskab keegi aidata heade ideedega ...
tegu siis 900, 87a. isendiga
Matialune märg ?!?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Katuseluuk on?? Äkki luugi drenaaž umbes ja siis pressib valesse kohta. Keegi siin võitles selle teemaga, Aljoga äkki?? Kalla kruusiga vett luugi vahele ja vaata kas tuleb loik alla..:) Asjatundjad kindlasti kirjeldavad täpsemalt. Ma ise pole seda üritus läbi teinud.
EDIT: tegelikult oleks pidanud ütlema, et kasuta otsingut.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=306
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=593#pid4784
EDIT: tegelikult oleks pidanud ütlema, et kasuta otsingut.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=306
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=593#pid4784
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
sinu asemel läheneksin ma esimese asjana probleemile (nagu ivomets juba soovitas) "alt poolt" ehk siis - iste välja (kui segab), ukseliist(ud) ära, polster lahti kakkuda ja siis edasi uurida. maitea, kuidas sul, aga minu isendil on polstri all veel selline vihane poroloon-kummimatt (vist nii soojustuseks kui ka heliisolatsiooniks). matt iseenesest väga hea asi, aga kui põrand uputab, siis imeb see kõik niiskuse endasse ja tekitab roostele ideaalilähedase keskkonna paljunemiseks. mina viskasin selle igatahes talveks välja, kuna ei tahtnud, et põhi alt ära roostetaks.
ühesõnaga, kui sa oled polstri juba lahti saanud ja olenemata sellest, kas sul on see matt või mitte, käi polstrialune põrand millimeeter haaval läbi. kui silmnähtavaid auke-roostekohti pole näha, katsu näpuga pehmeid kohti. seal on rebane ilmselt sees ja matsutab täiega. kõikvõimalikud roostekohad tasuks roosteks puhtaks teha ja roostesurmaga üle käia. võid polstri mõneks ajaks ka lahti jätta - kui põrand kuivaks tehtud ja siis mõne päeva pärast jälle märg, siis ehk suudad lekkeallika (asukoha) tuvastada (pane põrandale ajaleht, siis on võimalik lekkekoht kergemini tuvastatav).
ühesõnaga, kui sa oled polstri juba lahti saanud ja olenemata sellest, kas sul on see matt või mitte, käi polstrialune põrand millimeeter haaval läbi. kui silmnähtavaid auke-roostekohti pole näha, katsu näpuga pehmeid kohti. seal on rebane ilmselt sees ja matsutab täiega. kõikvõimalikud roostekohad tasuks roosteks puhtaks teha ja roostesurmaga üle käia. võid polstri mõneks ajaks ka lahti jätta - kui põrand kuivaks tehtud ja siis mõne päeva pärast jälle märg, siis ehk suudad lekkeallika (asukoha) tuvastada (pane põrandale ajaleht, siis on võimalik lekkekoht kergemini tuvastatav).
ise kahtlustaksin veel uksetihendeid. endal on lausvihmaga seistes vahest tekkinud loik nn. ukselävele või kuidas seda plekkliistu seal nimetataksegi, sealt valgub polstritele ja ongi märjad. Kuidagi raske on uskuda, et autole seistes põhja kaudu loik saab tekkida. aga eks peagi siis ka põhjas augud.
sama asi on mõnikord esinenud ka minu 96-l, see lävepakule vee kogumine, aga on seostunud jõulise loputamisega peale autopesu - kahtlustan et uksetihendi murde/pöörde koht kust ligilähedaselt algab ukseklaasi alumine esinurk
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
tegelt on ka minul ukselävele mõnikord natuke vett valgunud, aga siiani ei ole suutnud selle lekkekohta tuvastada. viimasel ajal küll pole seda enam juhtunud, ehk sellepärast et mitu kuud järjest pole vihma sadanud...
nagu ma ühes teemas juba kord mainisin, klassik ei ole vettpidavaks loodud :freak:
nagu ma ühes teemas juba kord mainisin, klassik ei ole vettpidavaks loodud :freak:
nii ise küsin ja ise vastan ... sai nagu vihma ajal pingsalt uurimistööd tehtud, et kus vesi sisse voolab lahinal ja siis selgus et uksetihendi vahelt. Avasin ukse selguski et tihend oli pisut väsinud, turgutasin seda natuke ja kõik jäigi pidama ;)