aku kaitseplaat
nägin ühes manualis pildi pealt et turbodel käib aku ja turbost välja mineva toru vahel plaat, mul seda pole ja kuna aku hakkas sulama siis on see üldse taha viidud. kas see plaat aitab kah midagi? mul läheb toru peaaegu aku kohalt läbi, nii et ma ei ta kas see sinna mahubki...:freak:
Aga aku jätab ellu,seal terasplaat+ kuumakindel plast ja marginaalsed õhuvahed.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Milleks?? No milleks sa tassid ta sinna ette tagasi, kui ta juba taha viidud on? Ainuke põhjus võiks olla see, et sitt töö on tehtud ja liig peenikesed juhtmed pandud vms.
Mõtle, hakkad omale korralikku jämedat väljalasketorustikku aretama ja tahad sellest nõmedast põlvest turbo otsas lahti saada. Esimene asi, aku jääb ette, ei mahu korralikku pikka pööret torusse tegema, jälle vea aku taha..;)
Mõtle, hakkad omale korralikku jämedat väljalasketorustikku aretama ja tahad sellest nõmedast põlvest turbo otsas lahti saada. Esimene asi, aku jääb ette, ei mahu korralikku pikka pööret torusse tegema, jälle vea aku taha..;)
jeerait ma omale ilget turbot aretama hakkan. enne vaja auto üldiselt korda saada ja see kast seal taga häirib mind momendil. ka on sitem praegu "diagnostikat" teha aja neid juhtmeid ja akusid ja asju taga mööda autot :wall:
ja auto all on augud sellest kaabli vedamisest, ma ei tea miks see eelmine omanik selle juhtme auto alt jooksma üldse pani, oleks võind kuidagi salongist vedada, mitte autot auklikuks puurida.
ja auto all on augud sellest kaabli vedamisest, ma ei tea miks see eelmine omanik selle juhtme auto alt jooksma üldse pani, oleks võind kuidagi salongist vedada, mitte autot auklikuks puurida.
Algselt postitas: holger
aga jäta ikka taha... pidi klassikul hästi kaalujaotust parandama, räägivad väljamaa mehed kuskil foorumites ja panevad akusid taha (kahjuks ei leidnud hetkel ühtki sobivat linki üles).
Kaablid peaksid olema võimalikult väikse eritakistusega ning max.
ristlõikega.Kaablikingad/klemmid tuleks joota kaabli külge.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989