mure Saabiga

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
saab99
Postitusi: 3
Liitunud: N Apr 07, 2005 10:58
Asukoht:
Auto:

#1

N Apr 07, 2005 13:34

jama luhu saab 99-ga ei taha käima minna,ja kui läheb siis töötavad aint 2 pütti kas asi süütes või siis milleskis muus ? küünlad peaks nagu minu teada korras olema ei osaka muud viga otsida kui aint jagaja,kontekas läbi või süüde vale- ja kohe väga vale
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

N Apr 07, 2005 14:13

proovi siiski värsked küünlad peale saada. Aku ikka jõuab midagi teha?? Millal viimati korralikult liikus??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saab99
Postitusi: 3
Liitunud: N Apr 07, 2005 10:58
Asukoht:
Auto:

#3

N Apr 07, 2005 14:21

viimati liikus 2 nädalat tagasi. Aku ei suuda midagi,proovimisega aku tühjaks lastud. Lükkates oleme käima saand aga jah 2 pütti aint siiski ainult
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

N Apr 07, 2005 14:33

keera küünlad maha, kuivata/põleta puhtaks. Seni aurab ehk natuke bensiini küünlaavade kaudu silindrist minema. Keera puhtad küünlad tagasi, aku peaks ka ära laadima. Peale seda on lootus käima saada suurem.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

N Apr 07, 2005 15:08

Küünaldest edasi minnes

- kuidas küünlajuhtmed on?
- jagaja (ehk tahab puhastamist)?

Kui kaks pütta taha haaras, siis süüde nii vale ei tohiks olla, et teisi kahte pütta käima ei saa. Süüde saab kõikide püttade jaoks võrdselt vale olla.

Küünlajuhtmeid omavahel ära ei ole vahetanud - ise sai kunagi aastaid tagasi ühte kadetti käivitatud ja see ka üle kahe püta taha ei haakinud. Lõpuks tuli välja et kahel pütal olid küünlajuhtmed omavahel ära vahetatud.
saab99
Postitusi: 3
Liitunud: N Apr 07, 2005 10:58
Asukoht:
Auto:

#6

N Apr 07, 2005 15:20

oh jah egam a siin nüüd varustust ple hetkel kuskilt võtta aga eks ma üritan sebida ja proovin ära needki viisid. aga kas keegi teist oskab seletada kuidas sellel saabil küünla jutked käivad tegu 78 aasta mudeliga ja ühe karpaga
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 07, 2005 15:28

Algselt postitas: saab99
oh jah egam a siin nüüd varustust ple hetkel kuskilt võtta aga eks ma üritan sebida ja proovin ära needki viisid. aga kas keegi teist oskab seletada kuidas sellel saabil küünla jutked käivad tegu 78 aasta mudeliga ja ühe karpaga


Njah. Jäta see silindrite tööjärjekorra kontrollimine ehk viimaseks asjaks. Enne ikka küünlad-juhtmed üle vaadata. Et kuskilt üle ei peksaks ega miskit. Siis saad ka need teised 2 pütta tööle.

EDIT: küünlajuhtmed on ikka väga suure tõenäosusega õiges järjekorras - ei saa aru miks ma asja üldse nii keeruliseks ajasin :wall:
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 07, 2005 19:08

Võta ja ikka samm korraga:
1. Küünlad (puhtaks või uute vastu)
2. Küünlajuhtmete pistikud (küünlapoolsed, enda 900 väsisid- oksüdeerusid ära - ei tahtnud enam küünlal püsida)

siis juba edasi muud asjad
muide originaaljuhtmetel on ka vastava silindri nuber peale trükitud :eureka:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta