SAAB 99, probleemne

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
jakobj
Postitusi: 25
Liitunud: P Apr 24, 2005 11:35
Asukoht:
Auto:

#1

P Apr 24, 2005 13:43

Tere päevast, saabihuviliste ja teadjameeste keskkond.

Saabiks on vanem 99, ja kuidagi ei taha toimida nii, nagu peaks.
Peale pikka käivitusperioodi ja tegemisi, masin tegi häält, kuid see hääl ei olnud teps mitte see õige. Turtsus, tooreklapp oli lõpuni väljas, ja suits oli sinine.
Midagi tuleks nüüd ette võtta, kuid ei tea mitte.
Äkki peitub see va veauss kuskil karburaatori ringkonnas, midagi umbes?, valesti reguleeritud vms. Kallid kaaskodanikud, palun teie abi ja nõuandeid, et saada ka minu saab liikvele ja näitama oma nägu eestimaistele teedele.
Ja 99-sid tehit ka tehases tubodega? Äkki keegi mitte rohkem võhik, kui mina tutvustaks mõnda fakti.
Jäädes ootele, noor saabihuviline.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

P Apr 24, 2005 18:12

Sinise suitsu põhjustajaks enamjaolt ikka õli. Vale segu kipub vast rohkem tahmast e. musta "väljaheidet" tekitama.
Turbo 99 koha pealt võiks google abiks küll olla, märksõnaks veel EMS.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
hullmaks
Postitusi: 25
Liitunud: K Mär 30, 2005 9:41
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 25, 2005 8:36

vaata üle ega küünlad märjad pole, kui on, põleta näiteks gaasipliidil puhtaks/kuivaks või pane uued küünlad, puhasta kontaktid, pane vahe paika, vaata, mis värvi on säde, sinine on hea, kollane halb, tuleks kondensaator ära vahetada, kas jagaja kaanel pole näha "ülelöömise" kohti, kas küünlajuhtmed üle ei löö, kas karburaatoris on piisavallt õli, kas silindrites on piisavalt suur rõhk ja kas rõhk kõigis silindrites on ühesuurune
Vasta