Sihuke lugu, et klaasipesusüsteem ütles töölepingu üles ja tahab ilmsesti miskit välist abi uuesti tööle hakkamiseks. Voolikud paistavad kõik terved olema ja vedelikku on kah. Kahtlustan, et midagi on lahti pesuvedeliku pumbaga - kas on pump koolnud, mõni kontakt lahti või oksüdeerunud või ehk miskit muud...
Kaitsmed paistsid korras olevat, kuigi me suutnud kuidagi välja selgitada millise kaitsme alla käib klaasipesu. Ja ühegi releega ei tundu ta tarkade raamatute järgi ka seotud olevat...
Ehk oskab keegi head nõu anda (kanister pesuveega juba olemas ;)), mismoel see jälle tööle saada?
On kellelgi ehk pilti, milline see pump välja näeb - autoga kaasa saadud tagavarajubinate hulgas oli kaks asjakest, mille funktsiooniks tundus olevat vedeliku pumpamine...
häid nõustajaid juba ette tänades :notworthy:
Ryhkija
Ikaldus klaasipesuga cl 900
mul kaupluses pakkuda veepumpasid, kui ei eksi siis mingi 50 eeku maksid. Aga ennem soovitan kaitsmed üle tsekata. Kui kaane peal olevast nimetusest aru ei saa, et milline kaitse see veepumba oma on siis tiri ükshaaval välja need (ei tohiks palju olla juu) ja saadki aru milline see rikkis on.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui ma ei eksi siis see pump on miski 5-6 cm läbimõõdus 10-12 cm pikk torukujuline jublakas. Paikneb paagi läheduses. Vaata kuhu voolikud jõuavad. Juhtmed üle käia igaks kümneks juhuks. Pakun praegu lambist aga äkki on tal midagi seost kojameeste releega ka?? Või lausa kojameeste kangiga..;)
Kuna on ka probleem klaasipesuga siis postitan mure siia. Mure järgmine - kangi tõmban hakkavad kojamehed tööle ja on kuulda ka pesuvedeliku pumba mootori häält, aga mida ei ole on vesi klaasi peal ....kontrollisin voolikud üle, kõik tundus OK - õhk liikus kui sisse puhuda??
Täna uurisin pisut ka pumba olemust, sain ta ilusasti kätte viisin laua peale ja andsin 12V pääle, vurises nii kui vaja. Proovisin siis otsa vette pista ja tulemus - pöörded kukkusid kolinal, kuulda oli ainult laiska urinat ja vesi nirises õrnalt:(
Äkki oskab mõni teadjam mees öelda millest selline jama ja kas seda ka ravida SAAB. Või tuleks kohe uus otsida
Täna uurisin pisut ka pumba olemust, sain ta ilusasti kätte viisin laua peale ja andsin 12V pääle, vurises nii kui vaja. Proovisin siis otsa vette pista ja tulemus - pöörded kukkusid kolinal, kuulda oli ainult laiska urinat ja vesi nirises õrnalt:(
Äkki oskab mõni teadjam mees öelda millest selline jama ja kas seda ka ravida SAAB. Või tuleks kohe uus otsida
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mina vaataks, mis asja sees on.
kas harjad on ikka mingis normaalses pikkuses ja ega kuskil mingit puru vahel pole ja nats määriks ja kollektori ka puhastaks...
kas harjad on ikka mingis normaalses pikkuses ja ega kuskil mingit puru vahel pole ja nats määriks ja kollektori ka puhastaks...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma kaldun arvama, et see pump on õhtal. Otsi parem uus (või kasutatu). Aftermarketi puhul peaks eelnevalt kindlaks tegema, mis selle tootlikkus on.
Kui meelde tuleb siis homme phtul vaatan korra kuuri alla, mul peaks seal 1 olema isegi, kas too aga tootab, pole mul aimugi. Peab kontrollima.
Kui meelde tuleb siis homme phtul vaatan korra kuuri alla, mul peaks seal 1 olema isegi, kas too aga tootab, pole mul aimugi. Peab kontrollima.
kui pumpadest rääkida, siis mul tuli meelde, et olen ammu tahtnud kapoti peale vingemaid pihusteid, mis aknaid peseks. ei tea kas saab kuidagi mingeid muu auto omasid panna (rohkem kui kahe joaga)? on keegi pannud?
olen classicuaegadel korduvalt üritanud klaasipesu süsteemis rõhku tõsta,paraku kasutu ajakulu.proovisin 2 pumbaga,uue pumbaga jne.
probleem selles,et pumba imev toru on liiga peenike ja seetõttu on pumba
kapasiteet väga piiratud.kui paak ümber ehitada tonnise,või 9-5 pumbale
(veel parem oleks bmw pump),siis saaks ka klassiku klaasile vett.:love:
probleem selles,et pumba imev toru on liiga peenike ja seetõttu on pumba
kapasiteet väga piiratud.kui paak ümber ehitada tonnise,või 9-5 pumbale
(veel parem oleks bmw pump),siis saaks ka klassiku klaasile vett.:love:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui suur see paagi ümberehituse töö on, kas keegi siinsest rahvast on seda oma masinal juba teinud?
Kui palju võiksid romulas maksta kasutatud veepumbad?
Kui palju võiksid romulas maksta kasutatud veepumbad?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kakkusin täna siis paagi koos selle pumbakesega maha - proovisin pumpa eraldi kasutades 12V allikana lapsepõlvest pärit Piko rongisüsteemi alaldit - pumbake koolnud, mis koolnud :(. Helistasin siis VM-sse, et teada saada palju selline 12V mikromootor maksab (ise rehkendasin, et ega ta üle Jakobsoni ikka ole) - saabus tõelise masenduse hetk: tavahind 868.- krooni, aga praeguse sooduskampaaniaga -20% ehk 695.- kr :( :(
Mõtlesin juba, et pean hakkama lähikonna romulaid läbi helistama - ehk kusagil leidub sihukest asja...
Aga :eureka: õnneks meenus, et aasta tagasi autot ostes oli koos hunniku muu nädraga kaasas ka klaasipesu paak - ehk oli seal ka pump. Viis minutit kaevendamist kuuris tõid otsitu ka päevavalgele ja koos pumbaga. Test klinnitas , et pump vuriseb ja pritsib vett täitsa rõõmsalt :)
Homme panen paagi koos pumbaga jälle masinale ja loodan, et muid vigu see süsteem endas ei varjanud - parema pumba peale ümberehitamine jääb esialgu tulevikuks :P
Tänud kõigile, kes asjale lahendust leida aitasid :notworthy:
Mõtlesin juba, et pean hakkama lähikonna romulaid läbi helistama - ehk kusagil leidub sihukest asja...
Aga :eureka: õnneks meenus, et aasta tagasi autot ostes oli koos hunniku muu nädraga kaasas ka klaasipesu paak - ehk oli seal ka pump. Viis minutit kaevendamist kuuris tõid otsitu ka päevavalgele ja koos pumbaga. Test klinnitas , et pump vuriseb ja pritsib vett täitsa rõõmsalt :)
Homme panen paagi koos pumbaga jälle masinale ja loodan, et muid vigu see süsteem endas ei varjanud - parema pumba peale ümberehitamine jääb esialgu tulevikuks :P
Tänud kõigile, kes asjale lahendust leida aitasid :notworthy:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: ivomets
no kyll sul on ikka auto- kõik laguneb ja tahab kõpitsemist....
Mis teha - ilmselt teadis eelmine omanik liigagi hästi lähiajal ette tulevaid kulutusi - nojah aga selle võrra olen selle masina koha pealttasapisi rohkem teada saand ;)
Ei osanud ma esimese aasta probleemide hulka nii suureks hinnata kui ostetud sai... Aga tagantjäreletarkus olla täppisteadus :P
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P