K: klassiku käigukast-milline tugevaim?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ühesõnaga tahaks teada, milline klassiku käigukast on tugevaim, et mida kannataks enim peedistada?
kindlasti seda siin lahatud aga pole süvenend, kuna pole huvi olnud. äkki nüüd siis....
kindlasti seda siin lahatud aga pole süvenend, kuna pole huvi olnud. äkki nüüd siis....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Cyber
Chillcast neljane kast. infot
Rootsi keeles "kokill", kui sealseid müügipakkumisi otsida.
vot, tänud. see oli just see, mida vajasin.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Cyber
Chillcast neljane kast. infot
Rootsi keeles "kokill", kui sealseid müügipakkumisi otsida.
Muuseas, ka eesti keeles on see kokillvalu.
tühja sellega, kuidas eesti keeles, ja mis hr. muuseas siia puutub, keegi võiks hoopis kasti pakkuda :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: LPT
Mul 1 vigane GM45614 vedeleb. 3. käik vist läks valudega sisse. Tule ja vii minema. Tallinnast.
kas on ka kõva kast?? 4 käiku??
turboka kast?
kas on nii?
The GM 45614 is found in 1991and 1992 saab 900i16v,900i 2,1, 900LPT, 900T16 cat.
a mis läks 900T ilma catita?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
5-ne kast on. Mu kabriol istus originaalis peal varem. Mis on teadagi LPT mootoriga.
kas on ka kõva kast?? 4 käiku??
turboka kast?
kas on nii?
The GM 45614 is found in 1991and 1992 saab 900i16v,900i 2,1, 900LPT, 900T16 cat.
a mis läks 900T ilma catita?
Neid chillcast valu kaste otsitakse üle maailma tikutulega taga, vaevalt neid Eestis eriti on.
Originaalis oli neid vanadel 99-tel (enne 1979), noh siis kui neljaseid tehti.
Uuemad on kõik viiesed ja pehmemad, tugevamad on peale 1988-t tehtud kastid.
Muuseas, viiest saaks teha oluliselt tugevamaks, kui ehitada terasplaadist difrikaas selle alu-junni asemele. Ma oleks sellest väga huvitatud, kui keegi metallimees valmis meisterdaks.
See kõik on ka seal Cyberi viidatud lingil kirjas.
Originaalis oli neid vanadel 99-tel (enne 1979), noh siis kui neljaseid tehti.
Uuemad on kõik viiesed ja pehmemad, tugevamad on peale 1988-t tehtud kastid.
Muuseas, viiest saaks teha oluliselt tugevamaks, kui ehitada terasplaadist difrikaas selle alu-junni asemele. Ma oleks sellest väga huvitatud, kui keegi metallimees valmis meisterdaks.
See kõik on ka seal Cyberi viidatud lingil kirjas.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kahju, et mul mõned mõtted liiga hilja tulevad....
neid vanu kaste näind mõndagi, ei ole osand hinnata...
neid vanu kaste näind mõndagi, ei ole osand hinnata...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: AndrusFJR
Neid chillcast valu kaste otsitakse üle maailma tikutulega taga, vaevalt neid Eestis eriti on.
ehhh, kust mujalt neid veel siis otsida, kui mitte eestist, kuhu neid raipeid 90 alul massiliselt tassiti :eureka:
numbrite asja peaks selgeks tegema, siis oskaks otsida ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Peale vaadates on kõige lihtsam neid tuvastada tugevdusribide järgi.
Esmalt peab olema kolm laia (u 3cm) ribi, mis jooksevad alla peaülekande juurest.
Tugevamail kastil on lisaks veel õlivannis kolm diagonaalset tugevdusribi.
Esmalt peab olema kolm laia (u 3cm) ribi, mis jooksevad alla peaülekande juurest.
Tugevamail kastil on lisaks veel õlivannis kolm diagonaalset tugevdusribi.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: ivomets
numbrite asja peaks selgeks tegema, siis oskaks otsida
Äkist aitab lisatud tabel (kui see Sul juba olemas pole) numbrite asja selgemaks saada.
Pane siis siia kah kirja, kui targaks oled saanud. Ei pea ju üht asja mitu korda tegema.
Täiendus 1: Kui fail avamisel midagi freimidest räägib, siis klikka Cancel, avaneb vaid tabel, OK-i puhul jõuad aero.com veebilehele ega näe tabelit :P
Täiendus 2: Cyber juba jõudis aero.com-i ja otsis sealt õige koha välja :thumb:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ryhkija lisatud fail on vist pärit 900aero.com saidist. Seal on vastav artikkel Tech -> Gearbox data
http://www.nettivaraosa.com/881102
Siin üks Saab 99 varuosateks, infot pole mis aasta oma aga küsida võib alati.
EDIT: soome foorumis selline kuulutus- http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=92045
Et 99 saabi b-mootor algse topelt kaasareilla (ma ei tea mida see tähendab) ja 4-ne kast ,kas koos või eraldi.
Siin üks Saab 99 varuosateks, infot pole mis aasta oma aga küsida võib alati.
EDIT: soome foorumis selline kuulutus- http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=19&t=92045
Et 99 saabi b-mootor algse topelt kaasareilla (ma ei tea mida see tähendab) ja 4-ne kast ,kas koos või eraldi.
www.tmuuga.eu
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Alu keevitaja juures saaksid oma kasti veel rohkem tugevdada.
Ma kaldun arvama, et see pole nii üks-ühele teostatav... miks muidu otsitakse ikka neid õigeid kaste, mitte ei keevitata uuematele kastidele ribisid siia-sinna.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Need tugevdatud kastikorpused peaks olema survevalu meetodil valmistet.Tavakastid tavavalu.Pealekeevitamine ei annaks muud,kui sisepingeid,mis halvemal juhul korpuse purustavad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: AndrusFJR
Tugevamail kastil on lisaks veel õlivannis kolm diagonaalset tugevdusribi.
Kui piti hoolega vaadata, siis koguni 2x3 ribi, teised kolm on paremal all suunaga veovõlli otsa poole.
Ivomets, otsid sa õieti vaid tervet kasti või on ka vaid korpusest abi?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata kui hea, kui kunagi lihtsalt huvist ühe teema tegin, nüüd mil vaja , kohe kõik võtta.
mul kast sodi, differ on tahtnud läbi korpuse välja tulla, eks see räägib ikka vaid sellest,.et kellel kõige võimsam mootor on :cool:
aga jumalasti hea asi on see, et siin on sõpru, kes kõik nõus aitama, et cabrio taas liikuma saada. mul on väga hea meele selle üle!
millegipärast suhtusin ma sellesse klassiku kasti nõrkusesse kuidagi eelarvamusega....
oleks osand mõne kasti tagavaraks otsida.
samas olen vaid näinud ühte kasi samamoodi samastkohast sodi, kui mul ja see oli üks t-klassik kuskil metallikokkuostus.
muidu oleks moto ja kasti ka ära võtnud aga kasti korpus oli sodi.
aga pole hullu, kõiksele muule tööle on päris hea vahepeal ka õlinäpp olla!
mul kast sodi, differ on tahtnud läbi korpuse välja tulla, eks see räägib ikka vaid sellest,.et kellel kõige võimsam mootor on :cool:
aga jumalasti hea asi on see, et siin on sõpru, kes kõik nõus aitama, et cabrio taas liikuma saada. mul on väga hea meele selle üle!
millegipärast suhtusin ma sellesse klassiku kasti nõrkusesse kuidagi eelarvamusega....
oleks osand mõne kasti tagavaraks otsida.
samas olen vaid näinud ühte kasi samamoodi samastkohast sodi, kui mul ja see oli üks t-klassik kuskil metallikokkuostus.
muidu oleks moto ja kasti ka ära võtnud aga kasti korpus oli sodi.
aga pole hullu, kõiksele muule tööle on päris hea vahepeal ka õlinäpp olla!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nii huvi pärast ehk kirjeldaksid sündmuste käiku ja kui viitsimist võiks ka pildikese teha tulemusest.
Pole kunagi ühtetgi katkist kasti peale enda omade näinud.
Ja kui keegi nii muuseas on teinud või teeb omale tugevat diffrikaant, siis võiks teada anda.
Pole kunagi ühtetgi katkist kasti peale enda omade näinud.
Ja kui keegi nii muuseas on teinud või teeb omale tugevat diffrikaant, siis võiks teada anda.