1. leht 1-st

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: R Juun 17, 2005 22:18
Postitas Ryhkija
Nojah, kus saaks oma Tupsule (900i/84) eesmised alumised poolteljed - ei õõtshoovad ikka - korralikult kere külge tagasi keevitada. Et korralikult teha tuleb mootor maha võtta - endal pole paraku selliseid oskusi ega tööriistu. (koha Tartus veel ehk leiaks)
Oskab keegi soovitada mõnd meistrit, kes selle mõistliku summa eest ära teeks ...

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: L Juun 18, 2005 0:04
Postitas Roadrunner
Pooltelg aka pysikiirliigendit EI KEEVITATA aga ma arvan et sa mõtled õõtshoobasid :freak::freak:

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: L Juun 18, 2005 0:38
Postitas Ryhkija
uups:red: ma arvan, et sul on 101% õigus - olid jah õõtshoovad ... pagana kõhualuse vidinad kipuvad sassi minema ... parandan ka pealkirjas ära :thumb: aitähh Roadrunner :)

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: L Juun 18, 2005 9:38
Postitas ivomets
huvitav, kas hoovad ise või nende kinnitused kere kylge??
või kere nende kinnituste juurest?
kuis sõita julged??

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: L Juun 18, 2005 23:15
Postitas part
jah küllap ikka peetud silmas mitte oobi ise vaid bigem geret, st oobade vasduseid

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: P Juun 19, 2005 6:16
Postitas Trionic
Mootor peal tehes saab ka,poolteljed välja,õõtsad maha,lõikad kogu mäda välja ja ehitad uued profiilid,aga vasak pool jääb prno,kuna ei pääse korralikult ligi.

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: P Juun 19, 2005 19:36
Postitas djk
see paraku klassikute viga et õõtsa ümber läheb pehmeks ja kui ülevaatusele lähed siis on jama majas. esimese hooga vaatasin et raam pooleks aga päris nii hull see pole vist. Aga jah ahhoi veel tallina teedele :)

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: E Juun 20, 2005 17:46
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: ivomets
huvitav, kas hoovad ise või nende kinnitused kere kylge??
või kere nende kinnituste juurest?

Kui ma nüüd asjadest õigesti aru sain, siis tegelt on see eelkõige kere säält kinnituste ünbert (Trionic, paranda mind, kui eksisin :red: )
kuis sõita julged??

Nutan ja julgen :drive: (Jõud taga, läheb kana kah mesipuusse - nutab ja läheb :P).
Aga ega pailu enamb ei julge :(
Kui ruttu see asi kriitiliseks võib minna? Mul on tunne, et selline nägi ta alt välja juba aasta tagasi, kui Tupsu ostsime ... ja oma rumalusest ei osanud sellele siis erilist tähelepanu pöörata :wall:

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: E Juun 20, 2005 17:53
Postitas suur
Algselt postitas: Ryhkija
Nutan ja julgen :drive: (Jõud taga, läheb kana kah mesipuusse - nutab ja läheb :P).


"Jõudu on, peab minema", ütles karu kui suvel metsas suusatas.;)

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: E Juun 27, 2005 22:16
Postitas maxuud
Ryhkija, ei taha siin sind hirmutada aga oma 900 -sel ei tajunud küll et õõtshoob kohe-kohe minemas on aga siis see juhtus maja ees parkides-manööverdades äkitselt, viskas ratta koheselt viltu alla, kuidagi sain ära pargitud ja siis ei aidanud muu kui puksiir, mis tervena peale tõmbas. Murdus ära õõtsa üks hark ise, mis oli läbi roostetanud, kinnitused kere külge oli lootusetult kõvasti kinni, remondimees kulutas vahetusele terve päeva, geneka kättesaamiseks puuris ta salongist läbi seina augu mootoriruumi. Kulu oli järgmine: 150,- kasutatud õõtshoob, 800,- remondiraha, 300,- puksiirteenus. Auto oli siis 16 aastat vana. Töö tegi ära üks tuttav remondimees Tallinnas aastai tagasi.

Screaming For Vengeance.

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: E Juun 27, 2005 22:49
Postitas Ryhkija
Nojah, egas ma ilmasjata siin ja mujal hoolega otsi kuskohast leida see soodsaim hinna ja kvaliteedi suhe, et asi võimalikult ruttu ette saaks võetud ja korralikult ära tehtud, et poleks hirmu - äkist läheb sõidu pealt laiali. Järgmine plaaniline ots ongi keevitusse minek ja tahaks nad ikka sihukesse korda saada, et paar aastat vähemast nende pärast enam muretsema ei peaks. Aga siiani pole midagi kindlat veel leidnud. :(

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: T Juun 28, 2005 20:25
Postitas Ryhkija
Kuulge, kas keegi pole tõesti oma classicul õõtshoobade kinnitusi keevitada lasnud !?? :wall:
Ma ei usu, et mul esimesena see häda on - pidi ju üks 900-de tüüphädadest olema :(

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: T Juun 28, 2005 21:46
Postitas saabotska
ei neid veel keevitanud pole aga muid kohti kull hakkas teine juba pooleks minema:(

Tupsu alumised õõtshoovad tahavad keevitust (cl 900)

Postitatud: K Juun 29, 2005 10:06
Postitas ivomets
nyyd kogemus olemas 96 õõtsaybmruse keevitamisega.
kui rattapoolt kenasti lõhki lõigata( või rooste välja lõigata) siis saab päris kenasti esi ja tagapoolde ligi.
sellega seoses ka huvitav tähelepanek:
ostes auto nägin, et tal mootori alt põhjaplekist tykki välja lõigatud selline 10 x 15 cm. ja ei mina aru saand miks? sest sealt ju ligi ka kuskile ei saa.
ja kui õõtsaymbrust keevitama/ lõikama hakkasin, siis selgus, et sinna see plekk keevitatud oligi!:thumb:
ja selguski, et mina polegi esimene, kes seda autot keevitama hakkas.
kuigi mujale polnud see meistrimees õnneks jõudnud.