klassiku sidur lõpetas töövahekorra

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
habemik
Postitusi: 70
Liitunud: R Okt 10, 2008 18:02
Asukoht: Saaremaa
Auto: SAAB 9-5

#1

R Apr 09, 2010 8:21

Mu 900 sidur ütles töölepingu üles. Tegi teine juba ammu häält ja suhteliselt põhjast lahutas, kuid kes see viitsib enne nokkida, kui häda käes. Ja nüüd ongi "häda käes ja muhk otsaees";).
Survelaager oli täitsa juppideks ja nüüd ei saagi aru, kuidas ta muhvile kinnitub. Kas lihtsalt istuga otsa või on seal ka mingi tõkkerõngas ees.
Ja samas kust saaks uue laagri ning siduriketta soetada. Vanal kettal vedrud täiesti lahti sees.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Apr 09, 2010 8:35

Selleks,et töösilindrit(ja vabalt selle otsa pistetud suvelaagrit) kätte saada,tuleb eelnevalt suruda rõngakujuline 3-4mm. torust väänatud abinõu korvi lamellide vahele.

Ja ära tee sellist lollust,et vahetad ainult ketta,aga mitte korviga koos.Siis saad peatselt jälle sama töö ette võtta.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

R Apr 09, 2010 8:40

Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

R Apr 09, 2010 9:30

Siduri kettast saab vahetada klassikul ka ilma töösilindrit ja korvi maha võtmata, kokku umbes nii 10 min

aga antud juhul kui asi juba jupp aega suitsend on, siis läheb küll kogu krempel loosi.
habemik
Postitusi: 70
Liitunud: R Okt 10, 2008 18:02
Asukoht: Saaremaa
Auto: SAAB 9-5

#5

L Apr 10, 2010 5:53

Ei ta pole suitsenud ja ketta paneks katete poolest hoobilt tagasi, aga siduri ketta vedrud on ketta sees lahti (logisevad) ja mõnel vedrul on ka mehaanilise kulumise jälgi (millegi vastu hõõrunud)
habemik
Postitusi: 70
Liitunud: R Okt 10, 2008 18:02
Asukoht: Saaremaa
Auto: SAAB 9-5

#6

L Apr 10, 2010 5:54

Ja teine kusimus: kust kohast kõige soodsamalt varuosi saab?
habemik
Postitusi: 70
Liitunud: R Okt 10, 2008 18:02
Asukoht: Saaremaa
Auto: SAAB 9-5

#7

L Apr 10, 2010 5:59

Tänud! Väga asjalik abimees. Nüüd veel veidi sõnaraamatuga tööd
Algselt postitas: Cyber
Piltidega jutt sidurivahetusest. (inglise keeles küll, aga vägagi põhjalik. Vahetatakse ära nii pea- kui töösilinder, ketas, korv, survelaager. Täismäng ühesõnaga.
;)
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#8

L Apr 10, 2010 10:04

..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.

p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)

Lisatud failid
habemik
Postitusi: 70
Liitunud: R Okt 10, 2008 18:02
Asukoht: Saaremaa
Auto: SAAB 9-5

#9

P Apr 11, 2010 7:09

Algselt postitas: mart96
..huvitav mida siin sõnaraamatuga teha?
Piltidel ju enamus asju näha-peaks ka hiinlasele selge olema, kui ise ka autoehitusest midagi tead. Siduriosadena kasutas Saab Sachsi, seda saab Autoasjast(Mercantile) näiteks.
Sinna lamellide vahele olen ise kasutanud mingi paksema jalg/mootorratta trossi kõri-väga hästi sobib. Paindub hästi ja tänu plastikkattele ei libise vahelt välja. Kui töösilinder kutu, siis on natuke raskem, kuna pead korvi kuidagi muidu kokku suruma kui lihtsalt kabiinist pedaali pressides. Ja kui asi korra juba lahti, siis soovitaks tõesti ka peasilindri mansetid ära vahetada ja kogu see mustus sealt seest välja-mul oli töösilinder seest ikka parajat s--a täis. kui kusagilt leiad, siis originaaltöösilinder on tunduvalt (mulle vähemalt) sümpaatsem, kui see mida mõned varuosafirmad müüvad.
Ja oleneb muidugi, kui palju auto läbisõit on ja kui kaua veel ise sellega sõita kavatsetakse.
Järgiksin ka Trionicu soovitust ja vahetaks kogu kupatuse-siis vähemalt pikemaks ajaks rahu majas selle osakonnaga.

p.s. siin pildil näide, kuidas paneelmaja keldris uue korvi kokku surusin;)

Kas töösilindri mansette on ka remondikomplektina saadaval või tuleb ise mõõdu järgi otsida?
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#10

P Apr 11, 2010 8:51

Kas töösilindri mansette on ka remondikomplektina saadaval või tuleb ise mõõdu järgi otsida?


Rem komplekt on täitsa olemas ise ostsin Anti juurest ehk

Autotarvete OÜ-st maksis alla saja raha.

Edu vahetamisel.
Vasta