Klassiku tagumine käik
Tagurdasin tagurpidi hooga ringi siis peale seda, see mida näppudega üleval pead hoidma et tagumist käiku sisse saada käib lõdavalt üles alla:( ja tagurdada hetkel ei saa oskab keegi aidata. Kas käigukangi nupp käib vindiga või kuidas maha:wall:?
Algselt postitas: Factor
Vint laulab metsas Seda nimetatakse keermeks!
:poke: Eks võta siis keermepüss ja mine seajahile :evil:
Kõnekeeles võib ikka ka poldil või mutril keerme asemel vint olla, ametlikes dokustaatides olgu kõik viimseni paikas :)
Vindiks nimetatakse muuseas ka laeva sõukruvi ;)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
käisin enda pilli pealt vaatamas - ei saandki aru kuidas ta seal käib. kuskiltpidi see kraega säärik leboasendis kuidagi tagumise käigu ära kohitseb, aga kuidas, jäi esialgu selgusetuks :red:
kõik klassikuraamatud on hetkel insenerile välja laenutatud ja olengi loll valmis kah
kõik klassikuraamatud on hetkel insenerile välja laenutatud ja olengi loll valmis kah
Algselt postitas: Ryhkija
Algselt postitas: Factor
Vint laulab metsas Seda nimetatakse keermeks!
:poke: Eks võta siis keermepüss ja mine seajahile :evil:
Kõnekeeles võib ikka ka poldil või mutril keerme asemel vint olla, ametlikes dokustaatides olgu kõik viimseni paikas :)
Vindiks nimetatakse muuseas ka laeva sõukruvi
Vint on ikkagi lind ... vene keeles võid rääkida "vint ploha" vms.
Algselt postitas: djk
tervet kangi tahad kätte saada siis kummiluti all on kolm kruvi. Krutid need lahti ja tulebki välja. Edasi on juba suht lihtne aru saada, et mis moodi see asi toimib.
Tõmbad splindi välja ja kang laguneb legoks ära.
Aitäh, djk :)
Peab õhtul minema ja kõiksepealt doonorautol järele vaatama kuis see värk täpselt käib - Tupsul tahab tagumine käik viimasel ajal sisse minna ka siis, kui nublakat üles tõmmatud pole. Ehk saab aru kuidas ta jälle ainult nublaka abil käima panna - kole paha, kui kang vahel neljanda asemel tagumise suunda kipub :(.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P