tühikäik ja mootori rütmitaju

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#1

E Aug 08, 2005 18:41

minul on nüüd sellised küsimused, et mis asi hoiab mootoril tühikäigu pöördeid? mul on nad külmalt ~1000, kusjuures käima ei lähe esimese korraga ja gaas peab põhjas olema, et paremini läheks (külmkäivituspihusti ei tööta?). soojalt on igatahes rohkem pöördeid nii ~1100 või veel rohkem, ühesõnaga täiesti vastupidi, kui normaalne oleks. siis ta veel teeb sellist asja, et ei käi ühtlaselt vaid taob mingit oma rütmi. kindlasti on siin kusagil kellelgi midagi juba kirjutatud aga ei viitsi otsida, ähmaselt meenub aljoga ja nakataja vana auto aga ma arvan et mul on hoopis rohkem vigu kallal :mad: trionic mainis midagi bensurõhu regulaatorist või mis ta nimi ongi... ja sellega seoses küsimus, et palju see vedru peaks rõhku tekitama et normaalne oleks? noh et kui on vaja vahetada siis võib ju põhimõtteliselt mingi reguleeritava panna või mingi muu auto oma.
jagaja on kah imelik... lähen teen ühe pildi jagajast. äkki see jagaja kah kuidagi mõjutab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Aug 08, 2005 18:54

kylmkäivituspihusti kontroll:

kylm mootor nõutav.
võta maha kõrgepingejuhe ja lyhista kerega. võta maha kylmkäivituspihusti ning pane ta anumasse kuskile aga juhtmed ja voolikud jäta kylge.
anna starterit.
pihusti peab pihustama bensiini olenevalt temperatuurist 1...8 sek.
pihustus peab algama järsku ja lõppema ilma järeltilkumiseta.
nii lihtne see ongi

edit:
näiteks võib sul viga olla ka jagaja vaakumregulaatoris või selle torus. membraan ei tohi õhku läbi lasta.või veel mõnes voolikus. ning miks mitte kontrollida co sisaldust. äkki liiga madal?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#3

E Aug 08, 2005 19:19

jagaja pilt, samas auto ju töötab. ega see ometi rütmi sassi suuda ajada? näha on ka et küünla juhtmed on liiga lühikesed ja kõik on pingul.

Lisatud failid
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#4

E Aug 08, 2005 19:24

Algselt postitas: ivomets
ning miks mitte kontrollida co sisaldust. äkki liiga madal?


ei usu, sumpsist tuleb bensuhaisu ja kütuse kulu on keskmiselt 12 l/100 :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

E Aug 08, 2005 20:08

no see 12 l sajale on suht normaalne..;) Täna sai just "paagitäitemeetodil" kontrollitud, 12.4 puhtalt linnas. Tundub, et see kokkutulekult ära tulles juhtunud äpardus mõjus hästi. Peale selle punni tagasipanemist tundub mulle, et asi läks paremaks. Tühikäik kerkis natuke, bensukulu on kukkunud (1.5-2 liitrit!!). Ju ta sealt vahelt juba enne õhku imes. Peaks veel punni kinni ka liimima..:) Muidu ei saa korralikult talda anda..:)
Need küünlajuhtmed näevad küll üsna koledad välja. Vaheta parem korralike vastu, on jupp aega hooleta. Samas siis viska uued küünlad ka peale, need ei maksa midagi õieti. Kontrolli, kas jagaja rootor on normaalne, ületagumise märke ja mustunud klemme pole. Tiba peene liivapaberiga puhastust paha ei tee.
See jagaja vaakumregulaator on minu omadel kõigil külje peal, sinul üleval. Ma ei kujuta täpselt ette mis moel see pandud on. Võib täiesti õige olla, aga mina teisi sedasi pole näinud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta