minul on nüüd sellised küsimused, et mis asi hoiab mootoril tühikäigu pöördeid? mul on nad külmalt ~1000, kusjuures käima ei lähe esimese korraga ja gaas peab põhjas olema, et paremini läheks (külmkäivituspihusti ei tööta?). soojalt on igatahes rohkem pöördeid nii ~1100 või veel rohkem, ühesõnaga täiesti vastupidi, kui normaalne oleks. siis ta veel teeb sellist asja, et ei käi ühtlaselt vaid taob mingit oma rütmi. kindlasti on siin kusagil kellelgi midagi juba kirjutatud aga ei viitsi otsida, ähmaselt meenub aljoga ja nakataja vana auto aga ma arvan et mul on hoopis rohkem vigu kallal trionic mainis midagi bensurõhu regulaatorist või mis ta nimi ongi... ja sellega seoses küsimus, et palju see vedru peaks rõhku tekitama et normaalne oleks? noh et kui on vaja vahetada siis võib ju põhimõtteliselt mingi reguleeritava panna või mingi muu auto oma.
jagaja on kah imelik... lähen teen ühe pildi jagajast. äkki see jagaja kah kuidagi mõjutab.
tühikäik ja mootori rütmitaju
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kylmkäivituspihusti kontroll:
kylm mootor nõutav.
võta maha kõrgepingejuhe ja lyhista kerega. võta maha kylmkäivituspihusti ning pane ta anumasse kuskile aga juhtmed ja voolikud jäta kylge.
anna starterit.
pihusti peab pihustama bensiini olenevalt temperatuurist 1...8 sek.
pihustus peab algama järsku ja lõppema ilma järeltilkumiseta.
nii lihtne see ongi
edit:
näiteks võib sul viga olla ka jagaja vaakumregulaatoris või selle torus. membraan ei tohi õhku läbi lasta.või veel mõnes voolikus. ning miks mitte kontrollida co sisaldust. äkki liiga madal?
kylm mootor nõutav.
võta maha kõrgepingejuhe ja lyhista kerega. võta maha kylmkäivituspihusti ning pane ta anumasse kuskile aga juhtmed ja voolikud jäta kylge.
anna starterit.
pihusti peab pihustama bensiini olenevalt temperatuurist 1...8 sek.
pihustus peab algama järsku ja lõppema ilma järeltilkumiseta.
nii lihtne see ongi
edit:
näiteks võib sul viga olla ka jagaja vaakumregulaatoris või selle torus. membraan ei tohi õhku läbi lasta.või veel mõnes voolikus. ning miks mitte kontrollida co sisaldust. äkki liiga madal?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
no see 12 l sajale on suht normaalne..;) Täna sai just "paagitäitemeetodil" kontrollitud, 12.4 puhtalt linnas. Tundub, et see kokkutulekult ära tulles juhtunud äpardus mõjus hästi. Peale selle punni tagasipanemist tundub mulle, et asi läks paremaks. Tühikäik kerkis natuke, bensukulu on kukkunud (1.5-2 liitrit!!). Ju ta sealt vahelt juba enne õhku imes. Peaks veel punni kinni ka liimima..:) Muidu ei saa korralikult talda anda..:)
Need küünlajuhtmed näevad küll üsna koledad välja. Vaheta parem korralike vastu, on jupp aega hooleta. Samas siis viska uued küünlad ka peale, need ei maksa midagi õieti. Kontrolli, kas jagaja rootor on normaalne, ületagumise märke ja mustunud klemme pole. Tiba peene liivapaberiga puhastust paha ei tee.
See jagaja vaakumregulaator on minu omadel kõigil külje peal, sinul üleval. Ma ei kujuta täpselt ette mis moel see pandud on. Võib täiesti õige olla, aga mina teisi sedasi pole näinud.
Need küünlajuhtmed näevad küll üsna koledad välja. Vaheta parem korralike vastu, on jupp aega hooleta. Samas siis viska uued küünlad ka peale, need ei maksa midagi õieti. Kontrolli, kas jagaja rootor on normaalne, ületagumise märke ja mustunud klemme pole. Tiba peene liivapaberiga puhastust paha ei tee.
See jagaja vaakumregulaator on minu omadel kõigil külje peal, sinul üleval. Ma ei kujuta täpselt ette mis moel see pandud on. Võib täiesti õige olla, aga mina teisi sedasi pole näinud.