cl 900i jõnksutab madalatel pööretel
see jagaja on juba neid märgistusi täis kraabitud eelmise peremehe omanduses olles.see auto on "vägisi" käima pandud-jagaja ebaloomulik asend ,gaasiklapi "timmitud"algasend ja mitu muud esmapilgul silma hakanud asja viitavad sellele.
küünla sädevahe klassikul on 0,6mm,mitte 0,7,nagu poest ostes;)
kui viid K-Jetr.ga saabi vikingusse,siis suunatakse sind enivei trionicusse:D
ei oleks see esimene,ega kindlasti jää ka viimaseks juhuseks.kui viking saabiesindajaks sai/hakkas,oli K-Jet. ammu ajalugu,seega ei saa,ega peagi vikingus olema inimest,kes seda sissepritset molekulideni jagaks.
tlns on 3 autoremontijat,kes teemat valdavad+ ringrajamehaanikutest paar tk.
küünla sädevahe klassikul on 0,6mm,mitte 0,7,nagu poest ostes;)
kui viid K-Jetr.ga saabi vikingusse,siis suunatakse sind enivei trionicusse:D
ei oleks see esimene,ega kindlasti jää ka viimaseks juhuseks.kui viking saabiesindajaks sai/hakkas,oli K-Jet. ammu ajalugu,seega ei saa,ega peagi vikingus olema inimest,kes seda sissepritset molekulideni jagaks.
tlns on 3 autoremontijat,kes teemat valdavad+ ringrajamehaanikutest paar tk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul kaks esimest 9k oli vägisi käima sunnitud.
ja tarmiidi mosse oli kah!
läksime ylevaatusele möödund aastal ja siis selgus , et kraburaatoril 2 lõõr ei avane yldse.
tal mingi toyota mootor aga kiirust ei olnd ja jõudu ka suurt midagi.
saime 2 lõõri käima- asjal jumet.
sel kevadel sai syyde märkide õigeks pandud ja mitte ei tahtnud töötada. tarmiit tahtis juba käega lyya aga lõpuks pika, pika koini peale leidsime, et 2 kamber nyyd ei sulgu täielikult ja seega tyhikäigul ei töötanud-sai lisaõhku.. sai see ka puhtaks ja õlitatud ja nyyd ei tööta yldse- seisab garaasis ja ootab kenasid ilmu.
ja tarmiidi mosse oli kah!
läksime ylevaatusele möödund aastal ja siis selgus , et kraburaatoril 2 lõõr ei avane yldse.
tal mingi toyota mootor aga kiirust ei olnd ja jõudu ka suurt midagi.
saime 2 lõõri käima- asjal jumet.
sel kevadel sai syyde märkide õigeks pandud ja mitte ei tahtnud töötada. tarmiit tahtis juba käega lyya aga lõpuks pika, pika koini peale leidsime, et 2 kamber nyyd ei sulgu täielikult ja seega tyhikäigul ei töötanud-sai lisaõhku.. sai see ka puhtaks ja õlitatud ja nyyd ei tööta yldse- seisab garaasis ja ootab kenasid ilmu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
eks üldlevinud remontimise viis ongi selline vägisi käima jooksmine-nupp ei noki,aga pappi tahaks ju saada:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Trionicule: Mille abil seda küünla sädevahet 0,1 mm võrra väiksemaks aetakse? kas selleks on mingid spets kalibraatorid või mõõdetakse mikromeetri või nihkmõõdikuga (viimase täpsusklass jääb küll vist pisut väikseks - juba mõõteviga peaks nihikul olema mu teada 0,05 mm).
Ma korra proovisin eile seda süütemomenti hilisemaks muuta, aga minu meelest kippus asi ainult hullemaks minema - siis keerasin sinna kus varem oli tagasi :wall:
Ilmselt tuleb miskiks ajaks dr Trionicu juurde Tupsu tarbeks aeg panna. Samas tahaks kangesti aru saada, mis seal masina sees ikka toimub, mis seda jõnksutamist põhjustab ning kuidas ja kas selle teke võis kuidagi radika katkiminekuga seotud olla :wall:
Ma korra proovisin eile seda süütemomenti hilisemaks muuta, aga minu meelest kippus asi ainult hullemaks minema - siis keerasin sinna kus varem oli tagasi :wall:
Ilmselt tuleb miskiks ajaks dr Trionicu juurde Tupsu tarbeks aeg panna. Samas tahaks kangesti aru saada, mis seal masina sees ikka toimub, mis seda jõnksutamist põhjustab ning kuidas ja kas selle teke võis kuidagi radika katkiminekuga seotud olla :wall:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sinu pritsungi hingeelu
Radika lõhkimineku järel plädistati kogu kapotialune sul seda möga täis. Eks see puges ka mingite pistikute ja asjade vahele. Sul tuleb ilmselt väga põhjalik puhastus seal ette võtta ja ka pritsega mitteseotud asjad ära puhastada.
Küünla sädevahe mõõtmiseks on kaliiber olemas. Selline tore tööriist, kus on hunnikus erneva paksusega metall-lehti. Paned vastavalt vajadusele paki kokku ja mõõdad sellega, kas mahub vahele või mitte.
Radika lõhkimineku järel plädistati kogu kapotialune sul seda möga täis. Eks see puges ka mingite pistikute ja asjade vahele. Sul tuleb ilmselt väga põhjalik puhastus seal ette võtta ja ka pritsega mitteseotud asjad ära puhastada.
Küünla sädevahe mõõtmiseks on kaliiber olemas. Selline tore tööriist, kus on hunnikus erneva paksusega metall-lehti. Paned vastavalt vajadusele paki kokku ja mõõdad sellega, kas mahub vahele või mitte.
Leidsin veel ühe katkise vooliku - ostsin Troostist uue. Aga esmaspäeval läheb Tupsu dr Trionicu mõistuse ja käte hoolde :notworthy:
Kolmapäev on esmaspäevast targem :)
Kolmapäev on esmaspäevast targem :)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
:( ja ongi :wall:
Selgus, et olime üle aasta sõitnud pritsungiga masinaga, millel klassikalise ehk karpamootori jaoks mõeldud (standartsüsteemi) jagaja peal aga peaks olema kontaktivaba jagaja (venekeelses käsiraamatus ilmselt induktiivjagaja).
Täitsa loll tunne on :red: :red:
Eks näis kuidas edasi saab .... kunagi pole olnd, et kuidagi pole,
aga eelmisele omanikule tahaks küll :fight:
Selgus, et olime üle aasta sõitnud pritsungiga masinaga, millel klassikalise ehk karpamootori jaoks mõeldud (standartsüsteemi) jagaja peal aga peaks olema kontaktivaba jagaja (venekeelses käsiraamatus ilmselt induktiivjagaja).
Täitsa loll tunne on :red: :red:
Eks näis kuidas edasi saab .... kunagi pole olnd, et kuidagi pole,
aga eelmisele omanikule tahaks küll :fight:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
oot-oot... mu 99-l olnud pritsung, karpa ja jälle pritsung (mis pärit `84 klassikult), kuid jagaja kogu aeg sama ehk kontaktidega, ja ükski spetsialist pole midagi sellist maininud. Huvitav, kehtib see siis ainult h-mootori kohta?
kah oli mure jõnksutamisega, aga peale pihustite vahetust pole sellist probleemi olnud.
kas sädevahe muutmine andis mingi efekti?
kah oli mure jõnksutamisega, aga peale pihustite vahetust pole sellist probleemi olnud.
kas sädevahe muutmine andis mingi efekti?
Kahjuks pole sel H-kontaktjagajalRyhkija omal) midagi võimalik muuta,lõtkud on liiga suured,tuleks puksid treida,odavam on sebida uus(vana) kontaktivaba,koos juurdekuuluvaga,või ehitada 2-st olemasolevast saastast üks veidi vähem saast(aga korralikult toimiv)kontaktjagaja.Kuna sel Saabil(nagu enamikel meie teedel liikuvatest K-Jetr. omavatest)on puudulikud ka muud perfektseks tööks vajalikud eeldused(puudulikud juhtrõhuväärtused ja kulunud pihustid),pole ka korras kontaktjagaja puhul oodata tulemust,millega mina rahul võiksin olla.
Paar aastat tagasi sai kod.Duesenbergi ex,siis Aivari ja nüüd kod.Cornholio omanduses olevale mustale ilusale classicule,millel oli karpa ja Halli anduriga süütesüsteem ehitatud peale K-Jet,uute pihustite ja korraliku juhtrõhuga.Ei mina,ei karpakuningas(Neegrikuningas Raimond),ega keegi suutnud erinevate karpade ja settingutega seda mootorit korralikult tööle saada.Prükast korjatud ja korrastatud K-Jetr. toel töötab vist tänaseni laitmatult(peale juulikuud inff.puudub).
Kõike saab kõigega korralikult tööle panna,eelduseks on piisavad rahalised võimalused.
Trionic mootorijuhtimise üks peaautoritest ehitas oma ajal süsteemi oma Volvo 240-le:head: ,kuigi ise oli Trollide palgal. :headbang:
Paar aastat tagasi sai kod.Duesenbergi ex,siis Aivari ja nüüd kod.Cornholio omanduses olevale mustale ilusale classicule,millel oli karpa ja Halli anduriga süütesüsteem ehitatud peale K-Jet,uute pihustite ja korraliku juhtrõhuga.Ei mina,ei karpakuningas(Neegrikuningas Raimond),ega keegi suutnud erinevate karpade ja settingutega seda mootorit korralikult tööle saada.Prükast korjatud ja korrastatud K-Jetr. toel töötab vist tänaseni laitmatult(peale juulikuud inff.puudub).
Kõike saab kõigega korralikult tööle panna,eelduseks on piisavad rahalised võimalused.
Trionic mootorijuhtimise üks peaautoritest ehitas oma ajal süsteemi oma Volvo 240-le:head: ,kuigi ise oli Trollide palgal. :headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja Trionic aretaski midagi oluliselt toimivamat kokku
Ärgu tema huvi saabide tohterdamise vastu iial raugegu :notworthy: , suured tänud!
Tupsu käitub nüüd jälle normaalselt ega hüppa nagu villakhiir, kohe mõnus :drive:
Ärgu tema huvi saabide tohterdamise vastu iial raugegu :notworthy: , suured tänud!
Tupsu käitub nüüd jälle normaalselt ega hüppa nagu villakhiir, kohe mõnus :drive:
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Otsi endiselt Ryhkija HEAS KORRAS(ennem näita minule)kasvõi kontaktjagajat,Tupsu oma sai sai tehtud kahest täiesti kõlbmatust jagajast kokku ja tulemus on minu jaoks 3- ,aga ta vähemalt sõidab jälle.Kontaktjagaja
kardab igasuguseid liigseid lõtke,mis viivad kontaktivahe ja seega ka süütemomendi ebastabiilsuseni:wall:
kardab igasuguseid liigseid lõtke,mis viivad kontaktivahe ja seega ka süütemomendi ebastabiilsuseni:wall:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seda ma teen:wall:, sest sain suurepäraselt aru, et praegune lahendus on vaid suure häda leevendamiseks ja miskit ideaalset sealt loota ei maksagi.
Muide kas seda tüüpi (ehk siis sobivaid) jagajaid esineb veel mõnel masinal peale classic 900?
Muide kas seda tüüpi (ehk siis sobivaid) jagajaid esineb veel mõnel masinal peale classic 900?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
korpuste vahe,sarnast sisu leidub küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema kuna probleem sama 8V mootor ja probleem tundub olevat 1 silindris.
Tehtud : uued küünlad , juhtmed , kütusefiltrid , sisselaske lekked`, pihustite vahetus, kompressi check .
Sellist pooleldi värvitud küünalt polegi varem kohanud (100km sõitnud küünal)
Teised küünlad nagu uued.
Mõtteid?
Ei hakanud uut teemat tegema kuna probleem sama 8V mootor ja probleem tundub olevat 1 silindris.
Tehtud : uued küünlad , juhtmed , kütusefiltrid , sisselaske lekked`, pihustite vahetus, kompressi check .
Sellist pooleldi värvitud küünalt polegi varem kohanud (100km sõitnud küünal)
Teised küünlad nagu uued.
Mõtteid?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vaata, kui ta jõnksutab, siis on see mingi teine viga, mitte küünlaviga. Aga see küünal on kyll kehvas seisukorras. Kui ta ka õli jõhkralt põletaks, mis värvi ja tahmatükkide järgi võiks nagu olla, ei paneks see mootorit jõnksutama. ngk küünlad tavalislet on nõus ka õlipõletama kanitrite kaupa.
Kui puhta küünla paned, siis millal ta selliseks muutub? kiirelt?
Kui puhta küünla paned, siis millal ta selliseks muutub? kiirelt?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Viga leitud : klapisääretihendid , sel B mootoril vist õnnestub neid vahetada ilma kaant eemaldamata. Kolb üles ja klapid lahti või tuleks suruõhuga toestada?
Varuosakoodi kellelgi`?
Varuosakoodi kellelgi`?
Viimati muutis Myke, P Mai 09, 2021 10:09, muudetud 1 kord kokku.
B mootoril peaks olema puksid, mitte kummist klapisääretihendid. On ikka B mootorist jutt või 8V H?
Pilt ja aastaarv ei teeks kunagi paha, et teema oleks ûheselt arusaadav.
Pilt ja aastaarv ei teeks kunagi paha, et teema oleks ûheselt arusaadav.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nojaa, see siis ikkagi H kuigi tähis B201...tekitab segadust. Neil on juba ehk tihendid? Selle mootori hingeelu väga ei tea.
Nn B mootoriks kutsutakse seda vanemat, plekist klapikambrikaanega mootorit, mida toodeti ca 1980nda aastani. Tollel olid vaid klapipuksid ja tihendeid mitte.
Nn B mootoriks kutsutakse seda vanemat, plekist klapikambrikaanega mootorit, mida toodeti ca 1980nda aastani. Tollel olid vaid klapipuksid ja tihendeid mitte.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Minu tagasihoidlike teadmiste kohaselt peaksid lekkivad klapisääretihendid/puksid põhjustama õli sattumist põlemiskambrisse ja seega eelkõige suitsemist.
Jõnksutamise põhjust otsiksin pigem sissepritsest või süütest.
Jõnksutamise põhjust otsiksin pigem sissepritsest või süütest.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson