nii, uudiste aeg on käes ;)
Eelmisel reedel vaatas Trionic mul mootori asja üle:
olla vaadanud AIC-d mis on pm korras,
AMM, mis töötand ok,
vaatas ka gaasipedaalanduri üle, ka see töötad korralikult,
siis seadistas gaasiklappi, seal olla mingi pilu tekkinud.
Täitsa algus oli ok. Siis hakkasid pöörded vabal käigul ikka sinna 900 poole sihtima. Pöörded aga endiselt langevad, pärast sidurdamist, aeglaselt nn vabakäigu positsioonile.
Eile sõitsin pikemalt maanteel ja pärast maantee sõitu olid vabakäigu pöörded seal 1000 juures, ühtlaselt.
Hea uudis oli see, et maantel ja natuke vaid linnas sõites võttis auto, teoreetiliselt (arvutuslikult) alla 8 L sajale (ennem võttis 15L sajale)
Super!!!
Nüüd mõõdan veel ja vaatan kuidas ta linnas võtab.
ok, jamamast poolest kah natuke:
Enne maantele minekut, eile, viskas auto CE tulukese jälle põlema, põlema mitte vilkuma. Sama juhtus jälle täna keset päeva. Tirisin vea-koodod kiirelt välja (ma ei tea kas eelmisel korral koodid said tühistatud), - noo noo noo 4 koodi tuli lausa sellises järjekorras:
12222 - AIC valve circuit fault (see on nüüd midagi uut)
12112 - Oxygen sensor self-compensating circuit problem - (see oli eelmisel korral kah)
12111 - sama mis eelmine (põhimõtteliselt)
12241 - air-fule mixture fault (ja ka see oli eelmine kord olemas).
:wtf:
mnjaa.
:conf:
ps - bensiini mõõdik ja bensiini lõppemisest teada andev tuluke, kas neil on baagis eraldi andurid või on nad ikka üks ja sama andur, mis teatud piirini jõudes paneb tulukese vilkuma/põlema?