armatuuri eemaldamine
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Äkki keegi teab kuidas armatuuri eemaldada?? ja palju aega läheb? et oskaks planeerida
või on kuskil mingeid juhiseid?
oleks tänulik info eest.
siiani läbi saand kuidagi ilma armatuuri eemaldamata ;)
või on kuskil mingeid juhiseid?
oleks tänulik info eest.
siiani läbi saand kuidagi ilma armatuuri eemaldamata ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui ennem oled teinud,siis alla poole tunni töö.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänan väikese õpetuse eest.
probleeme oli vaid kindalaeka juurde minevate juhtmete lahti võtmisega, lihtsalt ei teadnud, et seal sellised klemmid, mida tuleb vajutada ka, mitte ainult tõmmata.
ja uksepiida peal olevaid katteid ma küll ei näinud põhjust eemaldada.
ja poole tunniga sai 2 tk. maha võetud ;)
tagasi panek võtab ikka 2.... 3 korda kauem aega.
seega pole miskit hullu!!
probleeme oli vaid kindalaeka juurde minevate juhtmete lahti võtmisega, lihtsalt ei teadnud, et seal sellised klemmid, mida tuleb vajutada ka, mitte ainult tõmmata.
ja uksepiida peal olevaid katteid ma küll ei näinud põhjust eemaldada.
ja poole tunniga sai 2 tk. maha võetud ;)
tagasi panek võtab ikka 2.... 3 korda kauem aega.
seega pole miskit hullu!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Oleksin huvitatud teadmisest kuidas eemaldada näidikute paneelist allpool asetsevat osa. Nähtavad poldid-kruvid keerasin lahti aga ei midagi, justkui betoneeritud.
Jahutusvedelik süsteemist on peitunud jalamati alla, kas mainitud paneelitagune oleks koht kust põhjust leida?
1987a. 900 118kw turbo
Jahutusvedelik süsteemist on peitunud jalamati alla, kas mainitud paneelitagune oleks koht kust põhjust leida?
1987a. 900 118kw turbo
Rattakoobastes kummalgil pool on üks polt ja tuhatoosi taga üks.Pärast tuleb paneeli alla poole suruda.
Teema taas aktuaalne, ootas oma aega.
Tuhatoosi tagant leidsin poldi tõepoolest, aga rattakoopast ainult vedru ja amordi, põhimõtteliselt paneel ei ulatugi rattakoopani mittemiskitpidi.
Hästi, ma küsin hoopis nii - on kellegil müügiks pakkuda sellist paneeli?
Raiun ta kirvega välja, eks selgub kus mis oli.
Närvid on täitsa läbi juba..
Tuhatoosi tagant leidsin poldi tõepoolest, aga rattakoopast ainult vedru ja amordi, põhimõtteliselt paneel ei ulatugi rattakoopani mittemiskitpidi.
Hästi, ma küsin hoopis nii - on kellegil müügiks pakkuda sellist paneeli?
Raiun ta kirvega välja, eks selgub kus mis oli.
Närvid on täitsa läbi juba..
Raske seletada.Paneeli otstes kinnituvad poldid, millele pääseb ligi rattakoopa poolt, umbes sealt. kus asuvad ülemise uksehinge kinnitused.Kui sul läheb ukse sisse kimp juhtmeid, siis nende taga peaks asuma 10 padrunile sobivpolt juhi poolt ja 10 mutter kõrvalistuja poolt (või oli vastupidi).Umbes 20 cm aknarennist all pool.Õigem oleks vist, et rattakoopa pealt.
Uurisin, aga ei ole sellist võimalust, et juhtmekimbu ava kaudu - nii, nii palju allpool on see lõdvik kust juhtmed läbi jooksevad, et mingit seostki olla ei saa.
Uksehinge kohal paiknevas avas ka polti pole ja hea, et ei ole, sest kui oleks, siis poleks seal võimalik toimetada.
Uksehinge kohal paiknevas avas ka polti pole ja hea, et ei ole, sest kui oleks, siis poleks seal võimalik toimetada.
Vaata nende pistikute taha.
Paneeli ei saa ilmselt enne kätte kui on eemaldatud keskkonsool ja keskkonsooli enne kui on eemaldatud armatuuriosa.
Suurepärane!
Hea küll, armatuuri teema on siin olemas, aga kuidas eemaldada keskkonsool, kusl katusemehhanismi käivitamise lüliti ka peal veel.
Suurepärane!
Hea küll, armatuuri teema on siin olemas, aga kuidas eemaldada keskkonsool, kusl katusemehhanismi käivitamise lüliti ka peal veel.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
cabric, sina!?
sinusugusel mehel oleks kukepea juhipoolsest kõlari august kraanitöö ehk kraani tihendite vahetus ette võtta.
aga kui see ei aita, ja radikas jookseb, siis see natukene keerulisem lugu.
samas ma näinud vaid phte klassikut, millel salongiradiks sodi oli.
sinusugusel mehel oleks kukepea juhipoolsest kõlari august kraanitöö ehk kraani tihendite vahetus ette võtta.
aga kui see ei aita, ja radikas jookseb, siis see natukene keerulisem lugu.
samas ma näinud vaid phte klassikut, millel salongiradiks sodi oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Paneeli ei saa ilmselt enne kätte kui on eemaldatud keskkonsool ja keskkonsooli enne kui on eemaldatud armatuuriosa.
Suurepärane!
Hea küll, armatuuri teema on siin olemas, aga kuidas eemaldada keskkonsool, kusl katusemehhanismi käivitamise lüliti ka peal veel.
Ei saa täpselt aru, mida sa siis ikka eemaldada soovid...
Keskkonsool tuleb lihtsalt ära, seal allosas on nagu selline lõõtsa moodi tükk, see tuleb pisut kangutades vahelt välja ja siis on keskkonsool vaid tuhatoosi taguse poldiga kinni.
Siis armatuuri alune paneel (nendest 2st poldist oli siin juba juttu) ja edasi armatuur ise.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kas mitte selle lõõtsa all ei ole kahte kruvi?
Jah, oligi nii, lõõtsa all kaks kruvi, aga paneel ikka lahti ei tule.
Keerasin lahti otsakruvid ja tuhatoosi taga oleva kruvi, paneel peaks ise ära kukkuma, loogiline ju. Keeran rattapoldid lahti, tuleb ratas alt, mis siin siis teistmoodi peaks olema? Mina aga olen seda painutanud ja väänutanud, endal sisikonna segamini raputanud aga järele ei anna.
Kõlariaugu kaudu võib teha küll, kui oled asja varem lähedalt näinud ja teemaga tuttav.
Kõlariavast lambiga sisse vaadates on nägemisulatuses kõik korras siiski, viga tundub allpool olema, kas lekib mingi lõdvik või toru või ma ei tea mis seal on, aga tahaks väga teada.
Keerasin lahti otsakruvid ja tuhatoosi taga oleva kruvi, paneel peaks ise ära kukkuma, loogiline ju. Keeran rattapoldid lahti, tuleb ratas alt, mis siin siis teistmoodi peaks olema? Mina aga olen seda painutanud ja väänutanud, endal sisikonna segamini raputanud aga järele ei anna.
Kõlariaugu kaudu võib teha küll, kui oled asja varem lähedalt näinud ja teemaga tuttav.
Kõlariavast lambiga sisse vaadates on nägemisulatuses kõik korras siiski, viga tundub allpool olema, kas lekib mingi lõdvik või toru või ma ei tea mis seal on, aga tahaks väga teada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kraan lekib, ma pakun lambist. seal on 3 o-tihendit mis ära surevad.
pane telefon sisse,... räägin, mis teha.
pane telefon sisse,... räägin, mis teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tühistasin ülevaatusaja, aest see pole nii lihtne kui siin kirjas on. Eelpool soovitatud paneeli alla surumisest pole kasu, see lihtsalt ei anna järele.
Leidsin nüüd netist järgneva pildi.
Kas on võimalik, et asi käib hoopis nii, või on see räige omaalgatuslik lähenemine?
Nii, inimesed magavad aga mina tuhlan netis ja täiendan teemat.
FIXMYSAAB.COM lehelt leitud õpetuses, soovitatakse eemaldada ka see polt millesse kinnitub tuhatoosi tagune kruvi.
Minul on see eemaldamata veel. Ei teadnud!
Selline kangutamine tundub on vist liiast jah sest llõpulause originaalis on järgmine;
Now pull the knee bolster straight down to release it from the clips and then pull the bottom towards the roof.
It sometimes hepls if both doors are open for this.
Leidsin nüüd netist järgneva pildi.
Kas on võimalik, et asi käib hoopis nii, või on see räige omaalgatuslik lähenemine?
Nii, inimesed magavad aga mina tuhlan netis ja täiendan teemat.
FIXMYSAAB.COM lehelt leitud õpetuses, soovitatakse eemaldada ka see polt millesse kinnitub tuhatoosi tagune kruvi.
Minul on see eemaldamata veel. Ei teadnud!
Selline kangutamine tundub on vist liiast jah sest llõpulause originaalis on järgmine;
Now pull the knee bolster straight down to release it from the clips and then pull the bottom towards the roof.
It sometimes hepls if both doors are open for this.
Miks sa ei lähene neile lihtsatele asjadele loominguliselt???? On tõesti RÄIGE lähenemine asjadele. See must õhutoru,mille vahele sa võtme oled jõuga surunud, käib 3 torx kruviga keskelt ahju külge (otse alt üles ja kruvikohad on ülihästi nähtavad). Selle võtad eest. Siis eemaldad selle halli armatuurialuse paneeli ( 3 polti,nagu juba tead).Paneel käib otse allasuunas ca. 5cm. ja siis enda poole. Ja ongi ligipääs nii radikale,kui kraanile vaba. Kraani kardaani eemaldad makiavast,lükates seda kraani poole, kuni nupupoolne ots vabaneb. Eemaldad kraani (4 torx polti alt üles, üht on n...ss keerata. Kui seal on metallkraan, tuleb see lendama õpetada. Plastkraanis saab kõiki tihendeid vahetada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Eelpool toodud pildi leidsin netiavarustest lahendusi otsides, ma ei ole ise midagi kuhugi surunud.
Kolmandal päeval paneel eemaldus probleemivabalt ühe liigutusega, olles eelnevalt eemaldanud pildil näidatud poldi.
Polt asub paneeli keskel, mille tsentrisse omakorda kinnitub juba eelpool jutuks olnud tuhatoositagune kruvi. Peale hakkab talle 13mm toru.
Hoiame teemad korrektsed, siis on neist ka hädalistele abi.
Omasugustele infoks veel niipalju, et paneel on ühes tükis, mitte et juhipoolne osa eraldi, nagu esiti arvasin.
Seega kui paneeli mootorikattealuseid otsapolte lahti keerama asute, alustage kõrvalistujapoolsest küljest ja saate kergesti aimu kuskohas polt täpselt asub.
Juhipoolses küljes, elektrilisadega autol on see juhtmekimpude taga peidus ja esmapilgul keeruline tuvastada.
Soovitav kasutada magnetotsikuga toru, või siis ava alt tihendada.
Kolmandal päeval paneel eemaldus probleemivabalt ühe liigutusega, olles eelnevalt eemaldanud pildil näidatud poldi.
Polt asub paneeli keskel, mille tsentrisse omakorda kinnitub juba eelpool jutuks olnud tuhatoositagune kruvi. Peale hakkab talle 13mm toru.
Hoiame teemad korrektsed, siis on neist ka hädalistele abi.
Omasugustele infoks veel niipalju, et paneel on ühes tükis, mitte et juhipoolne osa eraldi, nagu esiti arvasin.
Seega kui paneeli mootorikattealuseid otsapolte lahti keerama asute, alustage kõrvalistujapoolsest küljest ja saate kergesti aimu kuskohas polt täpselt asub.
Juhipoolses küljes, elektrilisadega autol on see juhtmekimpude taga peidus ja esmapilgul keeruline tuvastada.
Soovitav kasutada magnetotsikuga toru, või siis ava alt tihendada.