Niisiis, käisin täna oma 99-ga ülevaatusel ja läbisin selle edukalt (tänu mr. Trionicu eelnevale asjatundlikule abile). Ja veeresin seejärel õnnelikult kodu poole, kui hoovi sissepööramisel äkki piduripedaal lupsti põhja läks ja auto muudkui omasoodu edasi kihutas. õnneks päästis käsipidur suuremast hädast ja vahejuhtumis kannatanuid ei olnud.
Vaatasin siis neid pidureid, voolikud kõik terved, migeid nähtavaid lekkeid ei olnud, ainult pidurivedeliku paak oli pealt vedelikuga koos. Keerasin korgi pealt ja vaatasin,:mad:, vedelik sees lillakat tooni! Pumbates ilmusid pidurid tagasi, kadusid siis taas ja tsirka 30 min hiljem proovides töötas kõik nagu peab.
Olen kuulnud, et pidurivedelik läheb keema ja siis pidurid kaovad.
Ja mul kipuvad pidurid aeg-ajalt peale jääma ka, ja ülevaatuse stendi peal ülevaataja ka vajutas neid päris vihaselt.
Aga miks vedelik lillaks muutus??
Äkki kellelgi sarnaseid kogemusi olnud ja teate midagi tarka kosta? Saab neid probleeme äkki koduse sekkumisega lahendada?
Nagu erilist julgust praegu autorooli istuda ei ole.
pidurid kaovad
Piduri peasilinder tuleks ära vahetada,aga ennem tuleks pid.õli vahetada ja
pidurid ise korda teha.
pidurid ise korda teha.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vanade autodega selline lugu, et peasilinder kipub aja jooksul sodi täis minema.
oleks mõistlik lahti võtta- ära pesta ja uus õli sisse panna. seal on pisikene tagasivoolu ava, mis võib ummistuda. jne.
oleks mõistlik lahti võtta- ära pesta ja uus õli sisse panna. seal on pisikene tagasivoolu ava, mis võib ummistuda. jne.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mul on ühe korra tõesti peale klotsivahetust (ilmselt siis mitte eriti korralikult teostatuna) vedelik keema laind, kuna üks pidur jäi kergelt peale. Väga ebameeldiv oli u 90 km/h pealt pidurit vajutades avastada, et pidureid tegelikult polegi. Õnneks polnud väga kriitiline situatsioon ja teisel vajutusel juba asi toimis.
Ühe korra on mul olnud ka täpselt sama situatsioon. Jään foori taga seisma, kõik korras, sõidan siis edasi ja u 100m hiljen vaja korra veel pidurdada ja ennäe, pidureid pole. Sel korral vahetati mul nii peapump kui ka võimendi (läksid kasutatud kuid korralikud).
Samal autol on esinenud ka situatsioon kus õhtul koju sõites kõik OK oli, kuid hommikul käis siduripedaal tühjalt. Pidurid olid. Vedelikupaak oli tühi. Kallasin peale ja lohisesin paela otsas Trionicu juurde. Tulemus oli piduri peapumba vahetus, see oli vanadusse surnud ja mahlad vale koha peale (võimendisse) lasknud ning sidur kuivale jäänud.
Ehk siis mina pakuks kogu selle pika möla peale varianti, et see peapump ikkagi põduraks jäänud on.
Ühe korra on mul olnud ka täpselt sama situatsioon. Jään foori taga seisma, kõik korras, sõidan siis edasi ja u 100m hiljen vaja korra veel pidurdada ja ennäe, pidureid pole. Sel korral vahetati mul nii peapump kui ka võimendi (läksid kasutatud kuid korralikud).
Samal autol on esinenud ka situatsioon kus õhtul koju sõites kõik OK oli, kuid hommikul käis siduripedaal tühjalt. Pidurid olid. Vedelikupaak oli tühi. Kallasin peale ja lohisesin paela otsas Trionicu juurde. Tulemus oli piduri peapumba vahetus, see oli vanadusse surnud ja mahlad vale koha peale (võimendisse) lasknud ning sidur kuivale jäänud.
Ehk siis mina pakuks kogu selle pika möla peale varianti, et see peapump ikkagi põduraks jäänud on.
Vaheta peasilinder ära jah ja tee muu võimalik piduritel samuti korda. See on ikka oluline asi ohutul liiklemisel.
Kui sul on originaal peal siis ilmselt on aeg otsas küll. Minu 99 on 84a. ja müüja väitis, et oli ratta pidureid parandanud, mispeale peasilinder otsad andis ja mina siis värskelt täisremondi saanud piduritega Saabi omandasin. (tõsi see tagurdades pidurdamisel tekkiv kolks on veel vaja parandada, aga see nats teine asi)
Kui sul on originaal peal siis ilmselt on aeg otsas küll. Minu 99 on 84a. ja müüja väitis, et oli ratta pidureid parandanud, mispeale peasilinder otsad andis ja mina siis värskelt täisremondi saanud piduritega Saabi omandasin. (tõsi see tagurdades pidurdamisel tekkiv kolks on veel vaja parandada, aga see nats teine asi)
Katsetada võib ka pumbale rem.komplekti installimist,eelnevalt tuleks
tööpinnad üle hoonida,aga see variant toimib pooltel juhtudel,tihti läheb veel hullemaks.
tööpinnad üle hoonida,aga see variant toimib pooltel juhtudel,tihti läheb veel hullemaks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, sai siis 900-lt peasilinder võetud + remondikomplekt ja piduriõli vahetus ja sekka natuke tagumiste pidurite kõpitsemist, ja - ptüi ptüi ptüi - asi muutus palju paremaks küll. Tänud nõuandjatele - jääb vaid loota et asi paika jääb.