1. leht 1-st

Saab Trionic in practise video

Postitatud: R Jaan 27, 2006 23:59
Postitas stennadi
video

keegi võiks kommenteeridam, et kas tõesti on tõsi et sellise mootoriga autod võiksid teiste autode heitgaasidest linna puhastada?
või on reklaamijutt
põnev igaljuhul :)

Saab Trionic in practise video

Postitatud: L Jaan 28, 2006 0:15
Postitas saabotska
ma kardan et pean su entusiasmi veidi pidurdama, kardan et linna õhu puhastamine SAABi abil ei ole võimalik, usun et tegu on reklaami trikiga.

Saab Trionic in practise video

Postitatud: L Jaan 28, 2006 0:55
Postitas tog
Algselt postitas: saabotskakardan et linna õhu puhastamine SAABi abil ei ole võimalik, usun et tegu on reklaami trikiga.


Khmh, ma ei näe siin küll mingisugust trikki. Video tellija püüab veenda, et Trionic(R) (ilmselt koos katiga) suudab saastunud õhku, mis mootorisse satub, isegi puhastada :notworthy:

Iseasi on sellise toime olulisus. Kui suur on õhu fraktsioon, mis isegi väga tiheda liikluse korral läbib järelsõitva :drive: auto mootori ning kui suur on see fraktsioon mis hajub?

Kui keegi suudab sellele küsimusele vastuse anda, siis saame ka olulisust adekvaatselt hinnata.
:eureka:

Saab Trionic in practise video

Postitatud: L Jaan 28, 2006 2:17
Postitas stennadi
ma ise arvan ka et linna vahel ei sõida ringi oopelrekord toru summutist saabi kapoti alla

Saab Trionic in practise video

Postitatud: L Jaan 28, 2006 19:05
Postitas tarr
Kuna ma kokkutulekul ei ole, sest laekusin just töölt siis ei jää muud üle kui siin targutada:

vähemalt peaks jadas teine mootor kuskilt lisaks hapnikku saama efektiivseks põletamiseks :eureka:, egas 92 ometi nii palju hapnikku põletamata jäta, et sellest teinegi mootor söönuks saab (SAAB)?

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 4:15
Postitas stennadi
nonäed juba hakkab tulema :p

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 11:48
Postitas Trionic
ka volvo reklaamis kunagi oma mootoreid,millga töötavas olekus kinnises karaasis enesetapp pidi võimatu olema:head:

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 11:49
Postitas Veiko
Videos on tühikäigul 9000-l CH 10 ja CO 0.01

Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) CH 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli CH 26 ja CO 0.158.
Kuigi mul on normi piires on siiski oluline vahe.

Ma kahtlustan siiski, et SAABi PR-osakond on ilusaid ümmargusi numbreid tabloole üritanud saada.

Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 12:26
Postitas suur
Algselt postitas: vl
Minu autol oli tühikäigul (830 rpm) HC 77 ja CO 0.158.
2580 rpm oli HC 26 ja CO 0.158.
...

Kas kellelgi on veel võrdlevaid näite ülevaatuse väljatrükilt vaadata?


Minu näitajad viimaselt ülevaatuselt:
860rpm CH 18 PPM ja CO 0.017%
2680rpm CH 17 PPM ja CO 0.011%

Nii et jutt tundub pigem tõene, kui väär olevat.

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 12:45
Postitas mddr
Minul mõõdeti viimati

940rpm CH 18 ppm CO 0.001%
3080rpm CH 19 ppm CO 0.001%

Samas on mulle jäänud selline mulje, et sõltuvalt mõõtmise
metoodikast ja kestusest võib sinna päris kõvasti erinevaid
tulemusi saada.

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 12:57
Postitas Veiko
:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.

Saab Trionic in practise video

Postitatud: P Jaan 29, 2006 14:49
Postitas indrek
Mis tulemuse oleks 92 siis saanud kui talle kati vahele pistaks? (muidugi ega katalüsaatoril 2 taktise taga pikka eluiga oodata pole :) )

Saab Trionic in practise video

Postitatud: E Jaan 30, 2006 18:47
Postitas Tan
Algselt postitas: vl
:o:mad:
mu auto tervis on oluliselt halvem siis.
mida see tähendab?
CO2 et väljalase on ebatihe ja katalüsaator hakkab otsa lõppema?
CH, et põlemine pole piisavalt puhas? (küünlad on vahetatud u 10000 km tagasi, õhufilter u 2000km tagasi, DIpeaks töötamise korral koguaeg normaalselt töötama ju)?
:(
mäletan, et esimesel ülevaatusel oli CH 20, mis oli lähedasem suure auto numbritele.


Eks autospetsid täpsustavad, aga kõrge CH koos CO-ga vihjab õhu (või pigem hapniku) vähesusele või muidu poolikule põlemisele. O2 näit ka kirja sai ? Kas on mingid ajastused paigast ära, et kraam ei jõua ära põleda, ei olnud mootor piisavalt soe või on sul õhufilter umbes ?