TM augustinumbris siis "persoonilugu" minu eelmisest autost. Kiitsin, kuidas oskasin ja meie foorumit ka. Ühtlasi palun IT peaspetsialistil link lisada.
Tack!
Saab mis Saab (artikkel NG900 kohta TM-is)
no seal oli jah selliseid naljakaid lugusid, et kõige parem on ikka kõige lihtsam auto. See on autoajakirjanike mingi naljakas kiiks: ärge ostke bmw M6 vaid 316 ja ilma kliimata, äkki läheb rikki. Ja vist polnud ikkagi kuskilt selle kirjatüki autoril turbot katsuda saanud. ma usun, et siis oleks jutt pisut teine olnud kui lihtsalt kirjutada "üllatavalt võimekas 2.o turbo"
Teadaolevalt pakub TM lugemist kooliõpilasest kuni koduperenaiseni ja kõik, kes sinna vahepeale jäävad või plaanivad oma elu esimese fotoaparaadi või pesumasina ostmist või kellele meeldib lugeda, kuidas lennukid lendavad ja kuidas saaks tikkudest robotit kokku liimida. Ja mida lihtsamalt on kirjutatud, seda lihtsam on tavalisel lugejal lugeda, jääb veel ainult loetust arusaamise vaev, st. mõni sai vähesest aru aga mõni ei saanud midagi aru. Aga ise arvan, et artikkel oli nö. parasjagu alatooniga. Ja ega meist kellelegi poleks meeldinud lugeda, et näiteks see artiklis pildil olnud cabrio oli juba ostes üks paras pann ja aut kast tuli kohe ära vahetada ja siis veel midagi jne. Pealegi paberkandjal olid kümned fotod, nii heast kui ka halvemast.
Arvan ka, et kuna artikli autori puhul pole tegemist õhtulehe või postimehe "autotoimetuse" mis vahti - suu lahti libekeelega, kes toyota logoga käekella või citröeni t-särgi eest kirjutab krt teab, mis kiidulaulu kokku aga kes oma igapäeva töös puutub kokku ja vajadusel sõidab, kümnete erinevate automarkidega, siis see artikkel oli täiesti Harju keskmine.
Veel meenus, et üks tema kodugaraazis olevatest autodest on nagu rullnokud ütlevad ja kirjutavad - 7seerja bemm. No küll see on ikka keeruline auto...
Arvan ka, et kuna artikli autori puhul pole tegemist õhtulehe või postimehe "autotoimetuse" mis vahti - suu lahti libekeelega, kes toyota logoga käekella või citröeni t-särgi eest kirjutab krt teab, mis kiidulaulu kokku aga kes oma igapäeva töös puutub kokku ja vajadusel sõidab, kümnete erinevate automarkidega, siis see artikkel oli täiesti Harju keskmine.
Veel meenus, et üks tema kodugaraazis olevatest autodest on nagu rullnokud ütlevad ja kirjutavad - 7seerja bemm. No küll see on ikka keeruline auto...
-
- Postitusi: 35
- Liitunud: E Juul 17, 2006 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Väga asjalik artikkel oli - 900NG kohta otsisin ka ise eelmisel kuul ostuks valmistudes ajakirjaartikleid taga, aga see tühik on nüüd täidetud:cool:. "Homme" kaasautorina väidan et Eesti tehnikaajakirjad ongi koguperelugemiseks - toimetajad nõuavad autoritelt sellist tulemust et ka kassid ja koduperenaised aru saaksid. Kuna artikkel ilmus alles nüüd, siis sai ostetud eestis sõitnud auto, kuigi serviseraamatu ja täishooldusega. Seni pole peale käsipiduri ja kiirusehoidja lüliti reguleerimise suuremaid remondikulusid olnud, needki varem teada ja ostuhinnast alla kaubeldud. Küsimus aga artikli teemal selline - kas turvavöö kinniolekust saab iga saab "aru" - minul süttib "fasten seatbelts" märguanne igakord sõltumata kas on vöö kinni või mitte.