Rootsi kindlustusselts Folksam on uurinud aastast 1969 alates tegelikult toimunud liiklusõnnetusi ning nende tagajärgi. 2003 aasta aruanne sisaldab 76100 aastatel 1994-2002 õnnetuse analüüsi. Uuriti kahe auto kokkupõrke tagajärgi, kus kus tulemuseks oli tõsine vigastus või veelgi hullem, lisati iga auto üksikõnnetustest saadud andmed. Lisaks on jälgitud 29300 õnnetuses viga saanud inimeste paranemist.
Nende tulemuste põhjal on alates 1994 aasta saab 900 ja selle järglane 9-3 keskmisest oluliselt (>30%) turvalisem. S.t. vigastused on samade tingimuste juures 30% väiksemad kui keskmiselt.
Saab 9-5 tegi aga rekordi- see osutus nende analüüside põhjal KÕIGE turvalisemaks autoks üldse, pakkudes ainukesena keskmisest üle 40% väiksemat vigastuste riski!
Lisainfot soome keele oskajatele- Teknikaan Maailma 17/03,
Folksami kodulehekülg selle statistikaga- http://www.folksam.se/forskning/
Lisaks panin Ühe Rootsikeelse .pdfi kaasa.
Turvalist sõitu!
Saab ruulib turvalisuses
Ei oska muud arvata kui seda, et ju siis reaalsete liiklusõnnetuste puhul ei moodusta laubakad ja külgkokkupõrked võimalikest stsenaariumidest piisavalt suurt osa - äkki näiteks teelt välja ja üle katuse käimise puhul on 900 eeskujulik auto ja kaitseb sõitjaid eeskujulikult. Lisaks on teiste mudelite näitajad oluliselt paremad kui 900'l, mis viib ehk keskmist üles.
Eestis peaks vist näiteks 9-5 olema samuti üks madalama kaskoga masinaid - turvaline, vargakindel (ja vähe huvipakkuv) ning ka juhtide sõidustiil veidi täiskasvanulikum kui bemarimeestel
Eestis peaks vist näiteks 9-5 olema samuti üks madalama kaskoga masinaid - turvaline, vargakindel (ja vähe huvipakkuv) ning ka juhtide sõidustiil veidi täiskasvanulikum kui bemarimeestel
Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=2
eks siin on tegemist mudeli väljalaske ajaga, 900 on aastast ´93. ka teised samasse ajajärku jäänud autod said suht madalad tärnid :(
Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=2
Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)
Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=2
Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)
Algselt postitas: Andres_L
Ehk oskab keegi seletada, miks ei lähe sellega kuidagipidi kokku Euro NCAP testide tulemused, kus SAAB 900 on saanud suhteliselt nigela tulemuse!
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=2
Eks siingi võib olla nii. Milline "autogigant" on rohkem pappi testide tegemiseks "annetanud" seda paremad tulemused kokkuvõtetes.;)